Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення та приміщення котельної Комунальної установи «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області» за адресою: вул. Грушевського, 5, с. Долинське, Подільського району, Одеської області
Очікувана вартість
977 658,23 UAH
UA-2022-10-21-011313-a 251a73402d9144df965271da23666937
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Граждан Ірина Миколаївна

+380486321266 igrazdan6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Долинський ліцей Долинської с/р Одеської обл."
Код ЄДРПОУ: 24778164
Місцезнаходження: 66442, Україна , Одеська обл., Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, буд,5
Контактна особа: Граждан Ірина Миколаївна
+380486321266
igrazdan6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення та приміщення котельної Комунальної установи «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області» за адресою: вул. Грушевського, 5, с. Долинське, Подільського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66442, Україна, Одеська область, с. Долинське, Подільський район, вул. Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника за фактично виконані роботи протягом 7 робочих днів з дати підписання Сторонами Акту виконаних робіт. Джерело фінансування закупівлі - Кошти залишку освітньої субвенції. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

21 жовтня 2022 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грицький О.В.
#3343216436
Переможець 977 658,23
UAH
21 жовтня 2022 19:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 16:51
Додатки до договору укладений
21 жовтня 2022 19:24
Договір укладений
21 жовтня 2022 19:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 977 658,23
UAH