Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
501 000,00 UAH
UA-2022-10-21-010656-a f40213bd34a94b9fa98afdfeea807740
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Увіна

+380312661027 ksep2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03328362
Місцезнаходження: 88007, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ПРОЕКТНА, будинок 3
Контактна особа: Тамара Увіна
+380312661027
ksep2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2022 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2022 12:59
Початок аукціону: 31 жовтня 2022 12:59
Очікувана вартість: 501 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, м.Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі – рахунок) після підписання Сторонами акта Ф-2. Договірні платіжні зобов’язання за цим Договором виникнуть при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) в залежності від реального фінансування на 2022 рік. Замовник здійснює розрахунок за отримані Послуги протягом 30 банківських днів з моменту її отримання. Форма оплати – безготівковий розрахунок. Датою оплати Послуг вважається дата перерахування коштів Замовника на поточний рахунок Виконавця. До рахунка додаються Акт Ф-2 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2022 16:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 26 жовтня 2022 17:36
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 17:42
Добрий день, Шановний Замовнку! Відповідно до розділу 2 додатку 1 до тендерної документації вимагається: Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно предмету закупівлі (якщо отримання дозволу передбачено чинним законодавством). Чи може Учасник надати декларацію замість дозволу, при цьому, Законом не вимагається ні дозвіл ні декларація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
У разі якщо отримання дозволу не передбачено чинним законодавством, такі документи не вимагаються замовником.
Вдячні за запитання.
Гарного дня!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-10-21-010656-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, Код ЄДРПОУ:43706951
Дата подання: 08 листопада 2022 10:05
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем пропозиції Учасника, який не відповідає вимогам ТД продемонстрував необ’єктивне ставлення до нас, як Учасника та суб’єкта сфери публічних закупівель, прийняв неправомірне, необґрунтоване рішення, що порушує наші законні права та інтереси зокрема, порушує наше право стати переможцем процедури закупівлі, а також не відповідає нормам чинного законодавства, ба більше, порушує їх. Виходячи з наведеного, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, яка в свою чергу повною мірою відповідає вимогам ТД та свідомо пішов на порушення приписів Закону (Особливостей)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2022 16:02
Рішення від 10.11.2022 № 6661.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2022 16:02
Рішення від 17.11.2022 № 6781.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2022 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022, повідомляємо наступне. З метою проведення закупівлі в межах закону, для дотримання прав усіх учасників, ввжаємо за необхідне внести зміни у тендерну документацію у частині деталізації кваліфікації працівників, необхідної для надання послуг, що закуповуються. На етапі кваліфікації учасників зміни до ТД неможливо реалізувати технічно. Просимо Колегію вважати рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 виконаним в повному обсязі, а саме рішення про визначення учасника переможцем скасоване, рішення про відхилення учасника/скаржника скасоване. Протоколи УО на підтвердження додаєм до відповіді. Замовником прийнято рішення оголосити ВТ з особливостями за тим самим предметом закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2022 17:25

Документи подані скаржником

07 листопада 2022 17:15
Скарга ВМ Капітал.pdf
07 листопада 2022 17:15
15. Накази на працівників.pdf
07 листопада 2022 17:15
16. Посвідчення з ОП.pdf
07 листопада 2022 17:15
17. Протокол ОП.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

10 листопада 2022 16:02
Рішення від 10.11.2022 № 6661.pdf
21 листопада 2022 15:58
Рішення від 17.11.2022 № 6781.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-28-000021 ● 202252f586164aa091686d7cf8f97dfb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2023 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.02.2023 № 6-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.02.2023 № 6-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-10-21-010656-a 21.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-28 11:32:02

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (надалі – Замовник) не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – Рішення колегії АМКУ)? У разі оскарження Рішення колегії АМКУ в окружному адміністративному суді надати документи, що підтверджують таке оскарження.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-03 16:55:35

Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Очікувана вартість бюджетного призначення на закупівлю обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін на послуги, включені до складеного технічного завдання станом на жовтень 2022 р. Кошторис очікуваної вартості пулу послуг, включених до закупівлі, додається до пояснення.
Обсяги закупівлі визначені на підставі доведених на виконання КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради актів Комісії з обстеження зелених насаджень Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради. Очікувана потреба у закупівлі становила сукупний перелік зелених насаджень на території м.Ужгорода, що підлягали вирізці, обрізці та формувальній образці. У зв’язку із відсутністю у підприємства деяких дороговартісних механізмів та працівників окремих кваліфікацій та розрядів, прийнято рішення залучити до виконання даного завдання підрядників.
Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням обсягів закупівлі та з урахуванням досягнення економічного, оперативного та якісного виконання завдання, а також з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-03-03 16:56:15

Щодо виконання замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз

Комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради в повному обсязі виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
На виконання вказаного рішення, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.)
10.01.2023 р. в межах строків, визначених ст. 18 Закону України 922-VIII, АМКУ та Скаржника було проінформовано про виконання рішення Колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в повному обсязі шляхом завантаження завантажено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника (файл «4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf» у вкладці «Скарги») через кабінет Замовника на електронному майданчику закупівель.
Однак станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, а саме: у профілі закупівлі активними були всього дві кнопки: «Перевірити підпис» під пропозиціями учасників та «Додати документи» у вкладці «Скарги».
Станом на 17.01.2023 р. технічні несправності не були усунені та у Замовника виникли нові обставини щодо даної закупівлі – відпала подальша потреба в закупівлі послуг та відсутність затверджених кошторисних призначень на закупівлю даного виду послуг. Уповноваженою особою замовника прийнято протокольне рішення про скасування процедури закупівлі з підстав визначених пп.1, п. 47 Постанови КМУ 1178.
Оскільки станом на дату прийняття протокольного рішення в кабінеті Замовника не з’явилась технічна можливість вчиняти будь-які дії із закупівлею (зокрема скасувати її відміну, направити на кваліфікацію учасників тощо), крім додавати документи у вкладці «Скарги», уповноваженою особою оприлюднено Протокол № 7 від 17.01.2023 р. у вкладці «Скарги» (файл. 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf).
В протоколі зазначено, що у Замовника відсутня технічна можливість вчиняти будь-які дії щодо даної закупівлі, зокрема щодо кваліфікації учасників, через відсутність відповідних функцій на майданчику, що ймовірніше за все, спричинено технічними роботами. На підтвердження цього до протоколу додано знімок екрану, де відсутнє активне натискання щодо будь-яких дій з пропозицією Учасника/Скаржника, окрім читання підпису.

Окремо в протоколі зазначено що протокол про скасування процедури закупівлі неможливо завантажити на майданчик. При натисканні кнопки «Скасувати закупівлю», система видає помилку (Знімок екрана № 2 додається до Протоколу). Відтак уповноважена особа не має технічної можливості з незалежних від Замовника та його уповноваженої особи обставин, відновити перебіг закупівлі чи скасувати закупівлю та в межах строків завантажити даний протокол на майданчик.
Також уповноваженою особою було здійснено спробу редагувати закупівлю. В окремих випадках, при аналогічних ситуаціях на майданчику, при редагування закупівлі, продовження строку розгляду пропозицій розблоковувало закупівлю та дозволяло Замовнику далі вчиняти дії на усунення порушень. Однак функція редагування (кнопка «Редагувати закупівлю» у правому куті сторінки) була відсутня на майданчику станом на складання протоколу № 7 від 17.01.2023 р (знімком екрану № 3 доданий до Протоколу).
Уповноваженою особою взято на себе зобов’язання вчинити дії передбачені Законом 922-VIII та Постановою КМУ 1178, як тільки описані вище технічні несправності будуть усунені адміністратором сайту zakupki.prom.ua.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2023-03-15 16:01:51

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь:
1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-03-04 10:03:42

Щодо технічної реалізації виконання рішення Колегії АМКУ на електронному майданчику

Після надання пояснень в межах даного моніторингу, уповноваженою особою Замовника виявлено, що у вкладці "Скасування закупівлі" у профілі закупівлі нарешті стала активною кнопка "Скасувати дію". Відтак уповноваженій особі Замовника нарешті вдалося технічно реалізувати Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р. про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику та Протокол уповноваженої особи № 7 від 17.01.2023 р. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-15 16:51:51

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь:
1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-20 15:15:20

На запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 бер 16:51

1. Щодо запиту Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання підтверджуючих документів про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 повідомляємо, що на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. Відповідну інформацію про виконання рішення було розміщено в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) через автоматизоване робоче місце замовника. Дані дії були вчинені Замовником у визначені для виконання рішення АМКУ Законом строки.
Як було описано раніше, станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика з цього питання здійснювалось засобами телефонного зв’язку на телефон, вказаний у розділі «Контакти» електронного майданчика закупівель. З пояснень служби підтримки майданчика стало відомо, що технічні несправності є тимчасовими та пов’язані з нерегулярними відключеннями електроенергії через ракетні атаки на енергосистему України. Жодних підтвердних документів чи публічних повідомлень майданчик з цього приводу не надавав.
Інформація щодо виконання рішення АМКУ Замовником та щодо неможливості реалізувати виконання такого рішення через технічні несправності майданчика була оприлюднена Замовником та наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Оскільки авторизований майданчик не був відключений від електронної системи закупівель (повідомлень щодо цього не було оприлюднено на сайті самого майданчика та інформацію про це не повідомила служба підтримки при зверненні у телефонному режимі) замовник продовжував використовувати даний електронний майданчик для оприлюднення/розміщення інформації та документів в межах даної закупівлі.


2. Щодо закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a
Дана закупівля опублікована Замовником 01.12.2022 року.
Станом на дату оголошення даної процедури закупівлі, у Замовника не існувало зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
Провадження, за результатами якого було винесено дане рішення, було відкрито 02.12.2023 р.
В межах провадження за скаргою ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a1, в межах закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 та повідомлено орган оскарження та скаржника, що у зв’язку з виробничою потребою Замовник дійшов висновку про необхідність оголосити процедуру закупівлі за предметом Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги) очікуваною вартістю 501 000 грн з ПДВ на ідентичних умовах процедури закупівлі за № UA-2022-10-21-010656-a з деталізацією кваліфікаційного критерію за ст. 16 (вимоги до наявності працівників належної кваліфікації) (Протокол УО КП “КШЕП” УМР 207 Про виконання рішення Колегії АМКУ). Таке рішення Замовник прийняв через неможливість внести зміни у тендерну документацію на стадії кваліфікації учасників та через наявні порушення законодавства, що перешкоджали Замовнику здійснити закупівлю послуг належної якості, зокрема щодо вимог законодавства щодо охорони праці.

В межах розгляду скарги ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a2 Замовник повторно повідомляв орган оскарження та скаржника про те, що оголошені відкриті тогри з особливостями за тим самим предметом закупівлі, з ідентичними до відміненого тендеру вимогами до учасників, з тією самою очікуваною вартістю та за тим самим тех завдань, з деталізацією вимог до учасників за ст. 16. Ідентифікатор нової ідентичної закупівлі UA-2022-12-01-016446-a.
В межах надання пояснень органу оскарження Замовник наголосив, що перед оголошенням нової процедури (за 2 календарні дні), замовник поінформував про це скаржника та колегію АМКУ шляхом надання інформації про виконання рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022. Законні права та інтереси скаржника жодним чином не були порушені таким рішенням замовника, оскільки він має право бути учасником будь-якого тендеру, що перебуває у публічному доступі на веб-порталі ДП «Прозорро». Однак у новій процедурі закупівлі, за результатами розкриття пропозицій учасників, виявлено, що скаржник не подавав своєї тендерної пропозиції. Скарг та вимог щодо умов закупівлі UA-2022-12-01-016446-a від користувачів веб-порталу не надходило.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2023

Порушення виявлено

  1. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Єдиний унікальний номер справи 260/2231/23 Дата реєстрації 04.04.2023 Склад суду Гебеш С.А. Сторони у справі: Відповідач (Боржник): Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Позивач (Заявник): Комунальне підприємство "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради Суть судової справи: про визнання протиправним та скасування висновку Дата визначення складу суду 04.04.2023 о 16:11
Дата публікації: 05 квітня 2023

Документи:

06 квітня 2023 13:37
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” 439 992,26
UAH з ПДВ
430 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Жученко Борис Валерійович 499 111,75
UAH з ПДВ
430 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 жовтня 2022 15:27
Електронний підпис
28 жовтня 2022 15:22
Реєстр документів.pdf
28 жовтня 2022 15:22
34. Витяг з ЄДР 2022.pdf
28 жовтня 2022 15:22
31. Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2022 15:22
30. Додаток 4 - Заявка.pdf
28 жовтня 2022 15:22
29. Проєкт договору.pdf
28 жовтня 2022 15:22
28. Рішення директор.pdf
28 жовтня 2022 15:22
27. Наказ на директора.pdf
28 жовтня 2022 15:22
26. Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2022 15:22
25. Статут.pdf
28 жовтня 2022 15:22
24. Виписка з ЄДР.pdf
28 жовтня 2022 15:22
23. Декларація 1_3 м.pdf
28 жовтня 2022 15:22
17. Протокол ОП.pdf
28 жовтня 2022 15:22
16. Посвідчення з ОП.pdf
28 жовтня 2022 15:22
13. Фінансовий звіт.zip
28 жовтня 2022 15:22
11. Договір_відгук.pdf
28 жовтня 2022 15:21
4. ГЛ про якість послуг.pdf
28 жовтня 2022 15:21
1.Кошторис.rar

Публічні документи

04 листопада 2022 17:23
Електронний підпис
04 листопада 2022 17:20
Витяг платника ЄП субпідряд.
28 жовтня 2022 21:20
Електронний підпис
28 жовтня 2022 21:18
56. Виписка з ЄДР.pdf
28 жовтня 2022 21:18
47. Договора ЦПХ.pdf
28 жовтня 2022 21:18
42. Договір субпідряду.pdf
28 жовтня 2022 21:18
41. Аналогічний договір.pdf
28 жовтня 2022 21:18
40. Витяг ЄДР 2022р.pdf
28 жовтня 2022 21:18
3. Довідка ч.2 ст.17.pdf
28 жовтня 2022 21:18
2. Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Жученко Борис Валерійович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Жученко Борис Валерійович
#2642802958
Рішення скасоване 430 999,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2022 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2022 15:48
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”
#43706951
Рішення скасоване 430 900,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2022 16:57
ФОП Жученко Борис Валерійович
#2642802958
Рішення скасоване 430 999,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2022 16:57
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”
#43706951
Очікує рішення 430 900,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2022 16:57

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 7, Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю робіт для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Згідно п. 11, Розділу 3, Додатку 1 Тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями, Учасник торгів включає інформацію про всі основні елементи закупівлі, які він збирається забезпечити за субпідрядними договорами, з наданням інформації про запропонованих субпідрядників. Згідно документу «29.Довідка про субпідрядника.pdf» Тендерної пропозиції, Учасник планує залучити частково до виконання послуг згідно предмету закупівлі субпідрядника/співвиконавця ТОВ «Зеленгосп-Ужгород». В даній довідці відсутня інформація ПІБ керівника даного субпідрядника та ступінь (відсоток) залучення даного субпідрядника до виконання послуг за предметом закупівлі. Учасник також не вказав інформацію про всі основні елементи закупівлі, які він збирається забезпечити за субпідрядними договорами. Згідно п.40 Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник дійшов висновку, що відсутність даної інформації/документів є невідповідністю в розумінні п.40 Особливостей, а саме помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи наведене вище, керуючись п.40 Особливостей Замовник вважає за потрібне застосувати положення абзацу 1 даного пункту щодо Учасника ФОП Жученко Бориса Валерійовича (код ЄДРПОУ 2642802958), а саме розмістити у строк, не менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Документи

07 листопада 2022 15:19
Електронний підпис
07 листопада 2022 15:17
182. Визначення переможця .pdf
03 листопада 2022 18:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2022 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2022 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 29 листопада 2022 17:28
Кінець періоду оскарження: 10 грудня 2022 00:00
Дата скасування відміни: 29 листопада 2022 17:26
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
29 листопада 2022 17:28
Електронний підпис
29 листопада 2022 17:26
207. Про виконання рішення Колегії АМКУ .pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-10-21-010656-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП”, Код ЄДРПОУ:43706951
Дата подання: 02 грудня 2022 15:11
Скарга на неправомірне рішення
Вважаємо, що Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ при прийнятті рішення про відміну тендеру, продемонстрував необ’єктивне ставлення до потенційного переможця, поставився упереджено до нас, як до учасника цієї закупівлі та суб’єкта сфери публічних закупівель в цілому, прийняв неправомірне, необґрунтоване рішення, що порушує наші законні права й інтереси, зокрема порушує наше право бути визначеними переможцем закупівлі, а також не відповідає нормам чинного законодавства. Виходячи з наведеного, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2022 14:06
рішення від 06.12.2022 № 7125.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 14:06
рішення від 12.12.2022 № 7303.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 12:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради в повному обсязі виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз. На виконання вказаного рішення, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) 10.01.2023 р. в межах строків, визначених ст. 18 Закону України 922-VIII, АМКУ та Скаржника було проінформовано про виконання рішення Колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в повному обсязі шляхом завантаження завантажено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника (файл «4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf» у вкладці «Скарги») через кабінет Замовника на електронному майданчику закупівель. Однак станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, а саме: у профілі закупівлі активними були всього дві кнопки: «Перевірити підпис» під пропозиціями учасників та «Додати документи» у вкладці «Скарги». Станом на 17.01.2023 р. технічні несправності не були усунені та у Замовника виникли нові обставини щодо даної закупівлі – відпала подальша потреба в закупівлі послуг та відсутність затверджених кошторисних призначень на закупівлю даного виду послуг. Уповноваженою особою замовника прийнято протокольне рішення про скасування процедури закупівлі з підстав визначених пп.1, п. 47 Постанови КМУ 1178. Оскільки станом на дату прийняття протокольного рішення в кабінеті Замовника не з’явилась технічна можливість вчиняти будь-які дії із закупівлею (зокрема скасувати її відміну, направити на кваліфікацію учасників тощо), крім додавати документи у вкладці «Скарги», уповноваженою особою оприлюднено Протокол № 7 від 17.01.2023 р. у вкладці «Скарги» (файл. 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf). В протоколі зазначено, що у Замовника відсутня технічна можливість вчиняти будь-які дії щодо даної закупівлі, зокрема щодо кваліфікації учасників, через відсутність відповідних функцій на майданчику, що ймовірніше за все, спричинено технічними роботами. На підтвердження цього до протоколу додано знімок екрану, де відсутнє активне натискання щодо будь-яких дій з пропозицією Учасника/Скаржника, окрім читання підпису. Окремо в протоколі зазначено що протокол про скасування процедури закупівлі неможливо завантажити на майданчик. При натисканні кнопки «Скасувати закупівлю», система видає помилку (Знімок екрана № 2 додається до Протоколу). Відтак уповноважена особа не має технічної можливості з незалежних від Замовника та його уповноваженої особи обставин, відновити перебіг закупівлі чи скасувати закупівлю та в межах строків завантажити даний протокол на майданчик. Також уповноваженою особою було здійснено спробу редагувати закупівлю. В окремих випадках, при аналогічних ситуаціях на майданчику, при редагування закупівлі, продовження строку розгляду пропозицій розблоковувало закупівлю та дозволяло Замовнику далі вчиняти дії на усунення порушень. Однак функція редагування (кнопка «Редагувати закупівлю» у правому куті сторінки) була відсутня на майданчику станом на складання протоколу № 7 від 17.01.2023 р (знімком екрану № 3 доданий до Протоколу). Уповноваженою особою взято на себе зобов’язання вчинити дії передбачені Законом 922-VIII та Постановою КМУ 1178, як тільки описані вище технічні несправності будуть усунені адміністратором сайту zakupki.prom.ua. Станом на дату написання даного пояснення уповноваженою особою замовника виявлено, що кнопка "Надіслати відповідь АМКУ" у вкладці "Скарги" стала активна. Тому уповноважена особа замовна технічно реалізує виконане рішення колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику.
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2023 09:52

Документи Органу Оскарження

06 грудня 2022 14:06
рішення від 06.12.2022 № 7125.pdf
15 грудня 2022 12:42
рішення від 12.12.2022 № 7303.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 04 березня 2023 09:53
Кінець періоду оскарження: 15 березня 2023 00:00
Дата відміни: 15 березня 2023 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відсутність кошторисних призначень