Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень споруди цивільного захисту (укриття) Комунального підприємства "3-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради", за адресою:площа Слави,2 Полтава, Полтавська область
Очікувана вартість
4 240 000,00 UAH
UA-2022-10-21-009715-a b7677e49f1884e71a72dfa7ccc8f4c05
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Зубкова

+380532512307 3mkl.poltava@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ''3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01111581
Вебсайт: http://3mkl.poltava.ua
Місцезнаходження: 36005, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, площа Слави, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Зубкова
+380532512307
3mkl.poltava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень споруди цивільного захисту (укриття) Комунального підприємства "3-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради", за адресою:площа Слави,2 Полтава, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36005, Україна, Полтавська область, м. Полтава, площа Слави, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

21 жовтня 2022 15:41
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШАБАЛІН СТАНІСЛАВ ГРИГОРОВИЧ
#2771903675
Переможець 4 240 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 15:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2023 09:52
скан ду 1 392.pdf зміни до договору
09 січня 2023 09:51
392.pdf укладений
21 жовтня 2022 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 439 999,80
UAH з ПДВ