Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт будівлі (заміна покрівлі з утепленням) дошкільного навчального закладу №31 Луцької міської ради на пр-ті Соборності, 21а у м. Луцьку.
Очікувана вартість
3 464 117,00 UAH
UA-2022-10-21-008795-a ● 7c7c7bec22a74f619fa7eca8e3404a18
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куць Оксана Петрівна 380332723160 oksana.kuts05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2022 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2022 00:50 |
Очікувана вартість: | 3 464 117,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 641,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі (заміна покрівлі з утепленням) дошкільного навчального закладу №31 Луцької міської ради на пр-ті Соборності, 21а у м. Луцьку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати за договором – оплата по факту виконаних робіт/наданих послуг з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2022 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 14:18 |
Порівняльна таблиця змін до ТД ремонт покрівлі ДНЗ 31.docx | |
25 жовтня 2022 14:18 |
Зміни до ТД ремонт покрівлі ДНЗ №31.pdf |
25 жовтня 2022 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 жовтня 2022 14:18 |
Порівняльна таблиця змін до ТД ремонт покрівлі ДНЗ 31.docx
|
||||||
25 жовтня 2022 14:18 |
Зміни до ТД ремонт покрівлі ДНЗ №31.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення характеристик матеріалів
Дата подання: 24 жовтня 2022 10:24
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 16:04
Доброго дня.
Уточніть наступні характеристики по об"єкту:
1. Товщина ПВХ мембрани.
2. Товщина мінеральної вати і густина.
Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Товщина ПВХ мембрани - 1,8- 2 мм,; щільність 180-200 кг/м3 (міцність на стиск ≥0,06 МПа), товщина 200 мм.
Недоліки договору
Дата подання: 24 жовтня 2022 10:38
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 11:08
"Підрядник зобов’язаний виконати роботи/надати послуги, визначені цим
Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт
(Додаток 2 до Договору) не пізніше 15.12.2021 р. (або до повного виконання сторонами
договірних зобов’язань)."
Виправте дату. Дякую.
Відповідь: У проєкті Договору допущена технічна помилка і помилково замість 15.12.2022 року набрано 15.12.2021 рік. Дякуємо за розуміння.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 жовтня 2022 13:21
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 14:33
Доброго дня! Скажіть чи можливе залучення до виконання робіт спеціалістів за угодами цивільно -правового характеру?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку 1, р.2 учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників (не менше двох) та достатню кількість кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі (не менше п’яти).
Учасник закупівлі повинен мати у штаті не менше тьох працівників,що пройшли навчання та пепевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення.
Учасник закупівлі повинен мати у штаті не менше тьох працівників,що пройшли навчання та пепевірку знань з питань охорони праці та мають відповідні посвідчення.
Аналогічний договір
Дата подання: 25 жовтня 2022 08:13
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 14:22
В тендерній документації ви зазначаєте, що "*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір підряду на виконання
робіт з капітального або поточного ремонту дахів (покрівель) у закладах освіти за період не раніше 2019 року". Чому саме закладів освіти і не раніше 2019 року? Технологія виконання таких покрівельних робіт не змінюється від того чи це заклад освіти, чи виробничий цех, лікарня, громадська будівля чи т.п. Так само не зрозуміло чому обмежуєте в роках? Дані умови носять дискримінаційний характер. Пропонуємо внести правки в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до ТД.
Відгуки, договори
Дата подання: 25 жовтня 2022 14:16
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 14:35
Поясніть, будь ласка, для чого у відгуці на аналогічний договір потрібно зазначати замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі? Для чого знову поновлювати його спеціально під цю закупівлю? Вперше бачимо таку вимогу. Відгук надається підряднику стосовно його роботи з посиланням на договір. І чому саме аналогічний договір має бути по ремонту у закладі освіти і не раніше 2019 р. (Принцип та техніка виконання покрівель з ПВХ від об'єкту не змінюється. Якщо аналогічний договір скажімо буде від 2017 чи 2018 рр., то чим він буде відрізнятись від 2019?)? Внесіть зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Ваше прохання враховано. Внесено зміни до тендерної документації.
відгк
Дата подання: 25 жовтня 2022 14:45
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 15:30
Ви так і не надали роз'яснення стосовно відгуків та зміни щодо цього в ТД не внесли."У відгуці на аналогічний договір потрібно зазначати замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі" Для чого поновлювати відгуки з посиланням на цей тендер, якщо наприклад вони вже були нам надані замовником відраз після завершення робіт з посиланням на конкретний договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відгуку вказується предмет та номер закупівлі з метою визначення якісних показників виконання робіт з ремонту покрівлі., оскільки на даний час якість виконаних Вами робіт можливо замовником не підтвердиться, або ж замовник змінив думку щодо якості їх виконання
Згода на обробку персональних даних
Дата подання: 25 жовтня 2022 16:05
Дата відповіді: 27 жовтня 2022 10:57
Згідно ТД: "факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником
персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Згода на обробку персональних даних
надається щодо всіх працівників учасника". Так згоди працівник надавати у складі пропозиції чи все ж сам факт подання пропозиції учасником є згодою усіх? Узгодьте дані розбіжності в ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згода на обробку персональних даних у складі пропозиції надається для учасника та щодо всіх працівників учасника.
Строки
Дата подання: 25 жовтня 2022 16:42
Дата відповіді: 27 жовтня 2022 10:52
Згідно ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ч. 6 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У ТД ви вимагаєте не пізніше 4-х днів надати дане документальне підтвердження. Внесіть правки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Прошу звернути увагу, що дана закупівля це відкриті торги з особливостями. Відповідно до п.44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Вносити зміни до ТД непотрібно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 00:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
3 339 251,74
UAH з ПДВ
|
3 339 251,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
3 339 251,74
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2022 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:28
|
ДУ3 Шинака до дог 23 22 233.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 21:10
|
ДУ 2 до договору 34 11 22.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 21:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2022 17:09
|
договір 34 ремонт покрівлі ДНЗ 31.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2022 17:06
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 11:53
|
ТД покрівля ДНЗ №31.pdf | укладений |
11 листопада 2022 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення предмеру закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34/11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | 34/11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів та загальної вартості Договору |
Номер договору про закупівлю: | 34/11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |