Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗГУРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04360296 |
Місцезнаходження: | 07600, Україна , Київська обл., Згурівський р-н, смт Згурівка, вул. Українська, 10 |
Контактна особа: |
Оксана Приходько +380732092570 zsr2019@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2022 22:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2022 13:27 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2022 13:27 |
Очікувана вартість: | 742 404,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 712,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюється Замовником на підставі Актів наданих послуг, форм КБ-2в і КБ-3 протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання таких Актів та відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 09 червня 2021року № 590. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2022 22:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2022 22:49 |
Додаток 5 ПРЄКТ ДОГОВОРУ вул Молодіжна.docx | |
20 жовтня 2022 22:49 |
Додаток 5 ПРЄКТ ДОГОВОРУ вул Молодіжна.docx | |
20 жовтня 2022 22:49 |
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ вул.МОЛОДІЖНА.docx | |
20 жовтня 2022 22:49 |
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ вул.МОЛОДІЖНА.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000063 ● c31a4193f5094f24a7bd59ae2d7f23e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 53
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-10-20-012678-a 20.10.2022
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 16:51:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного ремонту дорожнього покриття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-20-012678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 15:14:09
Надання пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012678-a)
Згурівська селищна рада (далі - Замовник) відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 року та на виконання оприлюдненого Північним офісом Державної аудиторської служби запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012678-a), очікуваною вартістю 742 404,00 грн, повинна надати пояснення (інформацію, документи), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
1. Організація планування та проведення закупівель здійснюються Замовником відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 року з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з розпорядженням селищного голови Згурівської селищної ради від 16 серпня 2022 року № 108 "Про організацію планування та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг у Згурівській селищній раді». Вказаним розпорядженням затверджено, зокрема, Порядок взаємодії між структурними підрозділами Згурівської селищної ради під час планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг (надалі – Порядок). Відповідно до Порядку ініціатор закупівлі (структурний підрозділ Замовника, що зацікавлений у закупівлі - керівник, керівники структурних підрозділів, бухгалтер, працівник структурного підрозділу) надає Уповноваженій особі Замовника заявку на внесення закупівлі до річного плану та заявку на проведення закупівлі. Відповідно до наданих заявок Уповноважена особа Замовника приймає рішення, оформлене протоколом (додається), планує та проводить закупівлі для потреб Замовника. 19.10.2022 року уповноважена особа Замовника отримала відповідну заявку із зазначенням усієї інформації, необхідної при плануванні та проведенні закупівлі, яка містять, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреби Замовника та особливостей специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням чинного законодавства в цілому.
За результатами закупівлі без використання електронної системи укладений договір № 109 від 04.10.2022 року з ТОВ "ПРОРЕКТОР" ( ЄДРПОУ 39587177) щодо виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи кошторисної частини об’єкта будівництва «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області. Робочий проект був переданий на експертизу ТзОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» та отримав позитивний експертний висновок від 04.10.2022 № 144-К/22-РБК/ЕЗ (додається). Розмір витрат на будівельні роботи (крім коштів на утримання замовника, ризику, податку на додану вартість та інших витрат), прийнято згідно затвердженої проєктної документації та становить 618 670,00 гривень .
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Згурівської селищної ради за посиланням: https://zgurivska-gromada.gov.ua/news/1666597584/
Додатково надаємо:
сканкопії документів Замовника:
1. Експертний звіт (позитивний) від 04.10.2022 №143-К/22-РБК/ЕЗ щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області» на 1-му арк;
2. Додаток до заявки на закупівлю на 1-му арк
3. Протокол УО про організацію планування та проведення конкурентної процедури відкриті торги
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-21 09:12:04
Надання пояснення на висновок Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012678-a)
З огляду на встановлені порушення контролюючий орган зобов`язав Згурівську селищну раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором.
Щодо невідповідності тендерної документації абзацу першому частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Північний офіс Держаудитслужби під час аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановив, що в підпункті 4.2 пункту 4 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункті 11.1 Розділу ХІ проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору у разі – «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». В той же час предметом закупівлі є послуги, що підтверджується інформацією, зазначеною замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Повідомляємо, що Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (чинний) встановлено наступне: «Примірна тендерна документація містить: обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю зазначається замовником відповідно до вимог статтей 36 і 37 Закону
В редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.05.2015 року №922-VIII
Стаття 36.Основні вимоги до договору про закупівлю
1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
2. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
3. Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
{Пункт 8 частини четвертої статті 36 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1356-VIII від 12.05.2016}
5. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Стаття 37.Недійсність договору про закупівлю
1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;
його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
В чинній редакції Закону України «Про публічні Закупівлі» від 01.01.2023 №922-VIII
Вимоги Статті 36 викладені в Статті 41
Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього
1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
2. Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
{Абзац перший частини другої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
3. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
{Пункт 2 частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником, визначеним у Законі України "Про оборонні закупівлі", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
{Абзац десятий частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
6. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
7. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
8. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі);
3) дата укладення та номер договору про закупівлю;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю;
5) ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю;
{Пункт 5 частини восьмої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону;
7) дата внесення змін до договору про закупівлю;
8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті;
9) опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію.
9. У разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Відтак, Замовником правомірно застосовано відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов, що відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону.
Щодо аналогічного договору
Щодо ненадання учасником процедури закупівлі ТОВ «МІШЕМ» на підтвердження відповідності своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям додаткової угоди до договору, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в), що підтверджують виконання договору підряду від 16.04.2020 № 20-37/1217442 в повному обсязі.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «МІШЕМ» на підтвердження відповідності своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям встановленим пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації надано у складі пропозиції довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання у повному обсязі аналогічного договору, із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, найменування предмету закупівлі, номер та дату договору від 26.10.2022 № 26/10/2022-4, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів від 16.04.2020 № 20-37/1217442 і від 29.09.2020 № 20-50/1217442, та в якій зазначено, що після підписання додаткових угод виконання договорів становить 100 %.
Відповідно до пункту 2.1 договору від 16.04.2020 № 20-37/1217442 Загальна вартість робіт, доручених Підряднику для виконання, складає 1 273 021,20 грн. (Один мільйон двісті сімдесят три тисячі двадцять одна гривня 20 копійок) в т.ч. ПДВ – 212 170,20 грн., яка зазначена відповідно до регламентуючих рішень з цього питання на основі діючих нормативних документів, а також погодженого Замовником кошторису. Розрахунок договірної вартості робіт по об’єкту наводиться у додатку до договору і є невід’ємною його частиною.
Відповідно до пункту 2.3. Зміна обумовленої вартості робіт по договору можлива у випадку зміни проектних рішень, окремих видів робіт, етапів, комплексів, або виникнення додаткових робіт в процесі ремонтних робіт, та оформляється додатковою угодою до цього Договору.
Для документального підтвердження виконання робіт по аналогічному договору учасником надана сканована копія з оригіналу вказаних учасником у таблиці договорів; сканована копія з оригіналу підписаних замовниками довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по вказаних договорах, зокрема договору від 16.04.2020 № 20-37/1217442.
Аналіз наданих документів учасником по договору від 16.04.2020 № 20-37/1217442 свідчить про його повне виконання. Розбіжність у сумі фінансування договору зумовлена економією коштів за наступними витратами:
Найменування витрат Договірна ціна Акти виконаних робіт Розбіжність
Заробітна плата 13662 13370 -292
Загальновиробничі витрати 7412 6913 -499
Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів 115392 108252 -7140
Прибуток 1943 1834 -109
Податок на додану вартість 212170,2 210475,8 -1694,4
Отже, у замовника не було підстав відхилити пропозицію ТОВ «Мішем».
Закупівля Капітальний ремонт вул. Стародоманинська в м. Ужгород проводилась замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомитися з оголошеними торгами Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради на веб порталі уповноваженого органу можна за посиланням
https://www.dzo.com.ua/tenders/current?filter%5Bsearch%5D=%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0&filter%5Bobject%5D=title&filter%5Boperator%5D=and&filter%5Bidentifiers_search%5D=&filter%5Bidentifiers%5D=36541721&filter%5Bclassification%5D=%D0%94%D0%9A021_45230000-8&filter%5BmainProcurementCategory%5D=&filter%5Bmilestones_code%5D=&filter%5Btender_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Btender_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5BtenderPeriod%5D%5Bstart%5D=&filter%5BtenderPeriod%5D%5Bend%5D=&filter%5Bauction%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bauction%5D%5Bend%5D=&filter%5BpubDate%5D%5Bstart%5D=&filter%5BpubDate%5D%5Bend%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&filter%5Barchive_search%5D=1&formname=filter
Пошук проводився відповідно до наступних показників:
Код ЄДРПУО - 36541721
Код класифікатора - 45230000-8
Щодо укладеного договору
Північний офіс Держаудитслужби зазначив, що відповідно до пунктів 11.5 та 11.6 договору від 07.11.2022 № 136 усі доповнення та зміни до договору дійсні лише у тому випадку, якщо вони виконані в письмовій формі, підписані обома сторонами і скріплені їх печатками. Всі додатки та додаткові угоди, складені у відповідності з цим договором та на виконання його умов, після їх підписання та оформлення у встановленому законом порядку є невід’ємною частиною цього договору. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МІШЕМ» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та уклав з ним договір на суму 599 998,00 гривень.
Варто зазначити, що у Висновку не зазначено про яке саме припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України іде мова.
Відповідно до частини 1 статті 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Відповідно до частини 1 статті 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до частини 2 статті 651 ЦКУ договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Стаття 43 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює виключно випадки, коли договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону;
5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договір від 07.11.2022 року №136.
Пунктом 11.4 Договору про закупівлю від 07.11.2022 року №136 встановлюється, що Цей Договір може бути змінений, доповнений або розірваний виключно за взаємною згодою Сторін, за винятком випадків, визначених у пунктах 6.2.1, 6.2.7, 6.2.8, при яких допускається одностороння відмова Замовника від зобов’язань.
Отже, враховуючи вищезазначене, у замовника немає підстав для розірвання договору (припинення зобов’язань за договором) від 07.11.2022 року №136. Крім того, усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному Висновку спосіб, а саме: шляхом припинення зобов’язань за договором може призвести до порушення прав та інтересів третьої особи - Виконавця та мати негативні наслідки для репутації Замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками.
Одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою.
Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у Висновку спосіб, а саме, шляхом припинення зобов’язань за договором, призведе до порушення прав та інтересів замовника, переможця тендеру та матиме для них негативні наслідки, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Виконання висновку у спосіб припинення зобов’язань за договором, укладеного за результатами проведених торгів, буде порушено принцип пропорційності.
Повідомляємо, що дана закупівля проводилась у скрутний час під час повітряних тривог та постійного вимкнення світла, яке могли виключати на добу, а то й довше, у зв’язку з пошкодженими об’єктами критичної інфраструктури нашої держави, які стали наслідками збройної агресії держави-терориста. Винятком не був і наш населений пункт.
З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас взяти до розгляду пояснення замовника даної закупівлі і скасувати Висновок до закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оприлюдненого від 17 березня 2022 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012678-a) Згурівська селищна рада надає копію додаткової угоди від 24.03.2023 № 2 до договору від 07.11.2022 № 136.
2023-03-24 14:34:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
599 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мкртчян Манук Вагричович |
733 593,00
UAH з ПДВ
|
599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
720 310,80
UAH з ПДВ
|
720 310,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Переможець |
599 998,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2022 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 10:24
|
МОЛОДІЖНА.PDF | укладений |
04 квітня 2023 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:07
|
ДУ 1 до № 136.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 15:45
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
07 листопада 2022 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди від 26.12.2022 № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 листопада 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконання висновку Північного офісу Державної аудиторської служби по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в смт Згурівка Броварського району Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-20-012678-a) |