Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2022-10-20-006642-a 44495107cc954f50bf74ca4ac114ba0a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мариш Віра Іванівна

+380433123788 nemyriv.lab@vingudpss.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби
Код ЄДРПОУ: 33253079
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, вулиця Соборна 88
Контактна особа: Мариш Віра Іванівна
+380433123788
nemyriv.lab@vingudpss.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


прописана в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ціна за одиницю: 160UAH без ПДВ
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул Соборна,88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Ціна за одиницю: 180UAH без ПДВ
Заправка картриджа з заміною втулки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул Соборна,88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

20 жовтня 2022 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Климко О.М.
#2625909741
Переможець 500,00
UAH
20 жовтня 2022 13:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 058.pdf укладений
20 жовтня 2022 14:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 2 штуки 160,00
UAH
Заправка картриджа з заміною втулки 1 штуки 180,00
UAH