Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8 Послуги їдалень(Аутсорсинг)
55510000-8 Canteen services (Outsourcing)
55510000-8 Canteen services (Outsourcing)
Очікувана вартість
15 542 620,00 UAH
UA-2022-10-20-000960-a ● d0459f58a5914985803a24283aae3db3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КЗ Володимирівський ПНІ ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 03188369 |
Місцезнаходження: | 53550, Україна , Дніпропетровська область обл., Томаківський р-н, с. Степанівка, вул. Степова, 1 |
Контактна особа: |
Катерина Стукало +380669815191 b1fkf9@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Kateryna Stukalo +380669815191 b1fkf9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KZ Volodimirivskiy PNI DOR |
National ID: | 03188369 |
Contact point: |
Katerina Stukalo +380669815191 b1fkf9@i.ua |
Additional contacts: |
Kateryna Stukalo +380669815191 b1fkf9@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2022 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 15 542 620,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 713,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 20 жовтня 2022 09:25 |
Enquiries until: | 11 листопада 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 листопада 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 15 542 620 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 77 713 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55510000-8 Послуги їдалень(Аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53550, Україна, Дніпропетровська область, Томаківський рн, с.Степанівка, вул.Степова,1
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
55510000-8 Canteen services (Outsourcing)
CPV: 55510000-8
Період постачання:
з 13 січня 2023 по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2022 08:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 16:27 |
ТД-2023-послуги їдалень 25.10.2022.doc |
26 жовтня 2022 08:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 жовтня 2022 16:27 |
ТД-2023-послуги їдалень 25.10.2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати інформацію
Дата подання: 24 жовтня 2022 11:09
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 13:31
Додатком 2 ТД передбачено, що учасник повинен надати
- копія медичної довідки щодо можливості водієм учасника керування транспортним засобом;
- копія медичної довідки щодо проходження водієм учасника психіатричного огляду;
Учаснику необхідно надати зазначені довідки кожну окремо?
Відповідь: - копія медичної довідки щодо можливості водієм учасника керування транспортним засобом;
- копія медичної довідки щодо проходження водієм учасника психіатричного огляду;
- копія медичної довідки щодо проходження водієм учасника психіатричного огляду;
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-20-000960-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФАТАЛЬЧУК ОЛЕНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2445606583
Дата подання: 03 листопада 2022 17:32
Протоколи випробувань
Відповідно до вимог ТД учасник повинен надати - Протоколи випробувань зразків харчової продукції на всю готову продукцію, яку пропонує до постачання учасник, згідно власного листа, у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника видані на ім’я виробника або учасника, видані в межах строку придатності такої готової продукції, які повинні відповідати технічному завданню Замовника;
В результаті проведення лабораторних досліджень (випробувань) харчової продукції лабораторією може видаватися не тільки Протокол випробування, а ще й експертний висновок або звіт про результати досліджень. Протокол випробування, експертний висновок, звіт про результати досліджень мають равну юридичну силу, різниця тільки в найменуванні документа. Прошу, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до ТД та викласти його в наступній редакції: «учасник повинен надати Протокол випробування зразків харчової продукції на готову продукцію або іншій документ за результати досліджень, виданий Учаснику акредитованим підприємством.
Розгорнути
Згорнути
В результаті проведення лабораторних досліджень (випробувань) харчової продукції лабораторією може видаватися не тільки Протокол випробування, а ще й експертний висновок або звіт про результати досліджень. Протокол випробування, експертний висновок, звіт про результати досліджень мають равну юридичну силу, різниця тільки в найменуванні документа. Прошу, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до ТД та викласти його в наступній редакції: «учасник повинен надати Протокол випробування зразків харчової продукції на готову продукцію або іншій документ за результати досліджень, виданий Учаснику акредитованим підприємством.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2022 08:46
Законодавством України (п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») передбачено, що - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що це право Замовника вимагати від Учасників надання документів для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що це право Замовника вимагати від Учасників надання документів для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-10-20-000960-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 10 листопада 2022 16:42
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Розділом ІІІ Документації Замовником встановлено що Учасник зобов’язаний подати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі із зазначенням, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення в електронній системі закупівель). Крім того, учасник надає довідки на обробку персональних даних надаються на кожну особу, інформацію про яку учасник надає в складі тендерної пропозиції.
Дана вимога є некоректною,дискримінаційною, а також такою, що не може бути виконана учасником.
Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", відповідно до якого персональними даними є
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути
встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях.
Однак, тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними не передбачає.
Відповідно учасник Процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати "лист-згоду".
Зокрема, незрозумілим є чи вважає Замовник необхідним надання у складі Пропозиції відповідних листів від працівників, які підписують договори на вивіз ТПВ,дератизацію та ін., нотаріуса,
який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника тощо.
Крім того, Закон України "Про захист персональних даних" не містить конкретних вимог до складання "листів-згод на обробку персональних даних", тендерна документація
також не містить роз'яснень, яка саме форма, на думку Замовника, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу,
Відсутність у Документації конкретного переліку відомостей про фізичну особу, які на думку Замовника у даному випадку є персональними даними та потребують
отримання згоди на їх обробку, а також відсутність інформації про форму листа, в якому необхідно надати згоду на їх обробку, може призвести до відхилення пропозиції, з
причин, що не залежать від учасника, а тому ми вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із Документації.
До таких причин,що не залежать від учасника відноситься відмова працівники надати згоду на обробку персональних даних.,чи зміна підписанта договорів аренди,тим паче під час військового стану в Україні багато людей були вимушені покинути свої домівки,що ускладнює отримання вищевказаної згоди.
ВІДПОВІДНО ДО Рішення Колегії № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021 підтверджує,що дана вимога є дискримінаційною :
Відповідно до пункту "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему
закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація
від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17
Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються Замовником у Документації,
зокрема, лист-згода на обробку персональних даних складений відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" від осіб, персональні дані яких
містяться у складі пропозиції.
Вказана вимога ставить учасників Процедури закупівлі у залежність від третіх осіб.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають надати листи-згоди на обробку персональних даних складений відповідно до
вимог Закону України "Про захист персональних даних" від осіб, персональні дані яких містяться у складі Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів
господарювання, в тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх
стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до
яких є вільним.
Отже, Замовником торгів умисно встановлено дискримінаційну вимогу, щодо надання листів – згод на обробку персональних даних усіх осіб, які зазначені у тендерній пропозиції Учасника, з метою дискримінації та подальшого відхилення тендерних пропозицій Учасників, у тому числі Скаржника, які не мають можливості отримати згоди від усіх осіб зазначених у тендерній пропозиції за наявності при цьому об’єктивних обставин неможливості виконати таку вимогу.
Враховуючи вищевказане, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена у частини 1 розділу 3 тендерної документації, а саме привести вимогу тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та виключити вищезгадане положення ТД із вимог тендерної документації.
Також надаємо ще одне рішення АМКУ № 19906 від 01.09.2021р. в якому визнано дану вимогу дискримінаційною та АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є некоректною,дискримінаційною, а також такою, що не може бути виконана учасником.
Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", відповідно до якого персональними даними є
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути
встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях.
Однак, тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними не передбачає.
Відповідно учасник Процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати "лист-згоду".
Зокрема, незрозумілим є чи вважає Замовник необхідним надання у складі Пропозиції відповідних листів від працівників, які підписують договори на вивіз ТПВ,дератизацію та ін., нотаріуса,
який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника тощо.
Крім того, Закон України "Про захист персональних даних" не містить конкретних вимог до складання "листів-згод на обробку персональних даних", тендерна документація
також не містить роз'яснень, яка саме форма, на думку Замовника, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу,
Відсутність у Документації конкретного переліку відомостей про фізичну особу, які на думку Замовника у даному випадку є персональними даними та потребують
отримання згоди на їх обробку, а також відсутність інформації про форму листа, в якому необхідно надати згоду на їх обробку, може призвести до відхилення пропозиції, з
причин, що не залежать від учасника, а тому ми вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із Документації.
До таких причин,що не залежать від учасника відноситься відмова працівники надати згоду на обробку персональних даних.,чи зміна підписанта договорів аренди,тим паче під час військового стану в Україні багато людей були вимушені покинути свої домівки,що ускладнює отримання вищевказаної згоди.
ВІДПОВІДНО ДО Рішення Колегії № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021 підтверджує,що дана вимога є дискримінаційною :
Відповідно до пункту "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему
закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація
від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17
Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються Замовником у Документації,
зокрема, лист-згода на обробку персональних даних складений відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" від осіб, персональні дані яких
містяться у складі пропозиції.
Вказана вимога ставить учасників Процедури закупівлі у залежність від третіх осіб.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають надати листи-згоди на обробку персональних даних складений відповідно до
вимог Закону України "Про захист персональних даних" від осіб, персональні дані яких містяться у складі Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів
господарювання, в тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх
стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до
яких є вільним.
Отже, Замовником торгів умисно встановлено дискримінаційну вимогу, щодо надання листів – згод на обробку персональних даних усіх осіб, які зазначені у тендерній пропозиції Учасника, з метою дискримінації та подальшого відхилення тендерних пропозицій Учасників, у тому числі Скаржника, які не мають можливості отримати згоди від усіх осіб зазначених у тендерній пропозиції за наявності при цьому об’єктивних обставин неможливості виконати таку вимогу.
Враховуючи вищевказане, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена у частини 1 розділу 3 тендерної документації, а саме привести вимогу тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та виключити вищезгадане положення ТД із вимог тендерної документації.
Також надаємо ще одне рішення АМКУ № 19906 від 01.09.2021р. в якому визнано дану вимогу дискримінаційною та АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2022 14:38
Шановний учасник, умови Тендерної документації не суперечать жодній із вимог чинного законодавства. Не є зрозумілим яким саме чином умови Тендерної документації порушують безпосередньої Ваші права та інтереси. Під час підготовки тендерної пропозиції додатково пропонуємо користуватися листом Міністерства юстиції України від 03.11.2006 № 22-48-548.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 13:56 |
Кінець періоду оскарження: | 25 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 листопада 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
14 листопада 2022 13:56
|
Електронний підпис |
14 листопада 2022 13:56
|
протокол 61.jpg |