Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - 1 послуга (роботи) (Поточний ремонт приміщень (внутрішні оздоблювальні роботи) будівлі корпусу № 4 Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради, за адресою: м. Ромни, бульвар Московський, 24)» .
Очікувана вартість
3 343 674,78 UAH
UA-2022-10-19-009123-a 04b305a369f7441fa17be828562a8db0
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Людмила Михайлівна

380978834039 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Захарченко Людмила Михайлівна
380978834039
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - 1 послуга (роботи) (Поточний ремонт приміщень (внутрішні оздоблювальні роботи) будівлі корпусу № 4 Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради, за адресою: м. Ромни, бульвар Московський, 24)» . Інші завершальні будівельні роботи - 1 послуга (роботи) (Поточний ремонт приміщень (внутрішні оздоблювальні роботи) будівлі корпусу № 4 Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради, за адресою: м. Ромни, бульвар Московський, 24)» .
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

19 жовтня 2022 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сумська девелоперська компанія"
#41232488
Переможець 3 343 674,78
UAH з ПДВ
19 жовтня 2022 15:51

Документи

19 жовтня 2022 15:50
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол рішення виправлений.pdf укладений
17 квітня 2023 15:49
Електронний підпис укладений
17 квітня 2023 15:48
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2023 11:59
дод. уг. 4.pdf зміни до договору
16 лютого 2023 11:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:26
дод. уг. 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 15:40
дод. уг. 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 15:39
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 13:34
додаткова угода 1А.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 12:14
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 11:43
дог. 753.pdf укладений
19 жовтня 2022 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов п. 2.2. Договору Підряду № 753 від «17» жовтня 2022 р., та в зв’язку зі зміною обсягів робіт, пов’язаних з поточним ремонтом систем: опалення, водопостачання, каналізації, згідно Акту № 1 про зміну обсягів робіт від 16.11.2022р. 1. Сторони домовились змінити п. 2.1 договору і викласти його в наступній редакції « 2.1 Строк виконання робіт: початок виконання робіт на наступний день після підписання договору та до «19» лютого 2023 року.» 2. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору 3. Інші умови договору залишаються незмінними 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: № 753
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов п. 2.2. Договору Підряду № 753 від «17» жовтня 2022 р., та в зв’язку зі зміною обсягів робіт, пов’язаних з поточним ремонтом систем: опалення, водопостачання, каналізації, згідно Акту № 1 про зміну обсягів робіт від 16.11.2022р. 1. Сторони домовились змінити п. 2.1 договору і викласти його в наступній редакції « 2.1 Строк виконання робіт: початок виконання робіт на наступний день після підписання договору та до «31» грудня 2022 року.» 2. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору 3. Інші умови договору залишаються незмінними 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: № 753
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов п. 2.2. Договору Підряду № 753 від «17» жовтня 2022 р., та в зв’язку з виникненням значних обсягів додаткових робіт (згідно Акту №1 від 16.11.2022 року), а також додаткових робіт: - Розбирання існуючих покриттів підлоги по приміщенням (керамічна плитка, лінолеум, дерев’яна підлога тощо); - Розбирання існуючих стяжок, що мають значні пошкодження у вигляді тріщин тощо; - Демонтаж пошкодженої керамічної плитки зі стін; - Підсилення існуючих стін та перегородок; - Улаштування підстилаючих основ із піску по приміщеннях із пошаровим ущільненням; - Армування коридору армуючою сіткою (існуюча підлога має значні просідання, у зв’язку з несправною системою водопроводу і каналізації тощо); - Інші роботи, що раніше не передбачені дефектним актом, 1. Сторони домовились змінити п. 2.1 договору і викласти його в наступній редакції « 2.1 Строк виконання робіт: початок виконання робіт на наступний день після підписання договору та до «19» лютого 2023 року.». 2. Сторони домовились змінити п. 14.1 договору і викласти його в наступній редакції « 14.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 19 лютого 2023 року, а саме до припинення воєнного стану в Україні оголошеного Указом Президента України але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань Сторін за цим договором. У разі продовження воєнного стану в Україні строк дії цього договору автоматично пролонгується на строк дії воєнного стану в Україні, що буде встановлений Указом Президента України.». 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору. 4. Інші умови договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: № 753
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов п. 2.2. Договору Підряду № 753 від «17» жовтня 2022 р., та в зв’язку з виникненням значних обсягів додаткових робіт (згідно Акту №1 від 16.11.2022 року), а також додаткових робіт, а саме: - Розбирання існуючих покриттів підлоги по приміщенням (керамічна плитка, лінолеум, дерев’яна підлога тощо); - Розбирання існуючих стяжок, що мають значні пошкодження у вигляді тріщин тощо; - Демонтаж пошкодженої керамічної плитки зі стін; - Підсилення існуючих стін та перегородок; - Улаштування підстилаючих основ із піску по приміщеннях із пошаровим ущільненням; - Армування коридору армуючою сіткою (існуюча підлога має значні просідання, у зв’язку з несправною системою водопроводу і каналізації тощо); - Інші роботи, що раніше не передбачені дефектним актом. 1. Сторони домовились внести зміни до п. 16.1. договору, а саме викласти Додаток 1 та Додаток 2 в новій редакції . 2. Дана додаткова угода з додатками набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору. 3. Інші умови договору залишаються незмінними. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: № 753
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов п. 2.2. Договору Підряду № 753 від «17» жовтня 2022 р., та в зв’язку з виникненням значних обсягів додаткових робіт не передбачених раніше затвердженою договірною ціною та дефектним актом, а саме: - додаткові обсяги по улаштуванню керамічної плитки на підлогу; - додаткові обсяги по улаштуванню плінтусів із керамічної плитки; - додаткові обсяги по улаштуванню декоративних решіток на радіатори; - додаткові обсяги по улаштуванню внутрішніх метало-пластикових дверних блоків; - додаткові обсяги по улаштуванню підвісної стелі «Армстронг», тощо. 1. Сторони домовились змінити п. 2.1 договору і викласти його в наступній редакції « 2.1 Строк виконання робіт: початок виконання робіт на наступний день після підписання договору та до «15» квітня 2023 року.» 2. Сторони домовились змінити п. 14.1 договору і викласти його в наступній редакції « 14.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 15 квітня 2023 року, а саме до припинення воєнного стану в Україні оголошеного Указом Президента України але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань Сторін за цим договором. У разі продовження воєнного стану в Україні строк дії цього договору автоматично пролонгується на строк дії воєнного стану в Україні, що буде встановлений Указом Президента України.» 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору 4. Інші умови договору залишаються незмінними 5. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: № 753
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 15 квітня 2023
Сума оплати за договором: 3 343 674,78
UAH (в тому числі ПДВ 557 279,13 UAH)