Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КІРОВОГРАДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22218952 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА МАЛАНЮКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Ангеліна Зємбіцька +380687849648 1106@rcz.kocz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2022 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2022 13:18 |
Очікувана вартість: | 372 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2022 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2022 11:42 |
ТД електроенергія 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000043 ● d106b6b9b7364ffd97e88a6da6c18405
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.04.2023 № 25-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.04.2023 № 25-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-10-19-003934-a 19.10.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 11:41:09
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-19-003934-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 11:24:51
Відповідь на звернення
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі методу закупівельних цін попередніх закупівель з врахуванням коефіцієнту інфляції та інформації про ціни, які містяться в електронній системі закупівель "Prozorro", розміщено інформацію на веб-сайті Кіровоградського обласного центру зайнятості, якe можна знайти за посиланням: https://kid.dcz.gov.ua/publikaciya/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-25.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 11:50:36
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-19-003934-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами 19.10.2022 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro оприлюднене оголошення про проведення процедури відкритих торгів «ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія», тобто процедуру закупівлі без урахування вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 11:26:01
Відповідь на звернення
Щодо оприлюднення закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-19-003934-а, на момент публікації закупівлі на майданчику Zakupki.prom,ua УО Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості не враховано вимоги «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тому обрано процедуру «Відкриті торги». Також на момент публікації оголошення на майданчику Zakupki.prom була відсутня технічна можливість обрати процедуру «Відкриті торги з особливостями».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 14:15:08
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-19-003934-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Просимо Вас надати підтверджуючі документи про коливання ціни на ринку, на підставі яких були внесенні зміни ціни за одиницю товару згідно додатковий угод № 2 від 10.02.2023 та № 3 від 21.03.2023 до Договору від 29.11.2022 № 102/10, як це передбачено відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-18 15:57:55
Відповідь на звернення
Додаткова угода №2 від 10.02.2023 року укладено на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону згідно постанови "Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО»" від 21.12.2022 року №1788. Додаткова угода №3 від 21.02.2023 року укладено на підставі наданої цінової довідки Харківської торгово-промислової палати №65/23 від 01.02.2023 року (скановану електронну копію додаємо).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-21 14:26:56
Пояснення з власної ініціативи
Під час проведення моніторингу закупівлі за номером UA-2022-10-19-003934-а Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, Кіровоградським обласним центром зайнятості розірвано договір про постачання електричної енергії споживачу від 29.11.2022р. №102/10 (додаткова угода від 21.04.2023р. №6).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2023-05-04 14:47:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2022 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
322 400,00
UAH з ПДВ
|
320 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
353 400,00
UAH з ПДВ
|
322 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СКАЙ СОФТ |
357 120,00
UAH з ПДВ
|
352 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" #41559270 |
Переможець |
320 540,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 14:09
|
Додаткова угода від 21.04.2023 №6.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2023 10:46
|
Додаткова угода від 14.04.2023р. №5.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:46
|
Додаткова угода від 21.02.2023р. №3.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2023 14:32
|
Додаткова угода від 10.02.2023р. №2.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 15:30
|
Договір ПРОМГАЗ СІТІ.PDF | укладений |
29 листопада 2022 15:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія для потреб Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості на період з 01.01.2023р. по 31.12.2023р. | 62000 | Кіловат-година |
5,17
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі постанови НКРЕКП від 21.12.2022р. №1788 "Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "Укренерго" |
Номер договору про закупівлю: | 102/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 01.02.2023р. № 65/23 |
Номер договору про закупівлю: | 102/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі постанови НКРЕКП від 21.12.2022р. №1788 "Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО" |
Номер договору про закупівлю: | 102/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору про постачання електричної енергії споживачу від 29.11.2022р. №102/10 на підставі додаткової угоди від 21.04.2023р. №6 |
Номер договору про закупівлю: | 102/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |