Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Санітарно-гігієнічні товари для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
1 540 640,00 UAH
UA-2022-10-18-011994-a f536af7b489b42b88d5e7e1f56f5f2e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисенко Світлана Іванівна

+380975954817 tender_108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Денисенко Світлана Іванівна
+380975954817
tender_108@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2022 21:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2022 21:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2022 21:18
Початок аукціону: 03 листопада 2022 12:36
Очікувана вартість: 1 540 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 703,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції: 46219,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 календарних днів, починаючи з дати кінцевого строку подання пропозицій. Учасник надає електронну страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником документації/оголошення, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на ID закупівлі та ідентифікатор закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. У гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії, порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати 5 робочих/банківських днів (згідно страхової гарантії) після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 46219 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47400 рулон
Папір туалетний Ecolo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
11850 пачка
Рушники паперові білі, по 2 рулони в уп. Ecolo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
5930 пачок
Серветки паперові 100 шт пачка Ecolo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції: 46219,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 календарних днів, починаючи з дати кінцевого строку подання пропозицій. Учасник надає електронну страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником документації/оголошення, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на ID закупівлі та ідентифікатор закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. У гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії, порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати 5 робочих/банківських днів (згідно страхової гарантії) після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.

Сума забезпечення: 46219 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна страхова гарантія
21 жовтня 2022 21:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2022 18:44
Додаток 2 Проєкт договору (зі змінами).doc
21 жовтня 2022 18:44
Додаток 1 Технічне завдання (зі змінами).docx
18 жовтня 2022 21:13
Оголошення папір.docx
21 жовтня 2022 21:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2022 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2022 18:44
Додаток 2 Проєкт договору (зі змінами).doc
18 жовтня 2022 21:13
Додаток 2 Проєкт договору.doc
21 жовтня 2022 18:44
Додаток 1 Технічне завдання (зі змінами).docx
18 жовтня 2022 21:13
Додаток 1 Технічне завдання.docx
18 жовтня 2022 21:13
Оголошення папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 19 жовтня 2022 10:21
Дата відповіді: 20 жовтня 2022 22:13
Шановний замовнику, чи розглядаєте Ви товар інших торгових марок, який повністю відповідає Вимогам до технічних характеристик
Відповідь: Шановний учасник, тендерні вимоги сформульовані у відповідності до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиції в яких будуть зазначені «АНАЛОГ» та/або «ЕКВІВАЛЕНТ» або замінені на аналогічні товари іншого виробника даного предмета закупівлі розглядатись та прийматись до уваги не будуть.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 24 жовтня 2022 15:50
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 21:07
Гарантійний лист від виробника є дискримінаційною умовою і надається лише одному, заздалегідь визначеному учаснику закупівлі. Якщо не дозволяєте пропонувати аналогічний товар, то просимо хоча б видалити вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника для збільшення конкуренції і, як наслідок, максимальної економії бюджетних коштів.
Відповідь: Повідомляємо, що встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-18-011994-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПрофТехноТрейд", Код ЄДРПОУ:44019424
Дата подання: 24 жовтня 2022 13:07
Зміни в ТД
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) 18 жовтня 2022 року оголосило закупівлю в електронній системі Prozorro:
UA-2022-10-18-011994-a - ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Санітарно-гігієнічні товари для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації)
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які спрямовані на перемогу одного учасника. Зазначене підтверджуємо наступним:
1) Замовник зазначає торгівельні марки товару, що вимагається без можливості надання еквівалентного (тотожного за своїми властивостями та характеристиками) товару. Проте, для прикладу, на серветки паперові 100 шт пачка Ecolo розміром 240*240мм, можна запропонувати мінімум 5 аналогічних товарів:
 Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Диво» розміром 240*240мм;
 Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Доброго ранку» розміром 240*240мм;
 Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Clean Point» розміром 240*240мм;
 Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Ruta» розміром 240*240мм;
 Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Silken» розміром 240*240мм (які були закуплені замовником минулого року - ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-20-005420-c);
2) Замовник зазначає, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає за всіма позиціями оригінал гарантійного листа виробника або власника торгової марки товару, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
Ми звертались до власника торгівельної марки «Ecolo» - ПАТ «ВГП». У відповідь нам повідомили, що лист вже виданий у єдиному екземплярі і більше нікому з учасників не може бути наданий. З даної відповіді ми дійшли висновку, що конкуренція у закупівлі буде відсутня через незалежні від учасників обставини. Зі свої сторони повідомляємо, що лист від виробника ніяким чином не гарантує поставку якісного товару та не зобов’язує учасника співпрацювати напряму з виробником. Учасник може придбати товар у офіційного дистриб’ютора та/або ліцензованій точці продажу (наприклад – ТОВ «Епіцентр К»), яка в свою чергу не може надати гарантійний лист від виробника або власника торгівельної марки, але це не означає, що у ній реалізується фальсифікований товар.
Закон України «Про публічні закупівлі» спрямований на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і найголовніше – на максимальну економію, ефективність та пропорційність. У зв’язку з цим, просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційних вимог щодо надання гарантійних листів від виробників та дозволу пропонувати еквівалентні товари.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2022 15:30
Шановний Учасник! Дана закупівля являється спрощеною, таким чином згідно частини 4 статті 14 Закону "Про публічні закупівлі", замовник може, але не повинен, вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даній закупівлі аналоги та/або еквіваленти не передбачені. Також, повідомляємо, що встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав.

Документи

24 жовтня 2022 15:30
Протокол 164.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА " 924 380,00
UAH з ПДВ
924 380,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА 1 439 820,00
UAH з ПДВ
1 385 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП БЕРЕСТОК ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ 1 500 640,00
UAH з ПДВ
1 439 810,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" 1 539 100,00
UAH з ПДВ
1 539 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 листопада 2022 22:16
Електронний підпис
01 листопада 2022 22:14
00_Гарантія.rar
01 листопада 2022 22:14
10_Паспорт+інд.код.pdf
01 листопада 2022 22:14
16_ПРОЕКТ Договору.pdf
01 листопада 2022 22:14
10_Паспорт+інд.код.pdf.p7s
01 листопада 2022 22:14
12_Витяг Єдиний податок.pdf
01 листопада 2022 22:14
11_Витяг ЄДР 27.10.2022.pdf.p7s
01 листопада 2022 22:14
11_Виписка ЄДР.pdf.p7s
01 листопада 2022 22:14
00_Гарантія.rar.p7s
01 листопада 2022 22:14
11_Витяг ЄДР_09.01.2022_копія.pdf.p7s
01 листопада 2022 22:14
00_Гарантія.rar
01 листопада 2022 22:14
11_Витяг ЄДР 27.10.2022.pdf
01 листопада 2022 22:14
17_ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
01 листопада 2022 22:14
11_Витяг ЄДР_09.01.2022_копія.pdf
01 листопада 2022 22:14
12_Витяг Єдиний податок.pdf.p7s
01 листопада 2022 22:14
16_ПРОЕКТ Договору.pdf.p7s
01 листопада 2022 22:14
11_Виписка ЄДР.pdf
01 листопада 2022 22:14
17_ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf.p7s

Публічні документи

02 листопада 2022 19:43
Електронний підпис
02 листопада 2022 19:43
згода перс дані Слива.pdf
02 листопада 2022 19:43
7. проект договору.pdf.p7s
02 листопада 2022 19:43
7. проект договору.pdf
02 листопада 2022 19:43
Виписка ФОП Левицька.pdf.p7s
02 листопада 2022 19:43
Виписка ФОП Левицька.pdf
02 листопада 2022 19:43
листи виробника.pdf.p7s
02 листопада 2022 19:43
згода перс дані Слива.pdf.p7s
02 листопада 2022 19:43
листи виробника.pdf
02 листопада 2022 15:02
Електронний підпис
02 листопада 2022 14:18
02-11-22-2.rar.p7s
02 листопада 2022 14:18
02-11-22-2.rar
02 листопада 2022 14:18
паспорт, ІПН Левицька О.П..pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
Серт. ISO 9001 2015.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
ТУ ВГП тітул.pdf
02 листопада 2022 14:18
7. проект договору.pdf
02 листопада 2022 14:18
Висновок_ВГП.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
Витяг платника ЄП Левицька.pdf
02 листопада 2022 14:18
ТУ ВГП тітул.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
8. лист-згода перс дані.pdf
02 листопада 2022 14:18
Висновок_ВГП.pdf
02 листопада 2022 14:18
сертифікати якості.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
Виписка ФОП Левицька.pdf
02 листопада 2022 14:18
паспорт, ІПН Левицька О.П..pdf
02 листопада 2022 14:18
11. Технічна пропозиція.pdf
02 листопада 2022 14:18
Витяг з ЄДР ФОП Левицька.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
11. Технічна пропозиція.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
Витяг з ЄДР ФОП Левицька.pdf
02 листопада 2022 14:18
Серт. ISO 9001 2015.pdf
02 листопада 2022 14:18
7. проект договору.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
6. згода з умовами договору.pdf
02 листопада 2022 14:18
Держспоживстандарт.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
8. лист-згода перс дані.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
Виписка ФОП Левицька.pdf.p7s
02 листопада 2022 14:18
сертифікати якості.pdf
02 листопада 2022 14:18
Держспоживстандарт.pdf

Публічні документи

02 листопада 2022 17:38
Електронний підпис
02 листопада 2022 17:37
Страхова гарантія 103-181-001756.rar
02 листопада 2022 17:34
12. Проект.pdf
02 листопада 2022 17:34
9. Лист ФОП.pdf
02 листопада 2022 17:34
Правила_фін.ризик.rar
02 листопада 2022 17:34
Свідоцтво.rar
02 листопада 2022 17:34
Ліцензія (AE №190484) ФінРизик.rar
02 листопада 2022 17:34
6. Довкілля.pdf
02 листопада 2022 17:34
19. Лист перейменування 2.pdf
02 листопада 2022 17:34
17. Висновок_ВГП_18092017.pdf
02 листопада 2022 17:34
13. Погодження терміни.pdf
02 листопада 2022 17:34
про ліцензійні умови.rar
02 листопада 2022 17:34
11. Роз'яснення.pdf
02 листопада 2022 17:34
8. Лист.pdf
02 листопада 2022 17:34
Страхова гарантія 103-181-001756.rar
02 листопада 2022 17:34
5. Паспорт Бересток.pdf
02 листопада 2022 17:34
18. Лист перейменування.pdf
02 листопада 2022 17:34
3 Витяг ЄДР Бересток.pdf
02 листопада 2022 17:34
15. Лист виробника.pdf
02 листопада 2022 17:34
21. Паспорти.pdf
02 листопада 2022 17:34
10. Пояснення п9.pdf
02 листопада 2022 17:34
20. Тех. вимоги.pdf
02 листопада 2022 17:34
2 Виписка.pdf
02 листопада 2022 17:34
Лист-Згода.pdf
02 листопада 2022 17:34
7. Гар.лист.pdf
02 листопада 2022 17:34
4. ІПН Бересток.pdf
02 листопада 2022 17:34
14. Перс. дані.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2022 11:09
Електронний підпис
26 жовтня 2022 10:32
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2022 10:32
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2022 10:32
Копія витяга ПДВ.pdf
26 жовтня 2022 10:32
Опис до Статуту.PDF
26 жовтня 2022 10:32
СТАТУТ.pdf
26 жовтня 2022 10:32
Копія Статуту.pdf
26 жовтня 2022 10:32
Рішення засновника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА "

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

00_Гарантія.rar

ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

02-11-22-2.rar

ФОП БЕРЕСТОК ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА "
#3209313507
Відхилено 924 380,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2022 13:07
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА
#2926503568
Переможець 1 385 300,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2022 13:06

Документи

10 листопада 2022 13:07
Електронний підпис
10 листопада 2022 13:05
Протокол 184.pdf

Документи

11 листопада 2022 13:06
Електронний підпис
11 листопада 2022 13:04
Протокол 186.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2022 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА
#2926503568
1 385 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2022 13:06
Електронний підпис
11 листопада 2022 13:04
Протокол 186.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 13:30
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 13:39
Дод. угода 2 до дог. 908.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:37
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 13:34
Дод. угода 1 до дог. 908.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:33
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 13:17
Договір 908.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір туалетний Ecolo 47400 рулон 17,45
UAH
Рушники паперові білі, по 2 рулони в уп. Ecolo 11850 пачка 28,37
UAH
Серветки паперові 100 шт пачка Ecolo 5930 пачок 37,43
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 1 для покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 908
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 908
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір туалетний Ecolo 47400 рулон 17,45
UAH
Рушники паперові білі, по 2 рулони в уп. Ecolo 11850 пачка 28,37
UAH
Серветки паперові 100 шт пачка Ecolo 5930 пачок 37,43
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 385 274,40
UAH