Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Відновлювальні роботи (поточний ремонт) дороги вул. Ганни Зарицької в с. Звенигород Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
6 132 345,60 UAH
UA-2022-10-18-009187-a 51cd71c963e44d9ba451591d79fc03f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрунь Павло

+380972896326 davydiv.zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Хрунь Павло
+380972896326
davydiv.zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2022 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2022 19:00
Очікувана вартість: 6 132 345,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 661,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до ч. 2.16 Оголошення Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 180000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблене на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 114-IX від 19.09.2019 р зі змінами. (далі – Закон) та Постановою КМУ №169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Відновлювальні роботи (поточний ремонт) дороги вул. Ганни Зарицької в с. Звенигород Львівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до ч. 2.16 Оголошення Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 180000 UAH
18 жовтня 2022 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2022 15:45
Додаток №4 Проект договору.docx
18 жовтня 2022 15:45
Додаток №2 Інші вимоги.docx
18 жовтня 2022 15:45
Оголошення.docx
18 жовтня 2022 15:45
Додаток №1 Пропозиція.docx
18 жовтня 2022 15:45
Додаток №3 Технічна специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 5 839 009,06
UAH з ПДВ
5 839 009,06
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 жовтня 2022 10:11
Електронний підпис
25 жовтня 2022 10:10
29324 ТОВ ВЕЛЬТ КАПІТАЛ p7s.7z
25 жовтня 2022 10:10
3119.rar
25 жовтня 2022 10:10
Довідка покриття.pdf
25 жовтня 2022 10:10
Залісся 69.rar
25 жовтня 2022 10:10
асфальт.rar
25 жовтня 2022 10:10
баланси.rar
25 жовтня 2022 10:10
виписка.pdf
25 жовтня 2022 10:10
довідки з банку.rar
25 жовтня 2022 10:10
договір гарантії.pdf
25 жовтня 2022 10:10
документи тп.rar
25 жовтня 2022 10:10
кошторис.pdf
25 жовтня 2022 10:10
платіжне доручення.pdf
25 жовтня 2022 10:10
посвідчення.rar
25 жовтня 2022 10:10
працівники.rar
25 жовтня 2022 10:10
пропозиція.pdf
25 жовтня 2022 10:10
техніка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 5 839 009,06
UAH з ПДВ
28 жовтня 2022 16:08

Документи

28 жовтня 2022 16:08
Електронний підпис
28 жовтня 2022 16:07
Протокол №СП22_10_28_02.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2022 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
5 839 009,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2022 16:08
Електронний підпис
28 жовтня 2022 16:07
Протокол №СП22_10_28_02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 16:07
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2023 11:40
Додатковий договір №2.pdf зміни до договору
21 липня 2023 11:37
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 14:17
Додатковий договір №1.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 14:15
Електронний підпис укладений
10 листопада 2022 09:14
СП-16_22.pdf укладений
10 листопада 2022 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цей додатковий договір №1 до Договору №СП-16/22 від 09 листопада 2022 року про наступне: 1. Викласти п. 3.1 та п. 12.1 Договору №СП-16/22 від 09.11.2022 року в наступній редакції: «3.1. Вартість послуг становить 5 839 009,06 гри. (П’ять мільйонів вісімсот тридцять дев’ять гривень 06 копійок) у тому числі ПДВ 973 168,18 грн. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. Вартість послуг по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2022 рік зменшується на 904 631,88 грн та становить 4 934 377,18 (чотири мільйони дев’ятсот тридцять чотири тисячі триста сімдесят сім гривень 18 копійок) в т ч ПДВ —822 396,20 грн. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 904 631,88 грн (дев’ятсот чотири тисячі шістсот тридцять одна гривня 88 копійок), в тому числі ПДВ - 150 771,98 грн. Зміна фінансування обсягів робіт на 2022 та 2023 роки оформляється додатковими угодами до Договору». «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками, та діє до завершення воєнного стану в Україні, але не пізніше ніж до 31.12.2023 року, а в частині оплати за надані послуги - до повного виконання Сторонами узятих на себе зобов'язань». 2. Даний додатковий договір є невід’ємною частиною Договору №СП-16/22 від 09 листопада 2022 року, вступає в силу з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року. 3. Інші умови Договору МСП-16/22 від 09.11,2022 року залишаються чинними у редакції, в якій викладені сторонами раніше, сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: СП-16/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись чинним законодавством в Україні уклали цей додатковий договір №2 до Договору №СП-16/22 від 09 листопада 2022 року про наступне: 1. Керуючись підпунктом 1 пункту 13.2 Розділу 13 Договору № СП-16/22 від 09 листопада 2022 року «13.2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків/доходів замовника;», Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та відповідно зменшити суму договору на 691 767,88 грн. з ПДВ та викласти пункт 3.1 Розділу 3 Договору: №СП-16/22 від 09.11.2022 року в наступній редакції: «3.1. Вартість послуг становить 5 147 241,18грн (П'ять мільйонів сто сорок сім тисяч двісті сорок одна гривня 18 копійок), в тому числі ПДВ - 857 873,53 грн. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. Вартість послуг по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2022 рік становить 4 934 377,18 (чотири мільйони дев’ятсот тридцять чотири тисячі триста сімдесят сім гривень 18 копійок) в т ч ПДВ -822 396,20 грн. Вартість послуг по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 212 864,00 грн. (двісті дванадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ - 35 477,33 грн.». 2. Даний додатковий договір є невід'ємною частиною Договору №СП-16/22 від 09 листопада 2022 року, вступає в силу з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року. 3. Інші умови Договору №СП-16/22 від 09.11.2022 року залишаються чинними у редакції, в якій викладені сторонами раніше, сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: СП-16/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 147 241,18
UAH (в тому числі ПДВ 857 873,53 UAH)