Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво каналізаційних мереж та допоміжних споруд по вулицях Л. Українки, вул. Шашкевича, вул. І. Франка, вул. Коцюбинського, вул. С. Бандери, вул. Грабовського, вул. Яворницького, вул. Заводська, та частина вул. Стуса в м. Судова Вишня, Яворівського району, Львівської області (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
38 462 110,00 UAH
UA-2022-10-18-004996-a 466e229048b04628af2466a24fd4ccee
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Сергій Володимирович

+380967080959 svgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Судововишнянська міська рада Яворівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056233
Місцезнаходження: 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, площа І.Франка,14
Контактна особа: Гринчук Сергій Володимирович
+380967080959
svgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2022 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 38 462 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 310,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Судововишнянська міська рада Яворівського району Львівської області у сумі забезпечення пропозиції, визначеній у підпункті 2.3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Код ЄДРПОУ: 04056233 р/р UA 568201720355199001088046126 МФО 820172 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.3. Розмір забезпечення пропозиції: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 2.4. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 робочих днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття банком-гарантом. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. 2.8. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник цієї процедури закупівлі повинен надати документ (довідку тощо) з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У відповідності до Постанови КМУ від 28.02.22 №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво каналізаційних мереж та допоміжних споруд по вулицях Л. Українки, вул. Шашкевича, вул. І. Франка, вул. Коцюбинського, вул. С. Бандери, вул. Грабовського, вул. Яворницького, вул. Заводська, та частина вул. Стуса в м. Судова Вишня, Яворівського району, Львівської області (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81340, Україна, Львівська область, м. Судова Вишня, вул. Л. Українки, вул. Шашкевича, вул. І. Франка, вул. Коцюбинського, вул. С. Бандери, вул. Грабовського, вул. Яворницького, вул. Заводська, та частина вул. Стуса в м. Судова Вишня, Яворівського району, Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Судововишнянська міська рада Яворівського району Львівської області у сумі забезпечення пропозиції, визначеній у підпункті 2.3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Код ЄДРПОУ: 04056233 р/р UA 568201720355199001088046126 МФО 820172 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.3. Розмір забезпечення пропозиції: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 2.4. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 робочих днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття банком-гарантом. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. 2.8. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник цієї процедури закупівлі повинен надати документ (довідку тощо) з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.

Сума забезпечення: 50000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія із покриттям
18 жовтня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2022 12:45
Документація.doc
18 жовтня 2022 12:45
Оголошення_(спрощена_закупiвля).docx
18 жовтня 2022 12:45
Технiчне_завдання-7.docx
18 жовтня 2022 12:45
Проєкт договору .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 19 жовтня 2022 09:19
Доброго дня. Скажіть, в додатку №2 п.3 ви вказуєте, що Розрахунковий тиск в трубопроводі, не вище – Р = 1,0 МПа. а в п.5. вже Труби повинні бути виготовлені із зшитого поліетилену (ПЕ-КСа) робочий тиск – 0,6МПа. Дайте, будь ласка, роз'яснення, в якому саме SDR Вам потрібні труби. SDR 7,4 чи 11?
Відповідь відсутня
Помилка
Дата подання: 19 жовтня 2022 14:08
Прошу вибачення, попереднє питання є недоречним. Відповідь не потрібна
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс 38 410 000,00
UAH з ПДВ
38 410 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 жовтня 2022 20:16
Електронний підпис
26 жовтня 2022 20:08
Інші документи.zip
26 жовтня 2022 20:08
Виписка покриття.pdf
26 жовтня 2022 20:08
ДЦ кошторис 38 млн ч1.pdf
26 жовтня 2022 20:08
ДЦ кошторис 38 млн ч2.pdf
26 жовтня 2022 20:08
КК.Довідка обладнання.pdf
26 жовтня 2022 20:08
КК.Довідка працівники.pdf
26 жовтня 2022 20:08
КК.Звіт 4ДФ_квитанція.pdf
26 жовтня 2022 20:08
КК.Лист статистика.zip
26 жовтня 2022 20:08
КК.Посвідчення ОП 2020.pdf
26 жовтня 2022 20:08
КК.Протоколи ОП 2020.pdf
26 жовтня 2022 20:08
КК.Штатний розпис.pdf
26 жовтня 2022 20:08
Проєкт договору.pdf
26 жовтня 2022 20:08
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
#40433945
Переможець 38 410 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2022 14:47

Документи

27 жовтня 2022 14:47
Електронний підпис
27 жовтня 2022 13:27
Протокол акцепт

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2022 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
#40433945
38 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2022 14:47
Електронний підпис
27 жовтня 2022 13:27
Протокол акцепт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2023 10:02
Додаткова угода _3.pdf укладений
22 червня 2023 10:01
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 16:45
Додаткова _2.pdf зміни до договору
16 лютого 2023 16:43
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 16:10
1669125581657842.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 16:06
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 16:43
67979734-eef2-42bb-be6c-6eb5cabc0158.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 16:41
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 13:50
договір 48.pdf укладений
31 жовтня 2022 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол уповноваженої особи щодо виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням воєнного стану сторони дійшли згоди продовжити дію договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розпорядника коштів відповідно до рішення сесії №332-35/2023 від 13 січня 2023р.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2022 — 19 лютого 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування