Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби: Антирабічна сироватка (ДК 021:2015 : 33651510-6 "Антисироватки" ), Правцевий антитоксин (ДК 021:2015 : 33651510-6 "Антисироватки" ) за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція»
Очікувана вартість
122 840,00 UAH
UA-2022-10-18-001586-a 85dd056654e341f7b0a47e2cae936ed5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Тетерук

+0671383659
+0976714920
2220rudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Юлія Тетерук
+0671383659, +0976714920
2220rudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2022 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2022 23:00
Очікувана вартість: 122 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 614,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 одиниця
Антирабічна сироватка (ДК 021:2015 : 33651510-6 "Антисироватки")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Пушкiна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies serum
4 одиниця
Правцевий антитоксин (ДК 021:2015 : 33651510-6 "Антисироватки" )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Пушкiна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tetanus toxoid

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2022 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2022 10:17
Вимоги до закупівлі..docx
18 жовтня 2022 10:17
Дод. 3 проект договора..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРФАРМГРУП" 122 836,00
UAH з ПДВ
122 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 14:49
Електронний підпис
27 жовтня 2022 14:48
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРФАРМГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРФАРМГРУП"
#39580810
Переможець 122 836,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2022 13:23

Документи

31 жовтня 2022 13:23
Електронний підпис
31 жовтня 2022 13:22
протокол виз.пер..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2022 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРФАРМГРУП"
#39580810
122 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2022 13:23
Електронний підпис
31 жовтня 2022 13:22
протокол виз.пер..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 13:51
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 14:15
д.у. 2 до д.08-11.PDF зміни до договору
12 грудня 2022 14:09
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 15:59
лист ТПП.PDF зміни до договору
21 листопада 2022 15:47
д.у. 1 до д.08-11.PDF зміни до договору
21 листопада 2022 15:47
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 09:02
д.08-11.PDF укладений
08 листопада 2022 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами, прийшли згоди зменшити обсяги закупівлі товару, а саме: «п.1 ВІНРАБ розчин для ін'єкцій, не менш ніж 200 МО/мл, по 5 мл у флаконах, по 1 флакону у картонній коробці» у кількості 37 фл. керуючись умовами Договору та п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), де зазначено: "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю", що підтверджується Листом від ТПП України щодо виникнення форсмажорних обставин № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань до 31.12.2022 р. Поставка товару здійснюється протягом дії Договору, а саме по 23.12.2022 р. Загальна сума Договору складає 81 187,32 грн. у т.ч. ПДВ - 7% – 5 311,32
Номер договору про закупівлю: 08-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.1.2 Договору та п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами, прийшли згоди зменшити обсяги закупівлі: «п.1 ВІНРАБ розчин для ін'єкцій, не менш ніж 200 МО/мл, по 5 мл у флаконах, по 1 флакону у картонній коробці» у кількості 33 фл. Зменшити суму Договору на 37 146,12 грн. Загальна сума Договору складає 44 041,20 грн. Кількість- 34 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 08-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 44 041,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 881,20 UAH)