Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р.Шухевича, 2-а» (коригування) ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
17 304 246,60 UAH
UA-2022-10-18-001279-a ● 8f37f77248354400ab12b298d360cb2f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Аліна Вікторівна Корзун +380674112559 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2022 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 13:51 |
Очікувана вартість: | 17 304 246,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 521,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на Р/Р UA 253052990000026006016404675 у ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 305299. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: «Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул..Р.Шухевича,2а» (коригування). Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 13.3 Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань по цьому договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р.Шухевича, 2-а» (коригування) ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату ПІДРЯДНИКУ у розмірі 50% від ціни договору. Більш детально – в проєкті Договору до тендерної документації. | Аванс | 30 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт (за вирахуванням матеріалів, що були придбані в рахунок попередньої оплати) здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ- 2в, протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. Більш детально – в проєкті Договору до тендерної документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 45 |
Дата закінчення звітного періоду | Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду. Більш детально – в проєкті Договору до тендерної документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2022 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 3.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 5.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 6.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 1.docx | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 2.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 12.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 9.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 8.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 4.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Вентиляцiйна_система.pdf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Додаток 7. Проект Договору.doc | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 11.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Відомість ресурсів.docx | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 10.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Тендерна документація.docx | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Таблиця 7.rtf | |
18 жовтня 2022 10:01 |
Архітектурно-будівельна частина.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вартість матеріалів не повинна перевищувати середньоринкові ціни, які склалися в регіоні.
Дата подання: 21 жовтня 2022 12:43
Дата відповіді: 21 жовтня 2022 15:55
Добрий день!
Посніть, будь-ласка, чим потрібно підтверджувати вртість матеріалів не повинна перевищувати середньоринкові ціни, які склалися в регіоні.
Відповідь: Доброго дня. Учасник для підтвердження може надати Довідку довільної форми, що пропозиція укладена з урахуванням середньоринкових цін, які склались в регіоні на момент подання тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-18-001279-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:20425612
Дата подання: 07 листопада 2022 14:21
Скасувати Рішенням Уповноваженої особи КП «ЛІКАРНЯ №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради від 04 листопада 2022 року № 192 щодо обрання переможцем ПП Будівельну Компанію "Гарант-С".
Вважаємо рішення замовника щодо обрання переможця закупівлі незаконним, прийнятим із порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації та вимагаємо Скасувати Рішенням Уповноваженої особи КП «ЛІКАРНЯ №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради від 04 листопада 2022 року № 192 щодо обрання переможцем ПП Будівельну Компанію "Гарант-С".
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 07 листопада 2022 14:28
Причина: Не вірно прикріплений документ
Номер вимоги: UA-2022-10-18-001279-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:20425612
Дата подання: 07 листопада 2022 14:25
Скасувати Рішенням Уповноваженої особи КП «ЛІКАРНЯ №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради від 04 листопада 2022 року № 192 щодо обрання переможцем ПП Будівельну Компанію "Гарант-С".
Вважаємо рішення замовника щодо обрання переможця закупівлі незаконним, прийнятим із порушенням норм чинного законодавства та вимог власної Тендерної документації
та вимагаємо скасувати Рішенням Уповноваженої особи КП «ЛІКАРНЯ №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради від 04 листопада 2022 року № 192 щодо обрання переможцем ПП Будівельну Компанію "Гарант-С".
Розгорнути
Згорнути
та вимагаємо скасувати Рішенням Уповноваженої особи КП «ЛІКАРНЯ №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради від 04 листопада 2022 року № 192 щодо обрання переможцем ПП Будівельну Компанію "Гарант-С".
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2022 15:33
1. Щодо дозволу на виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
Вказані роботи відповідно до Додатку 2 до Порядку(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) входять в групу Б і виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавст-ва з питань охорони праці.
Відповідно до абзацу другого п.21 ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устат-ковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107: «Декларація подається роботодавцем не пі-зніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підви-щеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердже-ним постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.»
Відповідно до абзацу п'ятого п.21 ПОРЯДКУ : «Відмова в реєстрації декларації не допускається.»
Таким чином Підрядник може зареєструвати Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці після укладання До-говору підряду не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
2. Щодо простроченого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Необхідно зазначити, що Технічне завдання тендерної документації не містить ро-біт з переліку групи А, які потребують отримання такого Дозволу.
3. Щодо терміну дії Договору надання авто послуг №1/40 від 03.01.2022.
Відповідно до умов тендерної документації : «Договір оренди/суборенди/ лізин-гу/підряду повинен бути не меншим, ніж строк надання послуг/виконання робіт. З тексту договору наданого Підрядником неможливо зробити висновок, що строк дії цього договору є меншим ніж строк надання послуг.
4. Щодо невідповідності Довідки форми 1 «Відомості про обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для Надання послуг» формі передбаче-ною тендерною документацією, а саме :
- Зазначено вступну частину, яку форма не передбачає;
- У колонці №2 «Найменування обладнання (тип) та наявна кількість» - не за-значена кількість механізмів.
Замовник вважає, що надання додаткової інформації до форми не є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи, що відповідно до Технічного завдання, не має механізмів, кількість яких повинна бути більшою, ніж один, Замовник вважає, що відсутність кількості механізмів в графі №2 не є порушенням вимог тендерної документації.
5. Щодо не відображення розряду працівника або факту відсутності розряду в колон-ці №2 Довідки форми №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Відповідно до тендерної документації в колонці №2 Довідки форми №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначається «Посада, розряд (при наявності)», отже якщо розряд відсутній – то він і не зазначається і не має додаткової необхідності вказувати, що розряд відсутній.
Враховуючи викладене Замовник відхиляє Вимогу, як недійсну.
Вказані роботи відповідно до Додатку 2 до Порядку(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) входять в групу Б і виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавст-ва з питань охорони праці.
Відповідно до абзацу другого п.21 ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устат-ковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107: «Декларація подається роботодавцем не пі-зніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підви-щеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердже-ним постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.»
Відповідно до абзацу п'ятого п.21 ПОРЯДКУ : «Відмова в реєстрації декларації не допускається.»
Таким чином Підрядник може зареєструвати Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці після укладання До-говору підряду не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
2. Щодо простроченого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Необхідно зазначити, що Технічне завдання тендерної документації не містить ро-біт з переліку групи А, які потребують отримання такого Дозволу.
3. Щодо терміну дії Договору надання авто послуг №1/40 від 03.01.2022.
Відповідно до умов тендерної документації : «Договір оренди/суборенди/ лізин-гу/підряду повинен бути не меншим, ніж строк надання послуг/виконання робіт. З тексту договору наданого Підрядником неможливо зробити висновок, що строк дії цього договору є меншим ніж строк надання послуг.
4. Щодо невідповідності Довідки форми 1 «Відомості про обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для Надання послуг» формі передбаче-ною тендерною документацією, а саме :
- Зазначено вступну частину, яку форма не передбачає;
- У колонці №2 «Найменування обладнання (тип) та наявна кількість» - не за-значена кількість механізмів.
Замовник вважає, що надання додаткової інформації до форми не є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи, що відповідно до Технічного завдання, не має механізмів, кількість яких повинна бути більшою, ніж один, Замовник вважає, що відсутність кількості механізмів в графі №2 не є порушенням вимог тендерної документації.
5. Щодо не відображення розряду працівника або факту відсутності розряду в колон-ці №2 Довідки форми №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Відповідно до тендерної документації в колонці №2 Довідки форми №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначається «Посада, розряд (при наявності)», отже якщо розряд відсутній – то він і не зазначається і не має додаткової необхідності вказувати, що розряд відсутній.
Враховуючи викладене Замовник відхиляє Вимогу, як недійсну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" |
15 937 366,07
UAH з ПДВ
|
15 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" |
16 534 933,87
UAH з ПДВ
|
15 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
16 734 134,00
UAH з ПДВ
|
15 374 137,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
16 650 759,73
UAH з ПДВ
|
16 650 759,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" #32198280 |
Переможець |
15 349 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 15:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 10:24 |
Кінець періоду оскарження: | 26 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 листопада 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Опис порушень: в технічному описі предмета закупівель (Таблиця 6 до тендерної документації) помилково не внесений Роздiл 4. Підлючення зволожувачів, а саме: - Прокладання трубопроводів водопостачання з напiрних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм – 22м; - Труби поліпропіленові PN 16 для теплої і холодної води діам. 25х3,5 мм – 20,4 м; - Вентилі прохідні муфтові 15ч8р2 для води, тиск 1,6 МПа [16 кгс/см2], діаметр 20 мм – 3 шт.; - Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводові в |
Документи:
15 листопада 2022 10:24
|
Електронний підпис |
15 листопада 2022 10:10
|
204.PDF |