Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту причалу №29 Ренійської філії ДП «АМПУ»
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2022-10-17-010633-a 8e17067e8f1d4d6497a176f3e22a74fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лунгу Тетяна Георгіївна

380484043686 skz_reni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ренійська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Лунгу Тетяна Георгіївна
380484043686
skz_reni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2022 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2022 17:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2022 12:40
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до умов Документації спрощенної закупівлі

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалу №29 Ренійської філії ДП «АМПУ»). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та вимоги до предмета закупівлі завантажені окремим файлом до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у вигляді ДОКУМЕНТАЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (вимоги до предмету закупівлі та проєкт договору) Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100%. Спрощена закупівля здійснюється з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами), для забезпечення потреб в товарі Замовника саме в період дії воєнного стану в Україні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту причалу №29 Ренійської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % (тридцяти) від загальної ціни за Договором, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку Підрядника шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Підрядника. Аванс 5 Банківські 30
Дата виставлення рахунку 3.2. Розрахунки шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку, з урахуванням раніше сплаченого авансу, на підставі наявності підписаних Сторонами Актів за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», (надалі - Акт за формою №КБ-2в) і Довідок за формою № КБ-3 «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат», ( надалі - Довідка за формою № КБ-3) з одночасним наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі Акти прийому виконаних послуг і Довідки вартості Послуг складаються з використанням програми АВК-5 або аналогічних програм Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до умов Документації спрощенної закупівлі

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-17-010633-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор", Код ЄДРПОУ:32290523
Дата подання: 23 жовтня 2022 14:41
Виключення дискримінаційних вимог
Відповідно до Додатку 1.1 (Інформація та документи, що підтверджують відповідність умовам) пункту 2 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати:
Статус і повноваження організації мають бути підтверджені: копію Чинного Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, в частині надання послуг з: «реконструкцій водних споруд» та «виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
1. Надання копії чинного Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою для надання послуг з поточного ремонту.

2. Надання Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, в частині надання послуг з: «реконструкцій водних споруд» та «виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення» не відповідає та потребує відповідності п. 2, Додатку 1.1.:
- назві тендеру (Послуги з поточного ремонту причалу №29 Ренійської філії ДП «АМПУ»);
- Свідоцтво про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. Додаток до Свідоцтва має містить наступне найменування робіт - будівництво, реконструкція та ремонт ГТС;
- Надає копії чинних відповідних дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами), а саме: «Ремонт гідротехнічних споруд».
Тому, враховуючи вищенаведене ми вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що є дискримінаційною та суперечить принципам проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2022 19:56
На Вашу вимогу Замовником надається наступна відповідь:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. При цьому Замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеистикам. Тому,вимога щодо надання сертифікау ISO 9001 з обов'язковою наявністю аких видів послуг та робіт, а саме: "реконструкція водних споруд" та "виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення " є цілком доречною. Іншими словами , це підтверджує спроможність Учасників щодо можливості надання послуг за предметом закупівлі та є додатковою гарантією взятих на себе забов'язань. Всановлюючи таку вимгу , Замовник жодним чином не порушив права Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-10-17-010633-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор", Код ЄДРПОУ:32290523
Дата подання: 23 жовтня 2022 22:04
Вимога
Відповідно до Додатку 1.1 (Інформація та документи, що підтверджують відповідність умовам) пункту 2 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати:
Статус і повноваження організації мають бути підтверджені: копію Чинного Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, в частині надання послуг з: «реконструкцій водних споруд» та «виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно оголошення щодо предмета закупівлі: п.5. (Оголошення) Вид предмета закупівлі: послуга.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», розділ 1. Ст.1, п.21: послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», розділ 1. Ст.1, п.27 «роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення…»
Додатком Б до ДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва» визначено:
«Реконструкція – перебудова існуючих об’єктів виробничого та цивільного призначення, пов’язана з удосконаленням виробництва, підвищенням його техніко-економічного рівня та якості вироблюваної продукції, поліпшенням умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміною основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри).»
Виходячи з цього, Вимога п.6 Оголошення (Назва предмета закупівлі «Послуги з поточного ремонту причалу №29 Ренійської філії ДП «АМПУ») наявність сертифікату ISO 9001 в частині «реконструкцій водних споруд» не відповідає предмету закупівлі.

Відповідно до чинних в Україні нормативних документів стосовно класифікації гідротехнічних споруд причальні портові гідротехнічні споруди є спорудами спеціального призначення. Вимога до наявності сертифікату ISO 9001 в частині «виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення» не відповідає п.6 Оголошення (Назва предмета закупівлі «Послуги з поточного ремонту причалу №29 Ренійської філії ДП «АМПУ»).

Надання Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, в частині надання послуг з текстом: «реконструкцій водних споруд» та «виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення» не відповідає формулюванню Ремонт гідротехнічних споруд, та потребує відповідності з рештою формулювань, які відповідають сенсу закупівлі.
Тому, враховуючи вищенаведене ми вимагаємо видалити (Надання Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, в частині надання послуг з текстом: «реконструкцій водних споруд» та «виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення»), або замінити текст Надання Сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, в частині надання послуг з текстом: «будівництво, реконструкція та капітальний ремонт гідротехнічних споруд», що в повній мірі відповідає предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2022 08:10
На Вашу вимогу Замовником надається наступна відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. При цьому Замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеистикам. Тому,вимога щодо надання сертифікау ISO 9001 з обов'язковою наявністю аких видів послуг та робіт, а саме: "реконструкція водних споруд" та "виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення " є цілком доречною. Іншими словами , це підтверджує спроможність Учасників щодо можливості надання послуг за предметом закупівлі та є додатковою гарантією взятих на себе забов'язань. Всановлюючи таку вимгу , Замовник жодним чином не порушив права Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

23 жовтня 2022 22:04
текст вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" 11 950 019,17
UAH
11 950 019,17
UAH
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ" 11 998 000,00
UAH
11 998 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 жовтня 2022 15:24
Електронний підпис
30 жовтня 2022 15:19
4.2. Локальний кошторис.pdf
30 жовтня 2022 15:19
4.1. Договірна ціна.pdf
30 жовтня 2022 15:19
4.1. Договірна ціна.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
9. Витяг ПДВ.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
8. Опис до статуту.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
9. Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2022 15:19
6. Наказ на директора.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
7. Статут.pdf
30 жовтня 2022 15:19
12. Лист про санкції.pdf
30 жовтня 2022 15:19
6. Наказ на директора.pdf
30 жовтня 2022 15:19
8. Опис до статуту.pdf
30 жовтня 2022 15:19
2.6. Дозволи.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
2.4. Свідоцтво водолаза.pdf
30 жовтня 2022 15:19
7. Статут.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
3.10. Відгук договір № 197.pdf
30 жовтня 2022 15:19
2.6. Дозволи.pdf
30 жовтня 2022 15:19
2.7. Сертифікат ISO.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
3.5. Відгік договір № 191.pdf
30 жовтня 2022 15:19
2.7. Сертифікат ISO.pdf
30 жовтня 2022 15:19
12. Лист про санкції.pdf.p7s
30 жовтня 2022 15:19
3.15. Відгук договір № 70.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2022 18:55
Електронний підпис
28 жовтня 2022 18:54
1.1 Протокол.pdf
28 жовтня 2022 18:54
24. Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2022 18:54
18. Стаут.pdf
28 жовтня 2022 18:54
1.2 Рішення Накази.pdf
28 жовтня 2022 18:54
22. Дозвіл кран.pdf
28 жовтня 2022 18:54
23. Ліцензія та дозвіл.pdf
28 жовтня 2022 18:54
21. Декларация.pdf
28 жовтня 2022 18:54
8. Копіі наказів.pdf
28 жовтня 2022 18:54
15. Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТПРОЕКТ"
#38598104
Переможець 11 950 019,17
UAH
02 листопада 2022 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2022 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ"
#38598104
11 950 019,17
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 12:47
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 12:47
Додаткова угода №3 - ремонт причалу.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 12:46
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2023 15:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 15:37
Електронний підпис укладений
18 листопада 2022 08:37
Skan-kopiya (1).pdf укладений
18 листопада 2022 08:34
Fajl_7.pdf укладений
18 листопада 2022 08:34
Fajl_8.pdf укладений
18 листопада 2022 08:34
Fajl_9.pdf укладений
18 листопада 2022 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №89-В-РЕФ-22 від 16.11.2022 р. (далі-Договір) шляхом викладання Додатку №2 до Договору «Календарний графік» у новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2 Дана додаткова угода до Договору набирає чинності з моменту її підписання обома Стронами, складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, та є невід'ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються чинними у попередній редакції та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. У всьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України
Номер договору про закупівлю: 89-В-РЕФ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №89-В-РЕФ-22 від 16.11.2022 р. (далі-Договір) шляхом викладання Додатку №3 до Договору «Договірна ціна та Локальний кошторис на надання послуг» у новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2 Дана додаткова угода до Договору набирає чинності з моменту її підписання обома Стронами, складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, та є невід'ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються чинними у попередній редакції та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. У всьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: 89-В-РЕФ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 14 340 023,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 390 003,83 UAH)