Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів по Театральній площі (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Очікувана вартість
1 047 493,20 UAH
UA-2022-10-17-010617-a 6166bf9192ab4764868366e27879eba1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2022 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 047 493,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 237,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів по Театральній площі (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Театральна площа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 990 019,00
UAH з ПДВ
990 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 19:46
Електронний підпис
27 жовтня 2022 19:44
19.Лист-згода Тех.завд..pdf
27 жовтня 2022 19:44
6.Наказ-повн.особа.pdf
27 жовтня 2022 19:44
7.Проект Договору.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Договір 598 відгук.pdf
27 жовтня 2022 19:44
14.Довідка.zip
27 жовтня 2022 19:44
5.Паспорт.pdf
27 жовтня 2022 19:44
2.Довідка Довкілля.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Довідка Досвід.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Договір №508.pdf
27 жовтня 2022 19:44
8.Довідка МТБ.pdf
27 жовтня 2022 19:44
Витяг Єдиний податок.pdf
27 жовтня 2022 19:44
Витяг з ЄДР.pdf
27 жовтня 2022 19:44
3.Пояснення Статут.pdf
27 жовтня 2022 19:44
2894eaec-d7a3-4ba4-908a-b5a4f10edf7e.pdf
27 жовтня 2022 19:44
18.Довідка Субпідряд.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Договір 508 відгук.pdf
27 жовтня 2022 19:44
4.Пропозиці Додаток 1.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Договір 681 відгук.pdf
27 жовтня 2022 19:44
9.Довідка Працівники.pdf
27 жовтня 2022 19:44
Сертифікати ТН Кеніг.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Договір №598.pdf
27 жовтня 2022 19:44
12.Сертифікат.pdf
27 жовтня 2022 19:44
10.Договір №681.pdf
27 жовтня 2022 19:44
20.Стаття 17.pdf
27 жовтня 2022 19:44
15.Витяг.rar
27 жовтня 2022 19:44
13.ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#3084320593
Переможець 990 019,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2022 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2022 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#3084320593
990 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 10:05
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 09:31
ДД 4 - КР тротуарів - площа Театральна.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 11:43
ДД 3 - КР тротуарів - Театральна площа.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 14:06
ДД 2 - КР тротуарів - Театральна площа.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 14:03
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 09:35
ДД 1 - КР тротуарів - пл.Театральна.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 09:34
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 13:54
КР тротуарів - пл.Театральна.pdf укладений
04 листопада 2022 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 437
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 437
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 437
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 437
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 988 122,00
UAH