Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту буксира "Бриз"
Очікувана вартість
1 856 666,67 UAH
UA-2022-10-17-009765-a d9e0e7239cd84aee8da3de8fbf46e22f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Верстак Тетяна Віталіївна

380487381864 Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Верстак Тетяна Віталіївна
380487381864
Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2022 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2022 14:44
Очікувана вартість: 1 856 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 283,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


1. Замовник:
1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний).
1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549.
1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту буксира «Бриз» за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3.

4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3
4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: виробнича територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом дії воєнного стану, але не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання Судна в ремонт.

6. Умови оплати:
Аванс:Адміністрація протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг.
Післяоплата: Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином:
- протягом 15 (п´ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору;
- протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору.

7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 856 666,67 грн. без ПДВ/ 2 228 000,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ.

8. Період уточнення інформації про закупівлю:

Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель:
21.10.2022 р. 00-00
(дата) (час)

9. Кінцевий строк подання пропозицій:

Дата та час закінчення подання пропозицій:25.10.2022 р. 00-00
(дата) (час)

10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%.
Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі».

11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.

12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.

13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту буксира "Бриз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 50241100-7 — Послуги з ремонту суден

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс: Адміністрація протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг. Аванс 10 Банківські 20
Надання послуг Післяоплата: Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 15 (п´ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2022 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2022 16:18
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 850 000,00
UAH
1 850 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" 1 854 000,00
UAH
1 854 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2022 11:38
Електронний підпис
24 жовтня 2022 14:21
Електронний підпис
24 жовтня 2022 14:20
Аналогічні договори.pdf
24 жовтня 2022 14:20
Відповідні документи.pdf
24 жовтня 2022 14:20
Технічні вимоги.pdf
24 жовтня 2022 14:20
ст.17 Закону України.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2022 16:04
Електронний підпис
24 жовтня 2022 16:03
Сертифікат ISO 1.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Регистрові документи.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Статутні документи.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Згода учасника.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Довідка ст17.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Інші довідки.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Довідка МТБ.pdf
24 жовтня 2022 16:03
Тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ "АЛЬФА МАРИН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#30545563
Переможець 1 850 000,00
UAH
27 жовтня 2022 13:47

Документи

27 жовтня 2022 13:47
Електронний підпис
27 жовтня 2022 13:35
Протокол №48.DOCX

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2022 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#30545563
1 850 000,00
UAH
Документи

Документи

27 жовтня 2022 13:47
Електронний підпис
27 жовтня 2022 13:35
Протокол №48.DOCX

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:31
Звіт про виконання договору про закупівлю №69-В-ПВФ-22 від 31.10.2022.docx укладений
03 січня 2023 11:30
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 14:13
69-В-ПВФ-22 від 31.10.2022 ВФ СУДОРЕМОНТ У ФОРМІ ТОВ.pdf укладений
31 жовтня 2022 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 213 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 368 980,00 UAH)