Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту буксира "Бриз"
Очікувана вартість
1 856 666,67 UAH
UA-2022-10-17-009765-a ● d9e0e7239cd84aee8da3de8fbf46e22f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Верстак Тетяна Віталіївна 380487381864 Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2022 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2022 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 856 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 283,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
1. Замовник:
1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний).
1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549.
1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту буксира «Бриз» за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3
4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: виробнича територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом дії воєнного стану, але не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання Судна в ремонт.
6. Умови оплати:
Аванс:Адміністрація протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг.
Післяоплата: Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином:
- протягом 15 (п´ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору;
- протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 856 666,67 грн. без ПДВ/ 2 228 000,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю:
Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель:
21.10.2022 р. 00-00
(дата) (час)
9. Кінцевий строк подання пропозицій:
Дата та час закінчення подання пропозицій:25.10.2022 р. 00-00
(дата) (час)
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%.
Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний).
1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549.
1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту буксира «Бриз» за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3
4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: виробнича територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом дії воєнного стану, але не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання Судна в ремонт.
6. Умови оплати:
Аванс:Адміністрація протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг.
Післяоплата: Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином:
- протягом 15 (п´ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору;
- протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 856 666,67 грн. без ПДВ/ 2 228 000,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю:
Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель:
21.10.2022 р. 00-00
(дата) (час)
9. Кінцевий строк подання пропозицій:
Дата та час закінчення подання пропозицій:25.10.2022 р. 00-00
(дата) (час)
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%.
Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту буксира "Бриз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 50241100-7 — Послуги з ремонту суден
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс: Адміністрація протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг. | Аванс | 10 | Банківські | 20 |
Надання послуг | Післяоплата: Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 15 (п´ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2022 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2022 16:18 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
1 850 000,00
UAH
|
1 850 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" |
1 854 000,00
UAH
|
1 854 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #30545563 |
Переможець |
1 850 000,00
UAH
|
27 жовтня 2022 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:31
|
Звіт про виконання договору про закупівлю №69-В-ПВФ-22 від 31.10.2022.docx | укладений |
03 січня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 14:13
|
69-В-ПВФ-22 від 31.10.2022 ВФ СУДОРЕМОНТ У ФОРМІ ТОВ.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 14:12
|