Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт даху протирадіаційного укриття Лищенського ліцею Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області (код ДК 021-2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 602 464,00 UAH
UA-2022-10-17-008646-a aa4e451960214bdf9f1b516337397fbf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Вахрушева

+380501331797 olhavakhrusheva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Підгайцівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43329421
Місцезнаходження: 45602, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, с. Підгайці, вул. Шкільна, буд. 30
Контактна особа: Ольга Вахрушева
+380501331797
olhavakhrusheva@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2022 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2022 15:39
Очікувана вартість: 2 602 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 012,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт даху протирадіаційного укриття Лищенського ліцею Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області (код ДК 021-2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45638, Україна, Волинська область, Лище, Шкільна 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 19 жовтня 2022 10:50
Дата відповіді: 21 жовтня 2022 14:15
Шановний Замовинку, згідно Оголошення потрібно учасником подати "довідку про досвід виконання (не менше трьох) аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2020 - 2022 роки. Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір з аналогічним предметом закупівлі (реконструкція, капітальний та поточний ремонти об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту), що були повністю та успішно завершені та зі схожими видами робіт." Питання чому саме не менше 3-х договорів (навіть 1-2 буде достатньо, щоб побачити чи є досвід виконання аналогічних договорів)? Головне в підтвердженні аналогічного досвіду - показати, що саме такі види робіт виконувались. Яка різниця де вони виконувались, чому саме об'єктів фонду захисних споруд ЦЗ, технологія ж виконання робіт не змінюється? Згідно ваших вимог важливо подати аналогічні договори не лише по реконструкції, капітальному та поточному ремонті об’єктів, а й важливо, щоб було підтвердження виконання робіт по покрівлі з ПВХ-мембрани. Крім того, закупівлі по об'єктам ЦЗ не так давно почали оголошуватися, деякі ще можуть бути на стадії виконання. Складається враження, що закупівля оголошена під конкретного ПП, що постійно виграє закупівлі по Підгайцівській с/р. Пропонуємо внести зміни в оголошення, вилучивши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за Ваше звернення! Щодо вимог Замовника досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів будуть внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ДИСКРИМІНАЙНІ ВИМОГИ В ОГОЛОШЕННІ
Дата подання: 20 жовтня 2022 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2022 14:16
Шановний замовник, як потенційний учасник закупівлі, я вирішив взяти участь в даній закупівлі, однак, у зв’язку з неймовірною кількістю дискримінаційних вимог, які мають місце у вашому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ви позбавляєте велику кількість підприємців такої можливості, включно зі мною. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати Довідка про досвід виконання (не менше трьох) аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2020 - 2022 роки. Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір з аналогічним предметом закупівлі (реконструкція, капітальний та поточний ремонти об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту), що були повністю та успішно завершені та зі схожими видами робіт. Поясність для чого потрібно саме 3 аналогічних договори, чому 2 договори чи один договір не вважаються достатнім підтвердженням досвіду. Чому договір за 2019 чи 2018 роки, або раніше не підходить? Окрім цього, для чого вимагаєте досвід виконання робіт саме об’єктів фонду захисних споруд, чим договір на капітальний ремонт/реконструкцію чи поточний ремонт будь-яких інших будівель чи споруд відрізняється? Ви вправі визначити конкретні види робіт, досвід володіння якими повинен підтвердити учасник, однак учасник може підтвердити цей досвід і одним договором і при цьому предмет закупівлі може звучати інакше. Окрім цього, вами вимагаються в складі пропозиції Копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Прошу пояснити для чого для виконання робіт вказані сертифікати? Як вони покращать якість будівництва? І для чого потенційним учасникам витрачати кошти для їх отримання? Тільки не пишіть, будь ласка, відповідь посилаючись на частину 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка говорить про те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Мене цікавить чому ви забуваєте про принципи здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Попри це, згідно з вимог оголошення, встановлено вимогу щодо надання акту огляду. Вам відомо що це корупційні складова? Чи ви своєму учаснику акт огляду підпишите, а іншим відмовите? Чи це для того, щоб свій учасник знав, чи будуть конкуренти і чи потрібно цінову пропозицію коригувати з врахуванням ваших корупційних домовленостей? Цікавим є факт, який мав місце в іншій закупівлі, яку проводила Підгайцівська сільська рада (закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-20-011450-a) . У вказаній закупівлі вимагалось надання не менше 2 договорів (вимога до аналогічності яких, сформована ідентично даній закупівлі), єдиний учасник, який взяв участь в закупівлі ПП Ефект. Вказаний учасник являється вашим фаворитом також, як і згаданого вище замовника - Підгайцівська сільська рада. Згідно з інформації в електронній системі закупівель, з вказаним учасником Вами укладено договорів на загальну суму 10 578 370.22 грн, а з Підгайцівською сільською радою на загальну суму 6 651 292.69 грн. На завершення хочу звернутись до Вас, Вахрушева Ольга головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту Підгайцівської сільської ради, приберіть, будь ласка, вказані дискримінаційні вимоги, забезпечте конкуренцію на закупівлі, адже це дозволить зекономити бюджеті кошти та спрямувати їх на нові закупівлі. Резюмуючи наведене вище, у випадку ігнорування вказаних в моєму зверненні вимог, мною буде здійснено запит в правоохоронні органи на предмет кваліфікації ваших дій статті 364 КК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на Ваш запит та повідомляємо наступне.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону, зокрема, згідно із нормами статті 14, де зазначено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, що можуть зазначатись шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Вимога Замовника щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій даних сертифікатів є підтвердженням того, що учасник впровадив та застосовує у своїй діяльності систему управління якістю та системи екологічного управління. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості та системи екологічного управління, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання послуг (виконання робіт) якісно, з урахуванням вимог чинного природоохоронного законодавства України. При виконанні робіт важливою складовою є оцінка впливів планованої діяльності на навколишнє природне середовище та визначення заходів щодо захисту навколишнього природного середовища у процесі будівництва. Система екологічного управління є інструментом, який дає можливість підприємству визначити екологічні аспекти її діяльності, зокрема розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню, визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги, забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України, визначати та досягати екологічних цілей, поліпшувати екологічні характеристики. Впровадження системи управління якістю та системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати.
Вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та оригіналу або копії сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» не є дискримінаційною. Відсутність даних документів у складі пропозиції учасника буде підставою для відхилення даної пропозиції.
Щодо вимог Замовника про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів будуть внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-17-008646-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 02 листопада 2022 16:03
Вимога скасування рішення
Закупівля оголошена 17.10.2022 р., а протокол про визначення переможця вже є від 02.10.22 р. Для чого ж тоді закупівлю проводити?

1. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме додатку 1 в примітках зазначено: «**Учасник закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт огляду об’єкта складений Учасником в довільній формі, підписаний керівником Замовника або Уповноваженою особою від Замовника та Учасником. Учасник повинен оглянути об’єкт у період уточнення, який вказаний на майданчику. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасник зазначає у Акті огляду об’єкта». ПП «Ефект» в акті огляду об’єкта від 18.10.22 не виконав цю вимогу.

2. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме додатку 2 «Для документального підтвердження своєї відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що ціна його пропозиції на роботи розрахована відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та включає всі витрати, які учасник повинен буде понести при виконанні договору за закупівлею», про що ПП «Ефект» надав гарантійний лист.
Відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року; відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
У складі Пропозиції ПП «Ефект» міститься договірна ціна, в якій у розрахунку "Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами" зазначено "-". Враховуючи наведене, Пропозиція ПП «Ефект» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вказана позиція підтверджується органом оскарження та є сталою практикою. (Рішення №5396 від 11.08.2022 року, 1041-р/пк-пз від 21.01.2021).

3. Згідно Оголошення останній день прийому пропозицій 29.10.22 00.00 год., аукціон системою призначено на 31.10.22 на 15.39. Питання як ПП «ЕФЕКТ», згідно поданого календарного графіку виконання робіт, теоретично зможе виконати половину робіт у жовтні? Чи можливо ця частина робіт ними вже виконана без проведення закупівлі, а торги лише формальність?

4. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме додатку 1 потрібно було надати довідку про досвід виконання (не менше трьох) аналогічних за предметом закупівлі договорів складена на фірмовому бланку учасника згідно наведеної форми. Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір з аналогічним предметом закупівлі (реконструкція, капітальний та поточний ремонти об’єктів даху з влаштуванням ПВХ мембрани), що були повністю та успішно завершені.
ПП «ЕФЕКТ» надало 3 договори, але лише один з них відповідає вашій вимозі щодо визначення аналогічний договір по даній закупівлі (договір на кап. ремонт покрівлі господарського корпусу драмтеатру), решта два не відповідають вашому визначенню.
Крім того, навіть якщо ви все ж відпишетесь, що вам підходять всі три договори, згідно ваших вимог договори мають бути повністю і успішно завершені. Де ж додаткові угоди до договору з ТОВ «Житлобуд-2» № 26/06-20 та № 21/09-20, які б підтверджували суми фактичного виконання (якщо ви вже писали таку підставу для відхилення пропозиції)? Де акти виконаних робіт по ДНЗ № 9, 38 по договору № 21/09-20?

5. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме додатку 1 потрібно було надати довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника згідно наведеної форми. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі.
Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації:
- інженера з охорони праці, виконроба, які мають стаж роботи у будівництві не менше 5 років;
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу).
Відповідно до законодавства Працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Трудові відносини між працівником та роботодавцем – фізичною особою - підприємцем повинні бути оформлені трудовим договором.
Згідно довідки ПП «ЕФЕКТ» від 27.10.22 № 157/2 у них є інженер-кошторисник Смірнова Надія Олександрівна. Разом з тим, сертифікат та страховий поліс надає на Зозулю І.А., в довідці в графі «Посада» напроти Зозуля І.А. зазначено договір надання послуг № 20/10-22 від 20.10.22. Трудовий договір та договір надання послуг не тотожні поняття.
ПП «Ефект» не виконав вимогу щодо наявності працівників.

Пропозиція ПП «Ефект» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.

Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ПП «Ефект» переможцем закупівлі. У разі незадоволення вимоги, будемо змушені звернутися до правоохоронних органів для захисту інтересів учасників та дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2022 12:57
З приводу Вашої вимоги повідомляємо.

1. ПП «Ефект» подано акт огляду об’єкта із окремими невідповідностями, які замовником вважаються формальними (несуттєвими), оскільки такі невідповідності не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника.

2. Договірна ціна, подана ПП «Ефект» містить позицію «кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» із нульовим значенням. Зважаючи на даний факт замовник прийняв до висновку, що з огляду на стислі строки виконання робіт, учасник відмовляється від оплати/компенсації за даною статтею витрат.

3. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником
(ПП «Ефект») подано договори із підтвердженням виконання саме тих робіт, які вимагались замовником.
Також на підтвердження кваліфікаційних вимог ПП «Ефект» надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що у вимогах згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було зазначено обов’язкове працевлаштування працівника в штаті учасника, а тому Замовник вважає, що працівник, найнятий учасником відповідно до договору про надання послуг відповідає вимогам Додатку 1.
Також слід зазначити, що учасником в складі пропозиції подавався проект графіка, а не графік у редакції для підписання сторонами. Графік виконання робіт в момент підписання договору сторонами підлягає коригуванню.

4.В протоколі уповноваженої особи №143 «Про розгляд пропозиції учасника ПП Ефект (далі –Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої щодо закупівлі Поточний ремонт даху протирадіаційного укриття Лищенського ліцею Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області (код ДК 021-2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі» допущена технічна помилка, а саме помилково датою створення протоколу зазначено жовтень.

Документи подані скаржником

02 листопада 2022 16:03
Вимога.docx

Документи

04 листопада 2022 12:57
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Стир-Агробуд" 2 599 028,46
UAH з ПДВ
1 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 2 250 161,05
UAH з ПДВ
1 915 379,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ефект 2 579 375,57
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 2 588 720,40
UAH з ПДВ
2 588 720,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2022 16:46
Електронний підпис
26 жовтня 2022 16:46
Ліцензія з додатком.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 жовтня 2022 16:46
Локальний кошторис.pdf.p7s
26 жовтня 2022 16:46
Договірна ціна.pdf.p7s
26 жовтня 2022 16:46
Локальний кошторис.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Статут.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Екологічна політика.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
26 жовтня 2022 16:46
Аналогічний договір 3.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Розрахунки до ДЦ.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Сертифікат СУЯ.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Графік.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Аналогічний договір 5.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Аналогічний договір 1.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Акт огляду.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Графік.pdf.p7s
26 жовтня 2022 16:46
Акт виконаних робіт 2.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Акт огляду.pdf.p7s
26 жовтня 2022 16:46
Аналогічний договір 4.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Акт виконаних робіт 5.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Сертифікат СЕУ.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Акти виконаних робіт 1.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Витяг з ЄДР.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Аналогічний договір 2.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Акт виконаних робіт 4.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Акт виконаних робіт 3.pdf
26 жовтня 2022 16:46
Розрахунки до ДЦ.pdf.p7s

Публічні документи

28 жовтня 2022 15:54
Електронний підпис
28 жовтня 2022 15:51
наказ (5).PDF
28 жовтня 2022 15:51
протокол_1 (6).PDF.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Підускова відомість.pdf
28 жовтня 2022 15:51
наказ (5).PDF.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Підускова відомість.pdf.p7s
28 жовтня 2022 15:51
протокол_1 (6).PDF
28 жовтня 2022 15:51
Статут (9).PDF.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Статут (9).PDF
28 жовтня 2022 15:51
Розрахунок зп.pdf
28 жовтня 2022 15:51
Розрахунок зп.pdf.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Опис_до_статуту (5).PDF.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Опис_до_статуту (5).PDF
28 жовтня 2022 15:51
витяг (6).PDF.p7s
28 жовтня 2022 15:51
виписка (6).PDF
28 жовтня 2022 15:51
виписка (6).PDF.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Локальні кошториси.pdf.p7s
28 жовтня 2022 15:51
Договірна ціна.pdf
28 жовтня 2022 15:51
Локальні кошториси.pdf
28 жовтня 2022 15:51
витяг (6).PDF
28 жовтня 2022 15:51
Договірна ціна.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Стир-Агробуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

ПП Ефект

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Стир-Агробуд"
#34745534
Відхилено 1 615 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2022 11:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
Відхилено 1 915 379,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2022 11:43
ПП Ефект
#30887436
Переможець 2 550 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2022 11:45

Документи

02 листопада 2022 11:38
Електронний підпис
02 листопада 2022 11:37
141.PDF

Документи

02 листопада 2022 11:43
Електронний підпис
02 листопада 2022 11:39
142.PDF

Документи

02 листопада 2022 11:45
Електронний підпис
02 листопада 2022 11:44
143.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2022 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ефект
#30887436
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2022 11:45
Електронний підпис
02 листопада 2022 11:44
143.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:40
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2022 15:00
ДУ №4.PDF зміни до договору
05 грудня 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 21:06
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 19:27
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 13:07
додаткова 2 до договору 160.PDF зміни до договору
21 листопада 2022 13:07
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 13:06
додаткова 1 до договору 160.PDF зміни до договору
21 листопада 2022 13:05
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 14:25
160.PDF укладений
07 листопада 2022 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 550 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 425 000,00 UAH)