Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
Очікувана вартість
2 142 000,00 UAH
UA-2022-10-14-010129-a 8c58715ee6d14551b661eb27f4839003
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богатова Наталя Сергіївна

+380444841875 tender.inch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02011930
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Контактна особа: Богатова Наталя Сергіївна
+380444841875
tender.inch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022 21:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2022 12:45
Очікувана вартість: 2 142 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» із змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98440 Одиниця
Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-14-010129-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 08 листопада 2022 19:04
Оскарження результатів кваліфікації.
14 жовтня 2022 р. Замовником – Державною установою «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» оголошено спрощену процедуру, предметом закупівлі якої є згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування пацієнтів). ТОВ «ПОНТЕМ.УА» подало свою пропозицію на участь у даних торгах, також тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ».
За результатами аукціону, який відбувся 28 жовтня 2022 року, тендерна пропозиція ТОВ «ПОНТЕМ.УА» визнана найбільш економічно вигідною. 04.11.2022 р. протоколом засідання тендерного комітету № 3 від 03.11.2022 року пропозицію ТОВ «ПОНТЕМ.УА» було відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Вважаємо, що нашу тендерну пропозицію було відхилено безпідставно, а причини, що зазначені у протоколі – надумані замовником, виходячи з наступного:
1. На виконання п. 14, п.14.1., п. 14.2. Додатку № 3, нами було надано довідку про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, Договір № 140/21 від 16.09.2021р. з Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради «Київський обласний фтизіопульмонологічний центр», предметом закупівлі якого є: послуги з доставки готової їжі згідно з ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтерингові послуги, та лист-відгук про позитивне виконання договору.
Підставою відхилення є: «Учасником, в порушення вимог п. 14 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції подано аналогічний договір, який укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання кейтерингових послуг (послуг з організації харчування) з харчування, де кількість осіб є меншою за 250.»
Проте, пунктом 14.2. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, що послуги з харчування повинні надаватись ЩОДНЯ 250 особам. Замовником самостійно, некоректно було вирахувано щоденну кількість пацієнтів, що харчувалися по договору, адже в специфікації до договору зазначено загальну кількість ліжко-днів, а в день могло харчуватися різна кількість пацієнтів: як 300 осіб, так і 100. Тому вважаємо, що ми повністю виконали умови щодо надання аналогічного договору по предмету закупівлі.
2. Другою причиною відхилення є: «П. 20 оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що: «…Всі документи пропозиції подаються у вигляді сканованих файлів PDF в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення, чіткими та розбірливими для читання. Формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення. … Документи, складені учасником, повинні бути подані на фірмовому бланку (у разі його використання), з датою та вихідним номером, містити відтиск печатки і підпис уповноваженої особи учасника. Вимога про наявність печатки не є обов’язковою для суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність без печатки.».
Замовник вважає, що ми не виконали вищезазначену вимогу та завантажили певний перелік документів у форматі doc. З цього приводу хочимо зазначити наступне: по-перше, перераховані Вами документи завантажені також у вигляді ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ ІЗ НАКЛАДЕННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ. Додатково ці документи продубльовані у форматі doc для зручності розгляду їх Замовником. Файл «Меню» також подано у формі електронного документу з накладенням КЕП. Відхилення Замовником з цього приводу, суперечить своєї ж вимозі, встановленій п. 20 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де зазначено, що: «20…Всі документи пропозиції подаються у вигляді сканованих файлів PDF в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів АБО ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ в електронну систему закупівель). Крім того, Замовник торгів ПОРУШУЄ вимогу частини 5 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої: ЗАМОВНИКОМ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ! Вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подані у складі тендерної пропозиції, ПЕЧАТКОЮ та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
3. Щодо третьої причини відхилення, стосовно недійсності наступних договорів: Договір дезінсекції, дератизації приміщень та Договору про дезінфекцію транспорту повідомляємо, що в даних договорах Сторонами передбачена АВТОМАТИЧНА ПРОЛОНГАЦІЯ ДОГОВОРІВ. Тендерний комітет Замовника не має право робити припущення щодо недійсності договору.

Окремо хочемо зазначити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» дійсно НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже:
-По-перше: в порушення вимог п. 4 Додатку 3 до Оголошення: « Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 4. Скан-копію документів, що підтверджують наявність в Учасника приміщення для приготування їжі.”
Учасник ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» Не ПІДТВЕРДИВ наявність у нього приміщення для приготування їжі. Учасник надав договір оренди № 39/а-17 від 02.10.2017 р. з Державною установою «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска», пунктом 1.2. якого передбачене ЦІЛЬОВЕ використання, а саме, що приміщення передається для розміщення закладу громадського харчування (їдальня для пацієнтів та відвідувачів) та не може використовуватись за іншим призначенням.
По-друге, учасник ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» не виконав вимогу, передбачену пунктом 10 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 10. Скан-копію акта виданого Учаснику, складеного за результатами проведення заходу контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен свідчити про відсутність порушень в приміщенні Учасника для приготування їжі, та має бути виданий не раніше 2021 р.» ТОВ «ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ» НЕ НАДАЛО саме АКТ про відсутність порушень в приміщенні Учасника для приготування їжі.
Форма даного Акту затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України за № 446 від 08.08.2019 року.
Звертаємо увагу Замовнику, що відсутність законодавчої можливості оскаржити результати спрощеної процедури закупівлі в Антимонопольному комітеті України не позбавляє право оскаржити рішення Замовника до Державної аудиторської служби України та до суду.

Таким чином, виходячи з вищенаведеного вбачається, що дії Замовника свідчать про його необ’єктивність і упередженість при оцінці тендерної пропозиції.
Замовник - Тендерний комітет Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України»
порушив основні принципи закупівель, що встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:

«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; ОБ’ЄКТИВНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ/СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ; запобігання корупційним діям і зловживанням»

З огляду на вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА».
2. Визнати учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого є найбільш економічно-вигідною за результатами аукціону.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2022 20:01
Вимога не підлягає задоволенню, оскільки, відхилення пропозиції є правомірним та аргументованим.
Вимога не підлягає задоволенню, оскільки, відхилення пропозиції є правомірним та аргументованим.

Документи подані скаржником

08 листопада 2022 19:04
ВИМОГА.doc.asice (1).zip

Документи

11 листопада 2022 19:59
Відповідь_на_вимогу_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 2 067 240,00
UAH
2 067 240,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ" 2 141 070,00
UAH
2 141 070,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 17:44
Електронний підпис
27 жовтня 2022 17:43
Проект договору.doc
27 жовтня 2022 17:43
Сертифікат ISO 22000.pdf
27 жовтня 2022 17:43
Цінова пропозиція.doc.p7s
27 жовтня 2022 17:43
Проект договору.doc.p7s
27 жовтня 2022 17:43
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc.p7s
27 жовтня 2022 17:43
Витяг-потужності.pdf
27 жовтня 2022 17:43
термоси.xls.p7s
27 жовтня 2022 17:43
Довідка-транспорт.doc.p7s
27 жовтня 2022 17:43
Акт 446.pdf
27 жовтня 2022 17:43
Цінова пропозиція.doc
27 жовтня 2022 17:43
Мед. книжки.rar
27 жовтня 2022 17:43
Лист-згода.pdf
27 жовтня 2022 17:43
Статут.pdf
27 жовтня 2022 17:43
термоси.xls
27 жовтня 2022 17:43
МТБ-підтвердження.pdf
27 жовтня 2022 17:43
Договір+відгук.pdf
27 жовтня 2022 17:43
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc
27 жовтня 2022 17:43
Довідка-транспорт.doc
27 жовтня 2022 17:43
Потужності-транспорт.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2022 15:25
Електронний підпис
24 жовтня 2022 15:24
Електронний підпис
24 жовтня 2022 15:23
гарантійний лист.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
ОС-1-13.pdf
24 жовтня 2022 15:23
Договір 02ТД-21.pdf
24 жовтня 2022 15:23
Акти 2021.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
МЦ 2022.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
Договір 02ТД-21.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
СЕС бак 2022.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
довідка обгрунтування.pdf
24 жовтня 2022 15:23
9 Аналогічний договір.pdf
24 жовтня 2022 15:23
Меню.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
пропозиція.pdf
24 жовтня 2022 15:23
гарнтійний санкції.pdf
24 жовтня 2022 15:23
пропозиція.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
сес авто 2022.pdf
24 жовтня 2022 15:23
сес авто 2022.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
МЦ 2022.pdf
24 жовтня 2022 15:23
гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2022 15:23
ДУ до 156025.pdf
24 жовтня 2022 15:23
Мед книги.zip.p7s
24 жовтня 2022 15:23
ФОП ПРОНИК.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
гарнтійний санкції.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
Мед книги.zip
24 жовтня 2022 15:23
Акти 2021.pdf
24 жовтня 2022 15:23
156025.pdf
24 жовтня 2022 15:23
Меню.pdf
24 жовтня 2022 15:23
156033.pdf
24 жовтня 2022 15:23
ОС-1-13.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
156033.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
ДУ до 156025.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
156025.pdf.p7s
24 жовтня 2022 15:23
ФОП ПРОНИК.pdf
24 жовтня 2022 15:23
СЕС бак 2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Відхилено 2 067 240,00
UAH
04 листопада 2022 17:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ"
#19130350
Переможець 2 141 070,00
UAH
11 листопада 2022 20:14

Документи

04 листопада 2022 17:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2022 20:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ"
#19130350
2 141 070,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 13:18
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 17:11
ДОГОВІР_279_ТОВ ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ_2141070,00.pdf укладений
16 листопада 2022 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 141 070,00
UAH