Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт ліфтів на вокзалі станції Дарниця та з.п. Караваєві-Дачі)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2022-10-14-009898-a 21d87cb917294d52ab2af76bbbd08796
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Міщенко

380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 43665271
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1
Контактна особа: Галина Міщенко
380443097731
mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2022 12:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Умови надання забезпечення пропозиції учасників зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) відсоток від вартості договору (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення спрлощеної закупівлі). Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Більш детальну інформацію зазначено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Проєкт договору в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Строк надання послуг: протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня отримання Виконавцем рознарядки Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Ремонт ліфтів на вокзалі станції Дарниця (Ліфт пасажирський ОТАВ 630/1,0; зав.
№ 4107/06; реєс № 30293)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
1 одиниця
Ремонт ліфтів на вокзалі станції Дарниця (Ліфт пасажирський ОТАВ 630/0.63;
зав. № 4106/06; реєс № 30294)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
1 одиниця
Ремонт ліфтів на з.п. Караваєві-Дачі (Ліфт пасажирський OHAV 630/0.63;
зав. № 3307/04; реєс № 28193)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
1 одиниця
Ремонт ліфтів на з.п. Караваєві-Дачі (Ліфт пасажирський OHAV 630/0.63;
зав. № 3308/04; реєс № 28194)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
1 одиниця
Ремонт ліфтів на з.п. Караваєві-Дачі (Ліфт пасажирський LEM-1000;
зав. № 2013-00009-01; реєс № 35896)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ поетапно, по кожному ліфту окремо, після фактичного їх прийняття ЗАМОВНИКОМ на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ оригіналу рахунку-фактури та підписаного СТОРОНАМИ акту приймання-передачі наданих Послуг, в термін відстрочки платежу 10 (десять) банківських днів з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (для платників ПДВ); або Оплата наданих Послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ поетапно, по кожному ліфту окремо, після фактичного їх прийняття ЗАМОВНИКОМ на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ оригіналу рахунку-фактури в термін відстрочки платежу 10 (десять) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг (для не платників ПДВ). Строк надання послуг: протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня отримання Виконавцем рознарядки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Умови надання забезпечення пропозиції учасників зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) відсоток від вартості договору (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення спрлощеної закупівлі). Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантія
Вимоги до документу: Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
14 жовтня 2022 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 17:56
Оголошення.docx
14 жовтня 2022 17:50
Обґрунтування.docx
14 жовтня 2022 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 17:56
Оголошення.docx
14 жовтня 2022 17:50
Оголошення.docx
14 жовтня 2022 17:50
Обґрунтування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПЕРША ЕСКАЛАТОРНА КОМПАНІЯ КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" 587 565,40
UAH
587 565,40
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 11:38
Електронний підпис
25 жовтня 2022 08:05
Електронний підпис
25 жовтня 2022 08:05
Гарантія 4462-22.7z
25 жовтня 2022 08:05
Гарантія 4462-22.7z
25 жовтня 2022 08:05
5. Лист-відгук.pdf
25 жовтня 2022 08:05
Витяг із Статуту.7z
25 жовтня 2022 08:05
13. Витяг з реестру ПДВ.pdf
25 жовтня 2022 08:05
11. Статут ТОВ ПЕК КЕП.pdf
25 жовтня 2022 08:05
4. Аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2022 08:05
Банківська ліцензія.7z
25 жовтня 2022 08:05
21. Проєкт договору.pdf
25 жовтня 2022 08:05
14. Витяг ЄДРПОУ ПЕК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРША ЕСКАЛАТОРНА КОМПАНІЯ КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 4462-22.7z

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРША ЕСКАЛАТОРНА КОМПАНІЯ КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#43966946
Переможець 587 565,40
UAH
26 жовтня 2022 17:07

Документи

26 жовтня 2022 17:07
Електронний підпис
26 жовтня 2022 17:07
Акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2022 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРША ЕСКАЛАТОРНА КОМПАНІЯ КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#43966946
587 565,40
UAH
Документи

Документи

26 жовтня 2022 17:07
Електронний підпис
26 жовтня 2022 17:07
Акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2023 16:41
Звіт про виконання договору 22199.pdf укладений
24 травня 2023 16:41
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 21:20
ДУ1 22199.pdf зміни до договору
02 січня 2023 21:20
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 11:59
Договір УЗ_ВК_22199_Ю.pdf укладений
11 листопада 2022 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: УЗ/ВК-22199/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 705 078,48
UAH (в тому числі ПДВ 117 513,08 UAH)