Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт облицювання фасаду реакторного відділення енергоблоку №1 ВП ХАЕС (додаткові послуги)
Очікувана вартість
15 070 117,63 UAH
UA-2022-10-14-009652-a 92531bcc346d4f7fa2ff8074d7d603fb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шматько Руслана Ігорівна

380384263843 shmatko.ruslana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Шматько Руслана Ігорівна
380384263843
shmatko.ruslana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатом укладеного договору між ТОВ «Атоммонтажсервіс» та ВП «Хмельницька АЕС» від 18.06.2021 №08/06-21/11-124-01-21-14863 (номер оголошення з електронної системи закупівель UA-2021-04-02-007185-b), ТОВ «Атоммонтажсервіс» надає послугу «ДБН А2.2-3:2014. Ремонт облицювання фасаду реакторного відділення енергоблоку №1 ВП ХАЕС» в обсягах, визначених умовами договору.
При виконанні договору про надання послуг від 18.06.2021 №08/06-21/11-124-01-21-14863 постала необхідність у наданні додаткових аналогічних послуг, які через об’єктивні причини не були передбачені технічним завданням по вказаному об’єкту, а саме:
1) Ґрунтування простих фасадів під фарбування перхлорвініловими фарбами;
2) Шпаклювання простих фасадів під фарбування.
Необхідність проведення закупівлі обумовлене тим, що:
1) Будівля РВ-1 є системою важливою для безпеки (СВБ), та відноситься до 2-го класу безпеки за НП 306.2 141-2008.
2) Будівля (фасад) РВ-1 за проєктом оздоблена плиткою «кабанчик». Спостерігається інтенсивне відшарування її від поверхонь фасаду, та падіння на прилеглу до будівлі територію, що становить небезпеку для персоналу який обслуговує обладнання (в зоні будівлі), а також не виключається ймовірність пошкодження самого обладнання.
3) Справне оздоблення стін фасаду будівлі РВ-1 захищає її від негативного впливу навколишнього природного середовища. Несправний стан захисного шару стін будівлі РВ- 1 призводить до поступового її руйнування під впливом навколишнього середовища, та втрати проєктних критеріїв безпечної експлуатації (будівлі), що не припустимо насамперед для будівель віднесених до СВБ.
4) З урахуванням незадовільного стану зовнішнього шару оздоблення фасаду будівлі РВ-1 та особливості виконання робіт (верхолазні роботи, виконання в сприятливих погодних умовах) було заплановано його ремонт (як невідкладний). Відтермінування ремонту фасаду будівлі РВ-1 призведе до прискореного її руйнуванням під впливом навколишнього середовища (природніх факторів), а також не виключить негативно впливу небезпечного фактору на персонал що обслуговує обладнання у зоні навколо будівлі.
Зважаючи на вказані обставини, а також на те, що вказані послуги технічно та економічно пов’язані з основним договором, при цьому загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, вбачається можливість проведення закупівлі додаткових послуг з використанням переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Атоммонтажсервіс», що забезпечить усунення небезпеки для персоналу який обслуговує обладнання (в зоні будівлі), ймовірність пошкодження самого обладнання, проєктні критерії безпечної експлуатації для будівель віднесених до СВБ, а також сприятиме їх швидкому виконанню та дотриманню технологічного процесу.
Оскільки вартість додаткових послуг не перевищує 50% від вартості договору про надання послуг від 18.06.2021 №08/06-21/11-124-01-21-14863, вказані послуги технічно та економічно пов’язані з основним договором, керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» обрана переговорна процедура закупівлі.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
а) Основний договір від 18.06.2021 №08/06-21/11-124-01-21-14863;
б) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-04-02-007185-b;
в) Технічне рішення №1.РЦ.3141.ТР-21/0Z «про ремонт захисного покриття залізобетонних опалубних плит будівлі РВ-1 ВП ХАЕС за технологічною картою ТОВ «МЦ Баухемі»;
г) Дефектний акт від 09.06.2022 №0.ЦР.3941.АК-22 «На поточний (капітальний) ремонт РВ-1 ТР №1.РЦ.3141.ТР-21/0Z».
Перелік документів, які надані учасником:
а) Інформаційна довідка від 26.09.2022 №761/22 – на 1 арк.
б) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів на переговорну процедуру: копія протоколу установчих зборів засновників ТОВ «Атоммонтажсервіс» від 24.06.2010 року №1– на 3 аркушах, копія наказу про призначення від 01.07.2010 року №01/01, копія протоколу зборів засновників ТОВ «Атоммонтажсервіс» від 22.06.2015 року №8 на 1 аркуші, копія наказу від 22.06.2015 року №01/36-1, копія протоколу зборів засновників ТОВ «Атоммонтажсервіс» від 22.06.2020 року №22-20 на 1 аркуші, копія наказу від 22.06.2020 року №01/40 на 1 аркуші
в) Довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів №760/22 від 22.09.2022 з додатками – на 1 аркуші.
г) Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології №759/22 від 26.09.2022 – на 5 аркушах.
д) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
1) довідка про персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуги в повному обсязі й у встановлений термін №758/22 від 26.09.2022 – на 4 аркушах;
2) довідка з відсутністю протипоказань персоналу та вказаною датою проходження медогляду по кожному працівнику №757/22 від 26.09.2022 – на 2 аркушах ;
3) довідка з переліком персоналу та вказаною датою проходження навчання та перевірки знань з правил ОП, ПБ, ПТЕ №756/22 від 26.09.2022 – на 3 аркушах.
е) Довідка про підтвердження у працівників допуску до особливих робіт №755/22 від 26.09.2022 – на 3 аркушах.
ж) На підтвердження наявних документів, передбачених законодавством при виконанні зазначеної послуги згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 працівнику (Копія Дозволу (декларацій) на виконання робіт підвищеної небезпеки: роботи, шо виконуються на висоті понад 1,3 м.; верхолазні роботи) надано наступні документи:
1) - Копія декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра на 2 арк. №0014/21 від 14.01.2021 року
2) - Копія декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП на роботи верхолазні на 2 арк. №042/20 від 27.01.2020 року
3) Копія дозволу Держпраці у Хмельницької області на виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів №092.21.68 від 13.07.2021 – на 1 аркуші.
з) На підтвердження внесення до переліку постачальників послуг для ДП «НАЕК «Енергоатом» надані копії зазначеного рішення від 24.01.2022 №РШ-П 0.24.004-22 на 2 арк., та копії наказів: ДП «НАЕК «Енергоатом» від 01.03.2022 «Про дію «Рішень про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» у період дії воєнного стану», ВП «Хмельницька АЕС» від 28.03.2022 №540 «Щодо застосування «Рішень про затвердження постачальника…».
и) На підтвердження наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками надана копія зазначеної ліцензії №67-Л від 26.11.2019 – на 2 аркушах.
к) Цінова пропозиціяя відповідно до технічної специфікації до предмета закупівлі №762/22 від 26.09.2022 – на 1 аркуші.
л) Технічна пропозиція відповідно до технічної специфікації до предмета закупівлі з додатками б/н – на 10 аркушах.
м) Інформація про субпідрядника(ків):
1) Довідка ТОВ «Атоммонтажсервіс»про надання послуги із залученням приватного підприємства «Техномаркет» в якості субпідрядної організації від 26.09.2022 №754/22 на 1 арк.;
2) Лист-погодження ПП «Техномаркет» на залучення в якості субпідрядної організації від 24.09.2022 №276 на 1 арк
3) Довідка про підприємство ПП «Техномаркет» із зазначенням повного найменування та місцезнаходження від 24.09.2022 №277 на 1 арк.
4) На підтвердження досвіду ПП «Техномаркет» надано довідку про наявність досвіду у виконанні аналогічних договорів від 24.09.2022 Вих. №270 на 1 арк. та копію договору від 12.06.2019 №10 на 3 арк.
5) Довідка ПП «Техномаркет» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, від 24.09.2022 Вих.№271 на 2 арк
6) Довідка про штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.09.2022 вих.№272 на 2 арк.
7) Довідка про проходження медогляду та відсутність медичних протипоказань працівників з вказаною датою проходження медогляду по кожному працівнику від 24.09.2022 вих. №273 на 1 арк.
8) Довідка з переліком персоналу та вказаною датою проходження перевірки знань з правил ОП, ПБ, ПТЕ від 24.09.2022 вих. №274 на 1 арк.
9) Копія декларації ПП «Техномаркет» відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та верхолазні роботи на 2 арк. №0084/21 від 12.02.2021 року.
10) Копія декларації ПП «Техномаркет» відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра на 2 арк. №0187/22 від 28.06.2022 року
11) Довідка ПП «Техномаркет» про наявність допуску персоналу до особливих умов робіт відповідно до вимог статей 64, 65, 66 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 24.09.2022 року №275 на 3 арк.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 25 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт облицювання фасаду реакторного відділення енергоблоку №1 ВП ХАЕС (додаткові послуги) (детально у повідомленні про намір укласти договір)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт облицювання фасаду реакторного відділення енергоблоку №1 ВП ХАЕС (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, Промисловий майданчик ВП «Хмельницька АЕС». Будівля реакторного відділення енергоблоку №1 (РВ-1), інв. №204. Стіни фасаду оббудови реакторного відділення.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами актів наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 жовтня 2022 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 16:48
Основний договір.pdf
14 жовтня 2022 16:48
Технічне рішення.pdf
14 жовтня 2022 16:48
Повідомлення про намір укласти договір.pdf
14 жовтня 2022 16:48
Дефектний акт.pdf
14 жовтня 2022 16:48
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.pdf
14 жовтня 2022 16:48
Оголошення UA-2021-04-02-007185-b.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТОММОНТАЖСЕРВІС».
#30563645
Переможець 15 070 117,63
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТОММОНТАЖСЕРВІС».
#30563645
15 070 117,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2023 15:58
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 15:59
11-124-04-22-18714 від 16.11.22.PDF укладений
16 листопада 2022 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2022 — 16 листопада 2024
Сума оплати за договором: 15 070 117,63
UAH (в тому числі ПДВ 2 511 686,27 UAH)