Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «Капітальний ремонт приміщень закладу дошкільної освіти «Сонечко» з переобладнанням для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою Чернівецька область, Чернівецький район, с. Колінківці, вул. І. Франка, 1»
Очікувана вартість
2 814 836,40 UAH
UA-2022-10-14-009521-a b58f756f2cd24468a95b78fc7a32df51
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Хімчинська

+380372576668 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Вебсайт: https://new.bukoda.gov.ua/
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Анастасія Хімчинська
+380372576668
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «Капітальний ремонт приміщень закладу дошкільної освіти «Сонечко» з переобладнанням для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою Чернівецька область, Чернівецький район, с. Колінківці, вул. І. Франка, 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60023, Україна, Чернівецька область, c.Колінківці, вул. І. Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

14 жовтня 2022 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 76"
#01037595
Переможець 2 814 836,40
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 16:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2023 16:30
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2023 16:17
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 квітня 2023 16:04
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 14:28
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 14:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 14:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 14:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 14:08
Договір Колінківці.pdf укладений
14 жовтня 2022 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пункти 3.1, 12.1 Договору та в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пункт 3.1, 12.1 Договору та банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт Пункт 3.1. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт складає 2814,83640 тис.грн. (два мільйона вісімсот чотирнадцять тисяч вісімсот тридцять шість гривень сорок копійок ) (в т.ч. ПДВ 469,13940 тис.грн). Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2022 рік становить 1980,50880 тис.грн. (один мільйон дев'ятсот вісімдесят тисяч п’ятсот вісім гривень вісімдесят копійок) (в т.ч. ПДВ 330,08480 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2023 рік становить 834,32760 тис.грн. (вісімсот тридцять чотири тисячі триста двадцять сім гривень шістдесят копійок) (в т.ч. 139,05460 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проєктно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2022 — 11 квітня 2023
Сума оплати за договором: 2 814 836,40
UAH (в тому числі ПДВ 469 139,40 UAH)