Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт лікувального корпусу КНП "Міська лікарня № 1" на вул.Героїв Майдану, 226 в м.Чернівці (заходи з енергозбереження )
Очікувана вартість
19 226 727,60 UAH
UA-2022-10-14-003122-a a38a62f3e64d49fc97c2fa2a8cbe0094
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2022 13:50
Очікувана вартість: 19 226 727,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 133,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 90 000,00 грн (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лікувального корпусу КНП "Міська лікарня № 1" на вул.Героїв Майдану, 226 в м.Чернівці (заходи з енергозбереження )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 90 000,00 грн (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.

Сума забезпечення: 90000 UAH

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-14-003122-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН", Код ЄДРПОУ:43459332
Дата подання: 01 листопада 2022 11:43
Скасування рішення про визнання переможцем
28 жовтня 2022 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради було прийняте рішення визнати переможцем відкритих торгів UA-2022-10-14-003122-a на закупівлю за предметом «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГІНВЕСТ»

Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника, опираючись на наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому пунктом першим частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з цим, згідно статті 24 цього Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Так, відповідно до пункту 9 Додатку 1 Тендерної пропозиції учасник повинен кольорові скан-копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).

Проте згідно до Додатку 1 Тендерної документації, завантажені документи повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.

ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» для підтвердження наявності орендрваної техніки було надано Договір надання послуг від 05.09.2022р., який не відповідає умовам Тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» було надано неналежні документи. Оскільки надано не «кольорові скан-копії договорів, чинних протягом всього строку», а скан-копії саме чорно-білі КОПІЙ договорів.
Виходячи з вимог Тендерної документації, визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій формату pdf, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником. Всупереч вимогам тендерної документації не надано кольорову скановану копію договорів.
Розцінюємо це як невідповідність вимогам Тендерної документації.
Згідно з абз.1 п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерною пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

З огляду на все вищезазначене, вимагаємо відмінити рішення Уповноваженої особи про визнання ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» переможцем та відхилити його пропозицію.

В разі не скасування рішення ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з вимогою дотримання принципів здійснення закупівель.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2022 15:28
Відповідно до пункту 9 вимог до предмета закупівлі (додаток 1) наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з предметом закупівлі, серед іншого, підтверджується: «…кольоровими скан-копіями договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання)…».
Учасником ТОВ «Будторгінвест» на підтвердження наявності апарата піскоструменевого у складі пропозиції надано кольорову скан-копію договору від 05 вересня 2022 року б/н про надання послуг піскоструминним апаратом Ураган П-180ЛМК (файл під назвою «Довідка обладнання, договора, паспорта (1).pdf»), що у повній мірі відповідає вимогам пункту 9 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже у замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції даного учасника закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Номер вимоги: UA-2022-10-14-003122-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН", Код ЄДРПОУ:43459332
Дата подання: 01 листопада 2022 16:27
Скасування рішення про визнання переможцем
28 жовтня 2022 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради було прийняте рішення визнати переможцем відкритих торгів UA-2022-10-14-003122-a на закупівлю за предметом «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГІНВЕСТ»

Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника, опираючись на наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому пунктом першим частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з цим, згідно статті 24 цього Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Так, відповідно до пункту 9 Додатку 1 Тендерної пропозиції учасник повинен кольорові скан-копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).

Проте згідно до Додатку 1 Тендерної документації, завантажені документи повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.

ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» для підтвердження наявності орендрваної техніки було надано Договір надання послуг від 05.09.2022р., який не відповідає умовам Тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» було надано неналежні документи. Оскільки надано не «кольорові скан-копії договорів, чинних протягом всього строку», а скан-копії саме чорно-білих КОПІЙ договорів.
Вважаємо, що це умисне ігнорування наявності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та пряме порушення принципів закупівель, що несе ризик корупційної складової.
Виходячи з вимог Тендерної документації, визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій формату pdf, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником. Всупереч вимогам тендерної документації не надано кольорову скановану копію договорів.
Розцінюємо це як невідповідність вимогам Тендерної документації.
Згідно з абз.1 п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерною пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

З огляду на все вищезазначене, вимагаємо відмінити рішення Уповноваженої особи про визнання ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» переможцем та відхилити його пропозицію.

В разі не скасування рішення ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з вимогою дотримання принципів здійснення закупівель.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2022 09:08
Відповідно до пункту 9 вимог до предмета закупівлі (додаток 1) наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з предметом закупівлі, серед іншого, підтверджується: «…кольоровими скан-копіями договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання)…».
Учасником ТОВ «Будторгінвест» на підтвердження наявності апарата піскоструменевого у складі пропозиції надано кольорову скан-копію договору від 05 вересня 2022 року б/н про надання послуг піскоструминним апаратом Ураган П-180ЛМК (файл під назвою «Довідка обладнання, договора, паспорта (1).pdf»), що у повній мірі відповідає вимогам пункту 9 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже у замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції даного учасника закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.

Документи подані скаржником

01 листопада 2022 11:43
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

01 листопада 2022 16:27
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН" 17 726 727,60
UAH з ПДВ
17 726 727,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 19 014 222,00
UAH з ПДВ
19 014 222,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 жовтня 2022 17:03
Електронний підпис
26 жовтня 2022 17:03
Уставні документи.pdf.p7s
26 жовтня 2022 17:03
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
26 жовтня 2022 17:03
Виписка з ЄДР.pdf
26 жовтня 2022 17:03
Уставні документи.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2022 14:04
Електронний підпис
26 жовтня 2022 14:03
Копії КБ-3, КБ-2в ЗНЗ №28.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Гарантія 5078-21-30.7z
26 жовтня 2022 14:03
Наказ Фролова Ю.М.7z
26 жовтня 2022 14:03
Відгук.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Довідка ГУ ДПС.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Копія балансу за 2021р..pdf
26 жовтня 2022 14:03
Лист для клієнтів.7z
26 жовтня 2022 14:03
Лист-згода перс дан 30.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Банківська Ліцензія.7z
26 жовтня 2022 14:03
Протокол НР.7z
26 жовтня 2022 14:03
Лист здійснення БД.7z
26 жовтня 2022 14:03
Статут.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Копії дипломів ІТП.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Довідка кор. фіз. особа.zip
26 жовтня 2022 14:03
довідка покриття.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Витяг із Статуту.7z
26 жовтня 2022 14:03
Витяг-373612-ДЯКОН-2022-10-18.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Опис.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Ліцензія АВК.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Проєкт договору.pdf
26 жовтня 2022 14:03
лист згода Собко.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Протокол №6.pdf
26 жовтня 2022 14:03
Свідоцтво РА.7z
26 жовтня 2022 14:03
Наказ №79.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ ЗМІН"
#43459332
Відхилено 17 726 727,60
UAH з ПДВ
27 жовтня 2022 16:18
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 19 014 222,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2022 11:19

Документи

28 жовтня 2022 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2022 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
19 014 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2022 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2024 12:17
ДД 10 - КР лікарні № 1.pdf зміни до договору
12 лютого 2024 12:15
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 09:52
ДД 9 - КР лікарні № 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 09:40
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2023 10:23
ДД 8 - КР лікарні № 1.pdf зміни до договору
09 листопада 2023 10:22
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2023 15:53
ДД 7 - КР лікарні № 1.pdf зміни до договору
09 серпня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2023 15:13
ДД 6 - КР лікарні №1.pdf зміни до договору
03 травня 2023 15:09
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 14:07
ДД 5 - КР - лікарня № 1.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 14:06
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2023 16:08
ДД 4 - КР лікарні № 1.pdf зміни до договору
13 лютого 2023 16:05
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 14:29
ДД 3 - КР лікарні 1.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 16:48
ДД 2 - КР лікарні № 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 17:17
ДД 1 - КР лікарні.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 17:15
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 15:04
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 15:04
КР лікувально корпусу КНП Міська лікарня №1.pdf укладений
02 листопада 2022 09:18
КР лікувально корпусу КНП Міська лікарня №1.pdf укладений
01 листопада 2022 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 2 до договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 19.02.2023р.
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 10.05.2023
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 08.08.2023р.
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 05.11.2023р.
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 25.12.2023
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 10.02.2024
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 10.05.2024
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML