Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дорослих з цукровим діабетом 1 типу і 2 типу на інсулінотерапії)
Очікувана вартість
50 262 401,58 UAH
UA-2022-10-13-012683-a ● ce3b4b7a17594ac19a4dc453aeed5b38
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Чічкан Микита +380636519025 m.chichkan@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2022 22:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2022 11:43 |
Очікувана вартість: | 50 262 401,58 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 251 312,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19481551 одиниця
Тест-смужки для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дорослих з цукровим діабетом 1 типу і 2 типу на інсулінотерапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2023
—
31 липня 2023
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 58168 — Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Продукції за цим Договором здійснюється на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених п.п. 3.6.-3.10. цього Договору. | Аванс | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2022 22:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 2-в (Анкета учасника).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 3 (Вимоги до переможця).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 2-а (Лист-гарантія).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Додаток 2-г (Довідка щодо підписантів договору).docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
Документація спрощеної закупівлі .docx | |
13 жовтня 2022 22:16 |
додаток 4 Тест-смужки для дорослих на інсулінотерапії 2023 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 18 жовтня 2022 11:17
Дата відповіді: 19 жовтня 2022 08:46
Доброго дня. Вкажіть статтю Податкового Кодекса України, згідно якого ця закупівля та підприємство ДП МЗУ звільнено від сплати ПДВ ?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість в участі в закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Інформуємо, що оплата за продукцію, яка є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Порядок ввезення, постачання і цільового використання лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2022 р. № 291 передбачено, що на період дії воєнного стану звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту та/або операцій з постачання на митній території України в рамках виконання угод (договорів) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, включених до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 6 травня 2020 р. № 350 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2020 році”, від 17 лютого 2021 р. № 132 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2021 році” та від 7 березня 2022 р. № 216 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них”, здійснюється автоматично без необхідності отримання довідки від МОЗ або особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та, відповідно, вимоги пунктів 3-15 цього Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153, не застосовуються.
Інформуємо, що оплата за продукцію, яка є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Порядок ввезення, постачання і цільового використання лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2022 р. № 291 передбачено, що на період дії воєнного стану звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту та/або операцій з постачання на митній території України в рамках виконання угод (договорів) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, включених до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 6 травня 2020 р. № 350 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2020 році”, від 17 лютого 2021 р. № 132 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2021 році” та від 7 березня 2022 р. № 216 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них”, здійснюється автоматично без необхідності отримання довідки від МОЗ або особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та, відповідно, вимоги пунктів 3-15 цього Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153, не застосовуються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-13-012683-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАЛОГ ДІАГНОСТІКС", Код ЄДРПОУ:34839344
Дата подання: 19 жовтня 2022 09:21
Комплектація
Детально ознайомившись документацією та технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дорослих з цукровим діабетом 1 типу і 2 типу на інсулінотерапії), що була оприлюднена ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ (UA-2022-10-13-012683-a ● ce3b4b7a17594ac19a4dc453aeed5b38) наша Компанія вважає, що певні вимоги у тендерній документації потребують уточнення та/або змін.
Так, зокрема в додатку 1 (Технічні вимоги) таблиця 2.2 п. 1 передбачено комплектація предмета закупівлі становить:
п. 1 Комплектність
Тест-смужки мають комплектуватись глюкометрами.
Кількість глюкометрів формується згідно розрахунку
1 глюкометр на 750 тест-смужок. (19 481 551) тест-
смужок мають комплектуватись 25976 глюкометрами).
Для підтвердження відповідності даного критерію та згоди з його виконанням – учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист (у довільному форматі).
Варто звернути увагу на те, що значна кількість виробник тест-смужок та глюкометрів, що постачається Компанією, визначив, що на глюкометри розповсюджується БЕЗСТРОКОВА ГАРАНТІЯ ТА БЕЗКОШТОВНА СЕРВІСНА ПІДТРИМКА. Отже, фактично в разі наявності у споживача глюкометра потреба у додаткового його придбані відпадає.
З метою дотримання принципу максимальною економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») просимо надати роз’яснення чи було враховано при підготовці даної закупівлі кількість хворих на діабет, що отримали вже глюкометри протягом минулого року (після уточнення даних про попит від регіональних структурних підрозділів охорони здоров'я).
З’ясування вищевказаних обставин забезпечить обґрунтовану можливість зменшити загальну суму закупівлі та буде відповідати основним принципам проведення публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності.
В разі, якщо вищевказані обставини не були враховані, доцільно було б в технічні умови внести уточнення з наступним формулюванням:
«У разі, якщо протягом минулого року всі або частина дорослих централізовано були забезпечені еквівалентними тест-смужками та супутніми глюкометрами, Учасник, якому укладено договір, забезпечує глюкометрами тих дорослих, які ними не були забезпечені, у тому числі новозареєстровані випадки цукрового діабету (після уточнення даних про попит від регіональних структурних підрозділів охорони здоров'я)».
Розгорнути
Згорнути
Так, зокрема в додатку 1 (Технічні вимоги) таблиця 2.2 п. 1 передбачено комплектація предмета закупівлі становить:
п. 1 Комплектність
Тест-смужки мають комплектуватись глюкометрами.
Кількість глюкометрів формується згідно розрахунку
1 глюкометр на 750 тест-смужок. (19 481 551) тест-
смужок мають комплектуватись 25976 глюкометрами).
Для підтвердження відповідності даного критерію та згоди з його виконанням – учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист (у довільному форматі).
Варто звернути увагу на те, що значна кількість виробник тест-смужок та глюкометрів, що постачається Компанією, визначив, що на глюкометри розповсюджується БЕЗСТРОКОВА ГАРАНТІЯ ТА БЕЗКОШТОВНА СЕРВІСНА ПІДТРИМКА. Отже, фактично в разі наявності у споживача глюкометра потреба у додаткового його придбані відпадає.
З метою дотримання принципу максимальною економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») просимо надати роз’яснення чи було враховано при підготовці даної закупівлі кількість хворих на діабет, що отримали вже глюкометри протягом минулого року (після уточнення даних про попит від регіональних структурних підрозділів охорони здоров'я).
З’ясування вищевказаних обставин забезпечить обґрунтовану можливість зменшити загальну суму закупівлі та буде відповідати основним принципам проведення публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності.
В разі, якщо вищевказані обставини не були враховані, доцільно було б в технічні умови внести уточнення з наступним формулюванням:
«У разі, якщо протягом минулого року всі або частина дорослих централізовано були забезпечені еквівалентними тест-смужками та супутніми глюкометрами, Учасник, якому укладено договір, забезпечує глюкометрами тих дорослих, які ними не були забезпечені, у тому числі новозареєстровані випадки цукрового діабету (після уточнення даних про попит від регіональних структурних підрозділів охорони здоров'я)».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2022 19:40
Розрахунок тест-смужок для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дітей та індивідуальних глюкометрів здійснено відповідно до Методичних рекомендації планування та розрахунку потреби у витратних матеріалах для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну, затверджених наказом МОЗ України від 17.12.2019 № 2498, погоджений з групою експертів та фахівців, що залучаються до роботи Постійної робочої групи Міністерства охорони здоров’я України з питань профільного супроводу закупівель за напрямом «Витратні матеріали для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну».
Зважаючи на те, що індивідуальні глюкометри не включені до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затверджених Постановою кабінету міністрів України від 07.03.2022 року №216 на них поширюється п. 2 зазначеної постанови, а саме «Установити, що вимоги щодо повної комплектації медичних виробів зазначаються в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (медико-технічні (технічні) вимоги)». Зважаючи на вищезазначене та з метою формування специфікації до предмету закупівлі, можливості ввезення комплектів на територію України, а в подальшому ефективному розподілу тест-смужок для індивідуального глюкометра, предмет закупівлі повинен бути сформований комплектами.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до медико-технічних вимог тест-смужки мають комплектуватись сумісними з ними глюкометрами, тому формулювання вимог у специфікації під наявні в ЗОЗ глюкометри напряму може призвести до обмеження конкуренції та порушення Закону України “Про публічні закупівлі”.
ДП “Медзакупівлі України” вперше здійснює закупівлю за напрямом «Витратні матеріали для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну», відтак не володіє інформацією щодо контрактних відносин з постачальниками закупівель попередніх років, а саме які глюкометри постачались та чи будуть вони сумісними з тест-смужками в межах закупівлі 2022 року.
Таким чином, наголошуємо, що медико-технічні вимоги до предмета закупівлі складені відповідно до потреб закладів охорони здоров'я з дотриманням принципів доброчесності та максимальної конкуренції та дозволяють взяти участь у закупівлі багатьом виробникам. У зв'язку з зазначеним вище підстави для внесення змін до Документації відсутні.
Зважаючи на те, що індивідуальні глюкометри не включені до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затверджених Постановою кабінету міністрів України від 07.03.2022 року №216 на них поширюється п. 2 зазначеної постанови, а саме «Установити, що вимоги щодо повної комплектації медичних виробів зазначаються в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (медико-технічні (технічні) вимоги)». Зважаючи на вищезазначене та з метою формування специфікації до предмету закупівлі, можливості ввезення комплектів на територію України, а в подальшому ефективному розподілу тест-смужок для індивідуального глюкометра, предмет закупівлі повинен бути сформований комплектами.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до медико-технічних вимог тест-смужки мають комплектуватись сумісними з ними глюкометрами, тому формулювання вимог у специфікації під наявні в ЗОЗ глюкометри напряму може призвести до обмеження конкуренції та порушення Закону України “Про публічні закупівлі”.
ДП “Медзакупівлі України” вперше здійснює закупівлю за напрямом «Витратні матеріали для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну», відтак не володіє інформацією щодо контрактних відносин з постачальниками закупівель попередніх років, а саме які глюкометри постачались та чи будуть вони сумісними з тест-смужками в межах закупівлі 2022 року.
Таким чином, наголошуємо, що медико-технічні вимоги до предмета закупівлі складені відповідно до потреб закладів охорони здоров'я з дотриманням принципів доброчесності та максимальної конкуренції та дозволяють взяти участь у закупівлі багатьом виробникам. У зв'язку з зазначеним вище підстави для внесення змін до Документації відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД |
47 145 353,42
UAH
|
41 048 687,99
UAH
|
Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
41 300 886,00
UAH
|
41 049 573,99
UAH
|
Документи |
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР" |
47 729 799,95
UAH
|
47 729 799,95
UAH
|
Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА" |
49 950 000,00
UAH
|
49 950 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" |
50 262 401,58
UAH
|
50 262 401,58
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД #22922786 |
Переможець |
41 048 687,99
UAH
|
01 листопада 2022 13:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 12:44
|
Додаткова_угода_№2_до_Договору__№_09-551-11-2022_.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 13:55
|
Додаткова угода №1 до Договору 09_551-11_2022 .pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 11:37
|
Договір про закупівлю 09_551-11_2022 від 11.11.2022.pdf | укладений |
14 листопада 2022 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 09/551-11/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/551-11/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |