Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова (комплект)
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2022-10-13-012423-a 1a4d306702104b4b92032746be9ebad5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Бойко

+380800300157 vk.gora@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44101089
Вебсайт: https://gora-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5
Контактна особа: Дмитро Бойко
+380800300157
vk.gora@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2022 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2022 13:35
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Виконавчий комітет Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
1.3. ідентифікаційний код замовника: 44101089
1.4.категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад
2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Куртка вітровологозахисна зимова (комплект), Код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 2.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. кількість товару: 240 комплектів
4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 20 робочих днів з дня підписання договору, але не пізніше 30.11.2022 року.
6.Умови оплати: післяплата, 20 банківських днів
7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 020 000,00 грн з ПДВ
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) *: 19.10.2022р. до 00 год 00 хв
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) *: 24.10.2022р. до 00 год 00 хв
10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
11.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі
14. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Бойко Дмитро Іванович -Спеціаліст І категорії, уповноважена особа зі здійснення публічних закупівель Виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; тел./факс 0800300157; e-mail: vk.gora@ukr.net
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 комплект
Куртка вітровологозахисна зимова (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2022 19:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2022 19:55
Оголошення спрощена куртка.doc
13 жовтня 2022 19:55
Проект договору куртка.doc
13 жовтня 2022 19:55
Технічне завдання куртка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА" 996 000,00
UAH з ПДВ
965 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 1 015 200,00
UAH з ПДВ
974 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2022 16:05
Електронний підпис
19 жовтня 2022 16:01
19. Довідка - ст.17 Закону.pdf
19 жовтня 2022 16:01
4. Витяг ПДВ Астра.PDF
19 жовтня 2022 16:01
12. Відгук Корона - КВВЗ.pdf
19 жовтня 2022 16:01
18.1 Інформація про КВВЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"
#2855416645
Переможець 965 400,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2022 17:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2022 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"
#2855416645
965 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 10:32
ДУ№5 Гурей.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 09:28
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2023 13:06
ду№4 Гурей.pdf зміни до договору
23 січня 2023 13:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:29
ДУ №3 Гурей.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:27
ДУ №3 Гурей.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:46
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 13:36
ДУ №2 Гурей.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 13:13
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 12:07
ДУ 1 Гурей.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 12:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 09:14
д965400.pdf укладений
04 листопада 2022 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Форсмажорні обставини, що скласлися в звя"зкум з масовим відключенням електроенергії по країні
Номер договору про закупівлю: №04
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: №04
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №04
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов"язань на 2023 рік.
Номер договору про закупівлю: №04
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №04
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 965 400,00
UAH