Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дітей з цукровим діабетом)
Очікувана вартість
42 049 807,50 UAH
UA-2022-10-13-012374-a 7902edc5ac204624b454c150a5ae8366
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2022 19:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2022 12:40
Очікувана вартість: 42 049 807,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210 249,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16298375 одиниця
Тест-смужки для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дітей з цукровим діабетом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2023  —  31 липня 2023
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 58168 — Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції за цим Договором здійснюється на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених п.п. 3.6.-3.10. Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 жовтня 2022 11:18
Дата відповіді: 19 жовтня 2022 12:42
Доброго дня. Вкажіть статтю Податкового Кодекса України, згідно якого ця закупівля та підприємство ДП МЗУ звільнено від сплати ПДВ ?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість в участі в закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Інформуємо, що оплата за продукцію, яка є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Порядок ввезення, постачання і цільового використання лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2022 р. № 291 передбачено, що на період дії воєнного стану звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту та/або операцій з постачання на митній території України в рамках виконання угод (договорів) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, включених до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 6 травня 2020 р. № 350 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2020 році”, від 17 лютого 2021 р. № 132 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2021 році” та від 7 березня 2022 р. № 216 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них”, здійснюється автоматично без необхідності отримання довідки від МОЗ або особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та, відповідно, вимоги пунктів 3-15 цього Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153, не застосовуються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-13-012374-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАЛОГ ДІАГНОСТІКС", Код ЄДРПОУ:34839344
Дата подання: 19 жовтня 2022 09:21
Комплектація
Детально ознайомившись документацією та технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дітей з цукровим діабетом) що була оприлюднена ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ (UA-2022-10-13-012374-a ● 7902edc5ac204624b454c150a5ae8366) наша Компанія вважає, що певні вимоги у тендерній документації потребують уточнення та/або змін.
Так, зокрема в додатку 1 (Технічні вимоги) таблиця 2.2 п. 1 передбачено комплектація предмета закупівлі становить:
1 Комплектність
Тест-смужки мають комплектуватись глюкометрами.
Кількість глюкометрів формується згідно розрахунку 1
глюкометр на 1450 тест-смужок. (16 298 375 тест-
смужок мають комплектуватись 11241 глюкометрами).

Варто звернути увагу на те, що значна кількість виробник тест-смужок та глюкометрів, що постачається Компанією, визначив, що на глюкометри розповсюджується БЕЗСТРОКОВА ГАРАНТІЯ ТА БЕЗКОШТОВНА СЕРВІСНА ПІДТРИМКА. Отже, фактично в разі наявності у споживача глюкометра потреба у додаткового його придбані відпадає.
З метою дотримання принципу максимальною економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») просимо надати роз’яснення чи було враховано при підготовці даної закупівлі кількість хворих на діабет, що отримали вже глюкометри протягом минулого року (після уточнення даних про попит від регіональних структурних підрозділів охорони здоров'я).
З’ясування вищевказаних обставин забезпечить обґрунтовану можливість зменшити загальну суму закупівлі та буде відповідати основним принципам проведення публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності.
В разі, якщо вищевказані обставини не були враховані, доцільно було б в технічні умови внести уточнення з наступним формулюванням:
«У разі, якщо протягом минулого року всі або частина дітей централізовано були забезпечені еквівалентними тест-смужками та супутніми глюкометрами, Учасник, якому укладено договір, забезпечує глюкометрами тих дітей, які ними не були забезпечені, у тому числі новозареєстровані випадки цукрового діабету (після уточнення даних про попит від регіональних структурних підрозділів охорони здоров'я)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2022 18:14
Добрий день, шановний учаснику! Розрахунок тест-смужок для визначення глюкози для індивідуального глюкометра для дітей та індивідуальних глюкометрів здійснено відповідно до Методичних рекомендації планування та розрахунку потреби у витратних матеріалах для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну, затверджених наказом МОЗ України від 17.12.2019 № 2498, погоджений з групою експертів та фахівців, що залучаються до роботи Постійної робочої групи Міністерства охорони здоров’я України з питань профільного супроводу закупівель за напрямом «Витратні матеріали для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну».
Зважаючи на те, що індивідуальні глюкометри не включені до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затверджених Постановою кабінету міністрів України від 07.03.2022 року №216 на них поширюється п. 2 зазначеної постанови, а саме «Установити, що вимоги щодо повної комплектації медичних виробів зазначаються в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (медико-технічні (технічні) вимоги)». Зважаючи на вищезазначене та з метою формування специфікації до предмету закупівлі, можливості ввезення комплектів на територію України, а в подальшому ефективному розподілу тест-смужок для індивідуального глюкометра, предмет закупівлі повинен бути сформований комплектами.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до медико-технічних вимог тест-смужки мають комплектуватись сумісними з ними глюкометрами, тому формулювання вимог у специфікації під наявні в ЗОЗ глюкометри напряму може призвести до обмеження конкуренції та порушення Закону України “Про публічні закупівлі”.
ДП “Медзакупівлі України” вперше здійснює закупівлю за напрямом «Витратні матеріали для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну», відтак не володіє інформацією щодо контрактних відносин з постачальниками закупівель попередніх років, а саме які глюкометри постачались та чи будуть вони сумісними з тест-смужками в межах закупівлі 2022 року.
Таким чином, наголошуємо, що медико-технічні вимоги до предмета закупівлі складені відповідно до потреб закладів охорони здоров'я з дотриманням принципів доброчесності та максимальної конкуренції та дозволяють взяти участь у закупівлі багатьом виробникам. У зв'язку з зазначеним вище підстави для внесення змін до Документації відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 39 442 067,50
UAH
34 132 053,00
UAH
Документи
ТОВ "СТМ-Фарм" 34 552 555,00
UAH
34 342 300,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" 42 049 807,50
UAH
42 049 807,50
UAH
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2022 09:26
Електронний підпис
24 жовтня 2022 09:25
Електронний підпис
24 жовтня 2022 09:19
Пропозиція_p001-074.pdf
24 жовтня 2022 09:19
Пропозиція_p075-148.pdf
24 жовтня 2022 09:19
Пропозиція_p149-221.pdf
24 жовтня 2022 09:19
Технічні документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ "СТМ-Фарм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 34 132 053,00
UAH
01 листопада 2022 15:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

01 листопада 2022 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2022 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
34 132 053,00
UAH
Документи

Документи

01 листопада 2022 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2023 11:29
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2023 17:10
Додаткова_угода_№2_до_Договору__№_09-552-11-2022_.pdf зміни до договору
13 липня 2023 17:03
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 13:32
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2022 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2022 11:33
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2022. Pechatka 22922786.p7s зміни до договору
17 листопада 2022 11:33
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2022. Pidpys 22922786.p7s зміни до договору
17 листопада 2022 11:33
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2022. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
17 листопада 2022 11:33
Instruktsiia.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 11:33
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 11:33
Електронний підпис укладений
14 листопада 2022 11:37
Dohovir pro zakupivliu 09-552-112022 vid 11 lystopada 2022 roku.pdf укладений
14 листопада 2022 11:35
Instruktsiia.pdf укладений
14 листопада 2022 11:35
Dohovir pro zakupivliu 09-552-112022 vid 11 lystopada 2022 roku. Pechatka 22922786.p7s укладений
14 листопада 2022 11:35
Dohovir pro zakupivliu 09-552-112022 vid 11 lystopada 2022 roku. Pidpys 22922786.p7s укладений
14 листопада 2022 11:35
Kvytantsiia.pdf укладений
14 листопада 2022 11:35
Dohovir pro zakupivliu 09-552-112022 vid 11 lystopada 2022 roku. Pidpys 42574629.p7s укладений
14 листопада 2022 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА №221114-01 від 14.11.2022 року, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі продукції
Номер договору про закупівлю: 09/552-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку постачання продукції
Номер договору про закупівлю: 09/552-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2022 — 30 вересня 2023
Сума оплати за договором: 34 128 744,90
UAH