Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Куртка польова (вітровологозахисна), костюм літній польовий, головний убір (кашкет польовий), сорочка бойова УБАКС, чохли до бронежилетів (плитоноска))
Очікувана вартість
386 900,00 UAH
UA-2022-10-13-011942-a a900daede7e44700851e3b697fccc8a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Олена Вікторівна

+380457927555 Bondarchuk.O@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04527684
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7
Контактна особа: Бондарчук Олена Вікторівна
+380457927555
Bondarchuk.O@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2022 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 386 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 869,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
куртка польова (вітровологозахисна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
60 штуки
костюм літній польовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
60 штуки
головний убір (кашкет польовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
60 штуки
сорочка бойова УБАКС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
20 штуки
чохли до бронежилетів (плитоноска)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2022 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2022 17:34
Проект договору.docx
13 жовтня 2022 17:34
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОНО" 386 898,00
UAH з ПДВ
386 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2022 12:00
Електронний підпис
24 жовтня 2022 11:57
Електронний підпис
24 жовтня 2022 11:56
Електронний підпис
24 жовтня 2022 11:53
Пропозиція.docx
24 жовтня 2022 11:53
Контактні дані.docx
24 жовтня 2022 11:53
Наказ _1 001.jpg
24 жовтня 2022 11:53
2015-01-21 Статут.rar
24 жовтня 2022 11:53
Гарантійний лист.docx
24 жовтня 2022 11:53
Лист.docx
24 жовтня 2022 11:53
Лист згода.docx
24 жовтня 2022 11:53
ТВ.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОНО"
#38508927
Переможець 386 898,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2022 18:31

Документи

31 жовтня 2022 18:31
Електронний підпис
31 жовтня 2022 18:13
протокол 128

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2022 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОНО"
#38508927
386 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2022 18:31
Електронний підпис
31 жовтня 2022 18:13
протокол 128

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:24
звіт про виконання договору укладений
04 січня 2023 16:23
Електронний підпис укладений
18 листопада 2022 16:56
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 16:54
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 09:51
договір 76 укладений
08 листопада 2022 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням постійних планових, аварійних та стабілізаційних відключень електроенергії, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.1.Договору від 07.11.2022 № 76, Сторони уклали дану Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 386 898,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 483,00 UAH)