Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вул.Золотоніське шосе в м.Переяслав Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
7 766 882,00 UAH
UA-2022-10-13-010023-a ● 8d676295032d4677bb1fbd1c18e661a6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2022 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2022 11:32 |
Очікувана вартість: | 7 766 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 834,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Золотоніське шосе в м.Переяслав Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, м.Переяслав, вул.Золотоніське шосе
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3
Дата подання: 17 жовтня 2022 13:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2022 10:45
Добрий день! В Додатку 3 до ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної процедури закупівлі – «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічна специфікація)» пункт 7 «Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю товщиною 7 см», одиниця виміру - 1000м2, кількість 17,2, що складає 17200м2, згідно норми витрат необхідно Готової піщано-щебенева суміш N4, розмір зерен понад 0 до 40 мм, марка М1000 складає 1492,96м3, а у пункті 8 вказано «Готова піщано-щебенева суміш N4, розмір зерен понад 0 до 40 мм, марка М1000», одиниця виміру - м3, кількість 149,296.
Дана розбіжнсть являється опечаткою, яка не дає змоги коректно вирахувати ціну пропозиції. Просимо Вас виправити невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення враховане. Для коректного обчислення ціни пропозиції використовуйте наступний документ тендерної документації: "3 додаток 3 (нова редакція) до предмета закупівлі Золотоніське шосе Переяслав.docx"
Уповноважена особа Олег Більченко.
Уповноважена особа Олег Більченко.
Оголошення
Дата подання: 18 жовтня 2022 15:21
Дата відповіді: 19 жовтня 2022 10:38
Просимо уточнити, який вид договірної ціни передбачає Замовник на даному об'єкті. Тверда чи Динамічна?
Відповідь: Вид договірної ціни - Тверда.
Щодо вимог Оголошення
Дата подання: 18 жовтня 2022 16:01
Дата відповіді: 19 жовтня 2022 14:43
Добрий день! Додатком 2 «Документи, що надаються учасниками закупівлі для підтвердження їх відповідності» ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної процедури закупівлі на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається обов’язкова наявність працівники ключових посад інженерно-технічного складу, а саме: Провідний інженер-консультант (будівництво). На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати наступні документи на кожну особу зазначену в довідці: Копія/оригінал кваліфікаційного сертифіката провідного інженера-консультанта у будівельній галузі, виданий компетентним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі.
Ми як потенційний Учасник, і можливий Підрядник маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, та маємо відповідний досвід виконання таких робіт, наявність необхідного обладнання, матеріально-технічну базу та кваліфікований персонал у своєму штаті, проте в штаті нашої організації не має вищезазначеного Провідного інженера-консультанта (будівництво).
Наказом національного органу стандартизації від 16.04.2018 № 102 прийняті зміни до ДСТУ Б. Д. 1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», розроблені НВФ «ІНПРОЕКТ» та Технічним комітетом з стандартизації «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» за участю Міждержавної Гільдії інженерів-консультантів. Якими передбачена можливість закладення у зведеному кошторисному розрахунку коштів на надання послуг інженера-консультанта. Отже, замовник будівництва, реконструкції, капітального ремонту враховуючи можливу вартість, складність та інші особливості проекту, виходячи з власних потреб і можливостей може:
- залучати інженера-консультанта, який буде приймати від його імені всі необхідні рішення, професійно виконувати функції замовника і широке коло обов’язків, визначених договором (сума вартості послуг інженера-консультанта встановлена в розмірі до 5,50% від графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку).
Оскільки, вартість послуг інженера-консультанта закладається у зведений кошторисний розрахунок, який є документом проектної організації, що виконує технічне завдання Замовника на розроблення проектно-кошторисної документації, то саме Замовник і є набувачем і платником даних послуг.
Згідно оголошення за предметом даної закупівлі «Капітальний ремонт вул.Золотоніське шосе в м.Переяслав Бориспільського району Київської області», а саме Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічна специфікація), види дорожньо-будівельних робіт відносяться до класу наслідків СС1 і є типовими та не складними.
Незрозуміло на якій підставі Замовник вимагає у складі ключових працівників інженерно-технічного складу саме - ПРОВІДНОГО ІНЖЕНЕРА-КОНСУЛЬТАНТА (БУДІВНИЦТВО) для об’єкту класу наслідків СС1.
Оскільки згідно функціональних обов’язків на Провідного інженара-консультанта покладено наступні функції:
Інженер-консультант (ІКБ) провідної категорії:
• самостійно – підготовка та забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
• самостійно – підготовка та забезпечення проведення тендерних процедур та формування договірних відносин (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
• самостійно – забезпечення незалежного інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
• самостійно – управління та адміністрування проекту (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
• самостійно – організація виконання заходів з охорони праці (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
• самостійно – досудове врегулювання спорів або суперечок (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
• самостійно – управління ризиками проекту (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче).
• самостійно – відстеження умов реалізації проекту будівництва та документальної фіксації безпосередньо на будівельному майданчику (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче).
Для чого потрібно залучати Провідного інженара-консультанта, інженера найвищої складності для надання послуг на об’єкті з категорією складності СС1?
Зазначена вимога НЕЗАКОННА.
В підрядних організаціях є інші відповідні особи, які відносяться до ключових посад інженерно-технічного складу (головний інженер, начальник дільниці, виконроб, майстер). Розроблені відповідно до основного нормативного документу із визначення професійних назв робіт (посад, професій, занять) для застосування у професійно- класифікаційній та кадровій роботі, зокрема для записів до трудових книжок, укладання штатних розписів тощо є Класифікатор професій. З 01.11.2010 чинний Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327. Він призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями соціальних партнерів усіх рівнів, іншими громадськими організаціями, всіма суб’єктами господарювання. Класифікатор професій України є складником національної системи класифікації. Це офіційний документ, який містить систематизований перелік назв і кодів класифікаційних угруповань або об’єктів класифікації (п. 5 ст. 259 Господарського кодексу України). Національні класифікатори прирівнюють до національних стандартів України (ДСТУ 1.10:2005 «Національна стандартизація. Правила розроблення, побудови, викладання, оформлення, ведення національних класифікаторів», затверджений наказом Держспоживстандарта від 28.04.2005 № 101). Тобто чинний Класифікатор професій, разом із іншими національними стандартами, має статус нормативного документа.
Отже, вимога ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної процедури закупівлі створює ШТУЧНЕ ОБМЕЖЕННЯ КОЛА УЧАСНИКІВ І ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ. Дана вимога порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації і рівного ставлення до учасників, а також щодо рівних конкурентних умов.
ВИМАГАЄМО внести зміни в ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної процедури закупівлі та прибрати дану вимогу щодо наявності Провідного інженера-консультанта (будівництво), замінивши її наприклад – на (головний інженер або інша особа, яка виконує його функції, начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції), так як дана вимога містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В іншому випадку будемо змушені звертатись до контролюючих та правоохоронних органів України з метою проведення перевірки та аналізу щодо зговору та організації корупційних дій під час військового стану.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015: «В оголошенні про проведення спрощеної процедури може зазначатися інша інформація».
Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність законним вимогам, які встановлені замовником, зазначаються в документації.
В Додатку 2 до Оголошення про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-13-010023-а) вказаний вичерпний перелік документів, що надаються учасниками закупівлі для підтвердження їх відповідності.
Враховуючи вищевикладене, Оголошення про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-13-010023-а) разом з додатками 1-4, не містить жодних дискримінаційних чи корупційних вимог та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства.
Уповноважена особа Олег БІЛЬЧЕНКО
Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність законним вимогам, які встановлені замовником, зазначаються в документації.
В Додатку 2 до Оголошення про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-13-010023-а) вказаний вичерпний перелік документів, що надаються учасниками закупівлі для підтвердження їх відповідності.
Враховуючи вищевикладене, Оголошення про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-13-010023-а) разом з додатками 1-4, не містить жодних дискримінаційних чи корупційних вимог та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства.
Уповноважена особа Олег БІЛЬЧЕНКО
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2022 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
6 229 733,23
UAH з ПДВ
|
6 229 733,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО" |
7 486 565,52
UAH з ПДВ
|
7 486 565,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" #05408668 |
Переможець |
6 229 733,23
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2022 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 11:56
|
додаткова угода 1 від 21 листопада 2022 до договору капремонт Золотоніське шосе.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 10:34
|
додаток до договору | укладений |
03 листопада 2022 10:31
|
додаток до договору | укладений |
03 листопада 2022 10:31
|
договір | укладений |
03 листопада 2022 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору по виконанню робіт |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |