Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Atmospheric air pollution monitoring points in Kyiv (stationary monitoring posts)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Контактна особа: |
Кушпіль Павло Олександрович +380443666413 kpa_81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Ecology and Natural Resources of the executive body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 41819431 |
Contact point: |
Kushpil Pavlo +380443666413 kpa_81@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2022 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 15:22 |
Очікувана вартість: | 39 767 584,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198 837,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 жовтня 2022 11:26 |
Enquiries until: | 06 листопада 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 листопада 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 39 767 584 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 198 838 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з дати отримання Замовником грошових коштів на свій реєстраційний рахунок | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Підписання сторонами видаткових накладних та акту приймання передачі | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2022 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2022 09:45 |
Зміни.pdf | |
08 листопада 2022 09:45 |
ТД зміни.docx | |
21 жовтня 2022 15:55 |
ТД зміни.docx | |
12 жовтня 2022 11:26 |
Тендерна документація пости.docx |
08 листопада 2022 10:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2022 09:45 |
Зміни.pdf
|
||||||
08 листопада 2022 09:45 |
ТД зміни.docx
|
||||||
21 жовтня 2022 15:55 |
ТД зміни.docx
|
||||||
12 жовтня 2022 11:26 |
Тендерна документація пости.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000026 ● bc9e5c333c5d4b05961feb5ed3e5b3b0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2022-10-12-003216-a 12.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 13:23:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарні пости моніторингу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-12-003216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-13 11:29:04
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України від 09.12.2022 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Пункти спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарні пости моніторингу)» код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 38430000-8 Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2022-10-12-003216-a) розпочатого відповідно до наказу від 02.12.2022 № 286 Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) повідомляє наступне.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Бюджетні призначення на здійснення вищевказаної закупівлі визначені підпунктом 1.3.4 пункту 1.3 заходу «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва у т. ч. придбання та встановлення стаціонарних постів (пунктів спостереження) автоматичної системи моніторингу атмосферного повітря» завдання 3 «Впровадження сучасної системи контролю за станом довкілля» Переліку завдань і заходів Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022 – 2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 № 2728/2769 та рішенням Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік».
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Обсяги закупівлі було вирахувано, виходячи з вимог директиви 2008/50/EC Європейського Парламенту і Ради від 21 травня 2008 року про якість атмосферного повітря та чистіше повітря для Європи та постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 року № 827 «Деякі питання здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря», де визначаються цілі якості даних оцінювання якості атмосферного повітря та методи оцінювання.
Враховуючи вищевикладене, встановленні наступні обсяги закупівлі за процедурою:
2 стаціонарні пункти спостереження (пости моніторингу) у комплекті із супутніми послугами по їх встановленню, в наступній комплектації:
№ п/п Назва позиції Одиниці вимірювання Кількість
1 Контейнер в зборі з допоміжними системами для стаціонарного пункту моніторингу компл. 2
2 Система відбору проб навколишнього повітря шт 2
3 Метеостанція шт 2
4 Система збору та передачі даних «DAS» шт 2
5 Аналізатор для визначення вмісту діоксиду сірки (SО2) в атмосферному повітрі шт 2
6 Аналізатор для визначення вмісту оксидів азоту (NOx) в атмосферному повітрі шт 2
7 Аналізатор для визначення вмісту монооксиду вуглецю (СО) в атмосферному повітрі шт 2
8 Аналізатор для визначення вмісту озону (О3) в атмосферному повітрі шт 2
9 Аналізатор для визначення вмісту зважених часток PM1; РМ2.5; РМ10; TSP(PMtot) одночасно в атмосферному повітрі шт 2
10 Аналізатор для визначення вмісту бензолу (C6H6) в атмосферному повітрі шт 2
11 Програмне забезпечення для конфігурування аналітичних модулів та передачі даних на сервер шт 2
12 Комплект витратних матеріалів для забезпечення роботи усього обладнання комплект 2
13 Засоби метрологічного забезпечення (балони з газовими сумішами) шт 1
14 Супутні послуги:
• монтажні та пусконалагоджувальні роботи;
• підключення комунікацій;
• налаштування обладнання;
• тренінг персоналу, що обслуговуватиме станцію;
• розробка технічної документації. послуга 2
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені, виходячи з мети придбання пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарних постів моніторингу) та викладені в додатку 1 до Тендерної документації.
3. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась за допомогою методу порівняння ринкових цін передбаченого примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 « 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який передбачає направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг і визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-14 15:28:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарні пости моніторингу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-12-003216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, що обґрунтовують нагальну потребу в закупівлі пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарні пости моніторингу) в період дії Указу Президента «Про введення воєнного стану в Україні»
від 24 лютого 2022 року № 64/2022.
2. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «ЕHBIMOHITOP» (далі - ТОВ «ЕHBIMOHITOP») відповідно до умов пункту 3.4 договору про закупівлю від 12.12.2022
№ 51 (далі –Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ЕHBIMOHITOP» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов абзацу другого пункту 3.4 Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-16 10:59:05
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України від 14.12.2022 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Пункти спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарні пости моніторингу)» код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 38430000-8 Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2022-10-12-003216-a) розпочатого відповідно до наказу від 02.12.2022 № 286 Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) повідомляє наступне.
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, що обґрунтовують нагальну потребу в закупівлі пунктів спостережень за забрудненням атмосферного повітря у місті Києві (стаціонарні пости моніторингу) в період дії Указу Президента «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022.
Доцільність та нагальність закупівлі обумовлюється необхідністю виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 827 «Деякі питання здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря» відповідно до якої орган управління якістю атмосферного повітря це структурний підрозділ обласної держадміністрації, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, що здійснює виконавчу владу на території відповідної зони, а також структурний підрозділ Київської міської держадміністрації, виконавчий орган міської ради, що виконує функції і повноваження місцевого самоврядування на території відповідної агломерації;
Державний моніторинг у галузі охорони атмосферного повітря (далі - моніторинг атмосферного повітря) здійснюється з метою забезпечення збирання, оброблення, збереження та проведення аналізу інформації про якість атмосферного повітря, оцінювання та прогнозування її змін і ступеня небезпечності, розроблення науково обґрунтованих рекомендацій для прийняття управлінських рішень у галузі охорони атмосферного повітря, у сфері охорони навколишнього природного середовища, а також інформування населення про якість атмосферного повітря, вплив його забруднення на здоров’я та життєдіяльність населення.
На основі даних та інформації, отриманої в результаті здійснення моніторингу атмосферного повітря, визначається рівень забруднення атмосферного повітря на певній території за певний проміжок часу, відповідність стану атмосферного повітря вимогам якості повітря; здійснюється контроль та оцінка впливу на якість повітря заходів, спрямованих на обмеження викидів забруднювальних речовин в атмосферне повітря, оцінка впливу забруднення атмосферного повітря на навколишнє природне середовище, здоров’я та життєдіяльність населення.
Обласні, Київська міська держадміністрація, виконавчі органи міських рад, зокрема, встановлюють пункти спостережень та ведуть спостереження за рівнями забруднювальних речовин, визначених у списку А пункту 1 додатка 2, в межах території відповідної зони або агломерації.
Суб’єкти моніторингу атмосферного повітря, що ведуть спостереження за рівнями забруднювальних речовин, здійснюють оцінювання якості атмосферного повітря, забезпечують доступ органів управління якістю атмосферного повітря та Міндовкілля до результатів здійснення моніторингу атмосферного повітря, обмін результатами здійснення моніторингу атмосферного повітря на безоплатній основі, а також надання ретроспективних даних за результатами проведення моніторингу атмосферного повітря.
Інформація, отримана та оброблена суб’єктами моніторингу атмосферного повітря, є офіційною.
Для забезпечення інформаційної взаємодії між суб’єктами моніторингу атмосферного повітря та оперативного оприлюднення результатів моніторингу атмосферного повітря створюється інформаційно-аналітична система даних про якість атмосферного повітря у порядку, що встановлюється Міндовкіллям. Створення та функціонування інформаційно-аналітичної системи даних про якість атмосферного повітря забезпечують: Міндовкілля - на загальнодержавному рівні, органи управління якістю атмосферного повітря - на рівні зон та агломерацій.
2. Щодо перерахування авансу переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «ЕHBIMOHITOP» (далі - ТОВ «ЕHBIMOHITOP») відповідно до умов пункту 3.4 договору про закупівлю від 12.12.2022 № 51. У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ЕHBIMOHITOP» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов абзацу другого пункту 3.4 Договору.
Аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «ЕHBIMOHITOP» не перераховувався.
При цьому, 15.12.2022 до договору про закупівлю від 12.12.2022 № 51 внесенні зміни в частині уточнення умов оплати шляхом виключення положень щодо попередньої оплати. Додаткова угода № 1 від 15.12.2022 опублікована в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" |
39 670 458,00
UAH з ПДВ
|
39 670 458,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" |
39 756 249,36
UAH з ПДВ
|
39 756 249,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" #42285420 |
Переможець |
39 670 458,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 17:04
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 12:05
|
ДУ 3 Пости.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 09:23
|
Додаткова _2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 16:10
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 14:53
|
Договір 51 | укладений |
12 грудня 2022 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов оплати |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Не виконання Замовником своїх зобовязань щодо оплати |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |