Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування.
Очікувана вартість
141 100 750,00 UAH
UA-2022-10-11-007401-a 4b2c7d341cdb46d49b53623bc8abd483
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, В.Івасюка, 31
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2022 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2022 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2022 13:04
Очікувана вартість: 141 100 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 705 503,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблене на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 114-IX від 19.09.2019 р зі змінами. (далі – Закон) та Постановою КМУ №169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами. (далі – Постанова). Терміни, які використовуються в цьому оголошені, вживаються в значеннях, визначених цим Законом та Постановою. Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №3).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м.Львів-Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату у термін не пізніше 30 днів з дня їх підписання, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно коректності вартості закупівлі
Дата подання: 14 жовтня 2022 13:22
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 15:01
Доброго дня! Чи вірно визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Відповідь: Доброго дня. Так, вірно
Стосовно фінансування робіт
Дата подання: 14 жовтня 2022 13:24
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 15:06
Доброго дня! Постановою Кабміну «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 21.03.2022 № 346 було внесено зміни в Постанову №590 в частині черговості здійснення платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка. Зокрема, відповідно до чинної редакції постанови Кабміну «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» №590 капітальні видатки у бюджетній сфері зараз НЕ ОПЛАЧУЮТЬСЯ. Просимо уточнити, чи зможе Замовник фінансувати роботи по об'єкт в контексті вищенаведеної Постанови?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.2 п. 19 Постанови №590 Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в такій черговості: за видатками загального фонду державного та місцевих бюджетів на підготовку об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження. Відтак, фінансування робіт буде здійснюватись відповідно до бюджетних призначень виділених Замовнику.
Послуги чи роботи?
Дата подання: 14 жовтня 2022 13:27
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 15:11
Підпунктом 4 пункту 4 визначено надання розділ 3 Оголошення визначено вимогу Замовника щодо надання проекту календарного графіку надання послуг, хоча предметом закупівлі є роботи. Аналогічно гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт/послуг, будуть відповідати вимогам проектів чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом даної закупівлі є роботи. Відтак, на підтвердження вказаних вимог
учасниками подаються календарний графік виконання робіт та гарантійний лист
про виконання робіт якісно у кількості та терміни встановлені замовником,
а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби,
від яких залежить якість робіт/послуг, будуть відповідати вимогам
проектів чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення
вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних,
науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації
на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та
іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Клас наслідків
Дата подання: 14 жовтня 2022 13:28
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 15:00
Доброго дня ! Чи вірно визначено клас наслідків –СС3?
Відповідь: Доброго дня. Так, вірно . Згідно з експертним звітом клас наслідків СС3
*
Дата подання: 14 жовтня 2022 13:29
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 15:18
Доброго дня ! п.п. 5.1.5. п. 5.1. розділу 5 строк розгляду пропозиції, «…такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Чи відповідає ця частина вимогам абзацу 2 ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про Публічні закупівлі « (далі – Закон) пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відтак, умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не суперечать чинним вимогам ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Щодо підтвердження факту виконання робіт
Дата подання: 14 жовтня 2022 13:31
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 15:23
Доброго дня ! Пункт 3 додатку 2 до Оголошення документи, що засвідчують факт виконання робіт (форми КБ-3 і КБ-2) та документи, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів та довідки Таблиці «Г». Як виконати цю вимогу учаснику, якщо роботи проведенні, що підтверджується відповідними актами та довідками (форми КБ-3 і КБ-2), але не оплачені Замовником цих робіт? Який документ має підтвердити факт оплати робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У складі пропозиції учасники повинні надати всі документи, що вимагаються замовником відповідно до вимог оголошення. У раз відсутності будь -якого з таких документів, пропозицію буде відхилено як таку, що не відповідає умовам оголошення. Факт оплати виконаних робіт підтверджується виписками з банківських рахунків учасника.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2022 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" 139 089 306,04
UAH з ПДВ
139 089 306,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" 140 877 023,50
UAH з ПДВ
140 877 023,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2022 13:59
Електронний підпис
20 жовтня 2022 13:44
статут ЛБ1 2019.pdf
20 жовтня 2022 13:37
1320.zip
20 жовтня 2022 13:37
2022-2023 GMW Чехія.pdf
20 жовтня 2022 13:37
IMG_20221017_0035.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Атестат від 02.05.2022.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2022 13:37
ДЦ_файл- КНП-139089306_04грн.zip
20 жовтня 2022 13:37
Декларація ЛБ1.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Довідки ст. 16.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Договора досвід.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Договір досвід 2.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Договірна ціна.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Дозвіл газонебезпечні.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Дозвіл тиск.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Лист відгук.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Ліцензія АВК ЛБ1.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Ліцензія.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Опис 1.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Опис 2.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Опис 3.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Опис 4.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Опис 5.pdf
20 жовтня 2022 13:37
План фінансування.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Пропозиція додаток 1.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Протокол _45_РМ-19 UNIFIT 037.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Рішення.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Статистика 2019.pdf
20 жовтня 2022 13:37
Штатка.pdf
20 жовтня 2022 13:37
виписка ЄДР.pdf
20 жовтня 2022 13:37
відкриття рахунку лб 1.pdf
20 жовтня 2022 13:37
відсутність заборг лб1.pdf
20 жовтня 2022 13:37
гарантійний лист _скан.pdf
20 жовтня 2022 13:37
графік виконання.pdf
20 жовтня 2022 13:37
лист відгук.jpg
20 жовтня 2022 13:37
лист згода техніка.pdf
20 жовтня 2022 13:37
проект договору.pdf
20 жовтня 2022 13:37
сертифікат ISO 45001 2019.jpg
20 жовтня 2022 13:37
сертифікат ISO 9001 2018.jpg
20 жовтня 2022 13:37
ст. 16 техніка.pdf
20 жовтня 2022 13:37
статут ЛБ1 2020.pdf
20 жовтня 2022 13:37
інші листи та довідки.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2022 09:40
Електронний підпис
20 жовтня 2022 09:38
15 договір DOBLO.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
ДОЗВІЛЬНІ документи.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір 100, 101, 104.pdf
20 жовтня 2022 09:38
витяг 26.09.2022.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір SPRINTER.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 3.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
17 документи ІТР.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
16 про техніку.pdf
20 жовтня 2022 09:38
12 проект договору.pdf
20 жовтня 2022 09:38
17 лист про 1-ПВ.zip.p7s
20 жовтня 2022 09:38
штатний 12.10.2022.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 1.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 3.pdf
20 жовтня 2022 09:38
АКП.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 обладнання.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
ДОЗВІЛЬНІ документи.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 договір SPRINTER.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 1.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 про досвід.pdf
20 жовтня 2022 09:38
17 лист про 1-ПВ.zip
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 1.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 4.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 2.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
Довідки з КБ.pdf
20 жовтня 2022 09:38
21 фінзвітність.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
витяг ПДВ.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 про досвід.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
23 персональні дані.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 3.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір на 108, 109.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
протоко №12.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
витяг 26.09.2022.pdf
20 жовтня 2022 09:38
23 персональні дані.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 2.pdf
20 жовтня 2022 09:38
14 ТП.pdf
20 жовтня 2022 09:38
18 працівники.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
Довідки з КБ.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір на JCB.pdf
20 жовтня 2022 09:38
21 фінзвітність.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 договір 100, 101, 104.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 2.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір на JCB.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
Ліцензія АВК.pdf
20 жовтня 2022 09:38
кошторис.pdf
20 жовтня 2022 09:38
17 документи ІТР.pdf
20 жовтня 2022 09:38
витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 4.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 1.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір Престижбуд.pdf
20 жовтня 2022 09:38
штатний 12.10.2022.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
17 ІТР.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
16 про техніку.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 4.pdf
20 жовтня 2022 09:38
АКП.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір DOBLO.pdf
20 жовтня 2022 09:38
кошторис.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
14 ТП.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 3.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 договір на 108, 109.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 договір кран Жовква.pdf
20 жовтня 2022 09:38
20 відгук 4.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
18 працівники.pdf
20 жовтня 2022 09:38
12 проект договору.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
17 ІТР.pdf
20 жовтня 2022 09:38
протоко №12.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 обладнання.pdf
20 жовтня 2022 09:38
15 договір Bobcat.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
15 договір Bobcat.pdf
20 жовтня 2022 09:38
Ліцензія АВК.pdf.p7s
20 жовтня 2022 09:38
20 договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1"

ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1"
#41757454
Відхилено 139 089 306,04
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 17:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
#37776004
Переможець 140 877 023,50
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 17:40

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" #41757454

№ рішення у справі

72/63-р/к

Дата рішення у справі

12.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

24 жовтня 2022 17:36
Електронний підпис

Документи

24 жовтня 2022 17:39
Електронний підпис
24 жовтня 2022 17:38
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2022 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
#37776004
140 877 023,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2022 17:39
Електронний підпис
24 жовтня 2022 17:38
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2024 15:38
ДУ 8до Д 2610СВ ЕБІ (1).pdf укладений
14 листопада 2024 15:33
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2024 17:44
ДУ 8до Д 2610СВ ЕБІ.pdf зміни до договору
13 листопада 2024 17:42
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 16:12
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 16:11
Дод.7.PDF зміни до договору
26 березня 2024 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:59
Дод.6 2610СВ.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 11:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:49
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 17:20
Дод.5 2610С-В.PDF зміни до договору
27 жовтня 2023 17:18
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2023 14:52
ДУ ЕКОБУДІНВЕСТ.PDF зміни до договору
15 серпня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2023 15:10
Дод.3 2610С-В.PDF зміни до договору
05 липня 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2023 12:02
Дод.2 2610С-В.PDF зміни до договору
22 березня 2023 11:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 16:25
Дод.1 2610С-В (1).PDF зміни до договору
23 грудня 2022 16:19
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 17:58
Договір.PDF укладений
26 жовтня 2022 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до фінансування в п. 3.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даною додатковою угодою уточнено фінансування на 2023 рік: п. 3.3 Вартість робіт по цьому Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 р. становить 28 224 320.90 грн. у т. ч. ПДВ 4 704 053.48 грн.
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даною додатковою угодою було укладено узв'язку з необхідністю уточнити фінансування за договором на 2023 рік . Викладено п. 3.3 Договору в наступній редакції: п. 3.3. Вартість робіт по цьому Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 39 586 134. 06 грн. у т.ч. ПДВ 6 597 689.01 грн. Викладено Додаток №2 "Графік виконання робіт" та Додаток №3 "Графік фінансування робіт" в нових редакціях.
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даною додатковою угодою уточнено фінансування на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даною додатковою угодою зменшено суму договору та внесено зміни до розміру бюджетного фінансування на 2024 рік.
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2610С/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2024 — 11 листопада 2024
Сума оплати за договором: 83 938 132,10
UAH (в тому числі ПДВ 13 989 688,68 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано у зв’язку із неможливістю завершити виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі. Коригування.», що передбачені у Договорі №2610С/В від 26.10.2022,