Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп'ютерний (не менше, ніж 128 фізичних зрізів за оберт та 256 реконструйованих зрізів))
Очікувана вартість
46 562 500,00 UAH
UA-2022-10-10-005953-a 31b1ac944d4e4ceeaa3df247e35f2f8a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2022 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2022 15:28
Очікувана вартість: 46 562 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 232 812,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Томограф комп'ютерний (не менше, ніж 128 фізичних зрізів за оберт та 256 реконструйованих зрізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 33115000-9 — Томографічне обладнання
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за цим Договором, визначеній у п. 3.1 Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання щодо внесення змін
Дата подання: 12 жовтня 2022 13:16
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 18:32
Шановний Замовнику! Для усунення дискримінаційних вимог тендерної документації та забезпечення участі у процедурі закупівлі якомога більшого кола учасників, просимо Вас внести зміни в п. 7.1 Таблиці 2.1. «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», та викласти його у наступній редакції: «Максимальне значення високо-контрастної роздільної здатності , не менше 21 пар ліній/см». Вказані зміни не призведуть до істотної зміни характеристик обладнання, однак значно підвищать конкурентоспроможність та ефективність процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом, після чого, разом з рішенням групи експертів і фахівців, надсилає їх на погодження до МОЗ. Таким чином, медико-технічні вимоги, що містяться в Документації спрощеної закупівлі, сформовані відповідно до потреб закладів охорони здоров’я, розглянуті групою експертів та погоджені МОЗ України, при цьому вони є конкурентними, дозволяють взяти участь у закупівлі товарам різних виробників, тому відсутні підстави щодо внесення змін до медико-технічних вимог предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 33 999 000,00
UAH
29 999 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" 36 970 000,00
UAH
30 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2022 17:59
Електронний підпис
18 жовтня 2022 14:04
Електронний підпис
18 жовтня 2022 14:03
11. Ліцензія ДІВ.pdf
18 жовтня 2022 14:03
17. Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2022 14:03
24. Маркировка.pdf
18 жовтня 2022 14:03
5. Лист роз_яснення.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2022 16:03
Електронний підпис
18 жовтня 2022 16:03
4.pdf
18 жовтня 2022 16:03
Авторизація виробника.pdf
18 жовтня 2022 16:03
5.pdf
18 жовтня 2022 16:03
1.pdf
18 жовтня 2022 16:03
3.pdf
18 жовтня 2022 16:03
6.pdf
18 жовтня 2022 16:03
2,7,8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
Рішення скасоване 29 999 000,00
UAH
17 листопада 2022 21:21
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
Відхилено 29 999 000,00
UAH
17 листопада 2022 21:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"
#38865928
Переможець 30 000 000,00
UAH
21 листопада 2022 22:09

Документи

17 листопада 2022 21:35
Електронний підпис

Документи

21 листопада 2022 22:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2022 22:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"
#38865928
30 000 000,00
UAH
Документи

Документи

21 листопада 2022 22:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 11:59
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2023 16:05
ДУ 2 09_538-11_2022.pdf зміни до договору
03 травня 2023 16:00
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 15:42
ДУ 1 09_538-11_2022.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 10:06
Електронний підпис укладений
28 листопада 2022 19:18
Договір 09_538-11_2022.pdf укладений
28 листопада 2022 19:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись підпунктом 4.1.1. пункту 4.1., пунктами 11.2., 11.3., 15.7 договору, з урахуванням листа постачальника сторони дійшли згоди продовжити строк поставки продукції та строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/538-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп. 4.1.1. пункту 4.1 , пунктами 11.2, 11.3., 15.7 договору, з урахуванням листа постачальника, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки продукції та строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/538-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2022 — 01 липня 2023
Сума оплати за договором: 30 000 000,00
UAH