Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області», код 45454000-4 — Реконструкція ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
5 961 766,00 UAH
UA-2022-10-10-005838-a ● 982640cc4d5f4e4ebfaa7898c578d0dc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ладижинський комбінат комунальних підприємств" Ладижинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34261117 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. К. Маркса, 4-а |
Контактна особа: |
Інна Чорнокозинська +380988009630 innakosh86@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2022 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2022 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2022 14:41 |
Очікувана вартість: | 5 961 766,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 808,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"( зі змінами). Терміни, які використовуються у цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція учасника та усі документи, які передбачені Оголошенням та додатками до нього складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.Закупівля проводиться у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 90 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2022 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2022 18:09 |
Додаток 5 Відомості про учасника.docx | |
10 жовтня 2022 18:09 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
10 жовтня 2022 18:09 |
Додаток 6 Протокол ознайомлення.docx | |
10 жовтня 2022 18:09 |
Додаток 3 Технічне завдання.pdf | |
10 жовтня 2022 18:09 |
Оголошення спрощеної закупівлі.docx | |
10 жовтня 2022 18:09 |
Додаток 1 Вимоги до учасника.docx | |
10 жовтня 2022 18:09 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний досвід
Дата подання: 14 жовтня 2022 11:09
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 16:01
Вимога:Довідка (складена за Формою № 1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Дана вимога є дискримінацією, адже замовник має право лише вимагати наявність аналогічного досвіду, що підтверджується аналогічними договорами, але не має право вимагати договори за конкретний період, досвід або є або його немає. Відредагуйте вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно вимоги Замовника, щодо надання довідки,складеної за Формою № 1 Додатку 1 до Оголошення, яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Замовником було встановлено даний проміжок часу 2018-2021 р.р. виконання аналогічних договорів, так як аналогічні договора з додатками подані учасниками мають відповідати новим будівельним нормам та кошторисним розрахункам та підтверджувати факт їх виконання належним чином. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зазначений період (2018-2021рр.) охоплює чотири роки. Відсутність даної вимоги в подальшому вплине на якість виконання робіт, або ж взагалі унеможливить їх виконання через відсудтість відповідного досвіду.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушують права учасників.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушують права учасників.
Огляд
Дата подання: 14 жовтня 2022 11:14
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 16:00
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тому повідомляємо Вас про обов'язкове обстеження об'єкту із складанням протоколу ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті , про що зазначено в п. 4.12 Додаток 1 Оголошення є нормативно визначеним обов’язком. Огляд об’єкта дозволяє учаснику на місці визначити всі технічні складові під час виконання даних робіт, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, також запобігти виникненню розбіжностей при виконанні робіт, що може зумовити неякісне та несвоєчасне виконання робіт. Крім того повідомляємо, що проектно-кошторисна документація на «Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області» знаходиться у Замовника, з технічних причин оприлюднити її на майданчику неможливо. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не є порушенням законодавства України. Замовник зацікавлений в тому, що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки- до 01.11.2022 року, які встановлені із врахуванням того, що об’єкт є важливий для територіальної оборони міста у воєнний час, тому нами висунута така вимога як ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті.
Замовник гарантує, що Протокол ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті буде підписаний всім учасникам, які звернуться та будуть мати намір оглянути об’єкт. Дана інформація буде конфіденціальною та ні в якому разі не вплине на результати визначення переможця, так як для Замовника є головним якісне виконання робіт у визначені строки будь яким учасником, який в електронній системі закупівель надасть найбільш вигідну цінову пропозиція та буде відповідати всім вимогам встановленим в оголошені на проведення спрощеної процедури.
Крім того повідомляємо, що дана закупівля оголошується вже третій раз, в попередніх випадках протоколи були підписані усім бажаючим учасникам, без будь яких перешкод.
Стосовно вимоги Замовника, щодо надання довідки,складеної за Формою № 1 Додатку 1 до Оголошення, яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Замовником було встановлено даний проміжок часу 2018-2021 р.р. виконання аналогічних договорів, так як аналогічні договора з додатками подані учасниками мають відповідати новим будівельним нормам та кошторисним розрахункам та підтверджувати факт їх виконання належним чином. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зазначений період (2018-2021рр.) охоплює чотири роки. Відсутність даної вимоги в подальшому вплине на якість виконання робіт, або ж взагалі унеможливить їх виконання через відсудтість відповідного досвіду.
Таким чином, дані вимоги Замовника не порушують права учасників.
Шановний учасник! Відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тому повідомляємо Вас про обов'язкове обстеження об'єкту із складанням протоколу ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті , про що зазначено в п. 4.12 Додаток 1 Оголошення є нормативно визначеним обов’язком. Огляд об’єкта дозволяє учаснику на місці визначити всі технічні складові під час виконання даних робіт, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, також запобігти виникненню розбіжностей при виконанні робіт, що може зумовити неякісне та несвоєчасне виконання робіт. Крім того повідомляємо, що проектно-кошторисна документація на «Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області» знаходиться у Замовника, з технічних причин оприлюднити її на майданчику неможливо. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не є порушенням законодавства України. Замовник зацікавлений в тому, що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки- до 01.11.2022 року, які встановлені із врахуванням того, що об’єкт є важливий для територіальної оборони міста у воєнний час, тому нами висунута така вимога як ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті.
Замовник гарантує, що Протокол ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті буде підписаний всім учасникам, які звернуться та будуть мати намір оглянути об’єкт. Дана інформація буде конфіденціальною та ні в якому разі не вплине на результати визначення переможця, так як для Замовника є головним якісне виконання робіт у визначені строки будь яким учасником, який в електронній системі закупівель надасть найбільш вигідну цінову пропозиція та буде відповідати всім вимогам встановленим в оголошені на проведення спрощеної процедури.
Крім того повідомляємо, що дана закупівля оголошується вже третій раз, в попередніх випадках протоколи були підписані усім бажаючим учасникам, без будь яких перешкод.
Стосовно вимоги Замовника, щодо надання довідки,складеної за Формою № 1 Додатку 1 до Оголошення, яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Замовником було встановлено даний проміжок часу 2018-2021 р.р. виконання аналогічних договорів, так як аналогічні договора з додатками подані учасниками мають відповідати новим будівельним нормам та кошторисним розрахункам та підтверджувати факт їх виконання належним чином. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зазначений період (2018-2021рр.) охоплює чотири роки. Відсутність даної вимоги в подальшому вплине на якість виконання робіт, або ж взагалі унеможливить їх виконання через відсудтість відповідного досвіду.
Таким чином, дані вимоги Замовника не порушують права учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2022 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР " |
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
4 785 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" |
5 874 039,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР " #20095379 |
Переможець |
4 785 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2022 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:35
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 12:36
|
Додаткова угода № 3.docx.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 14:31
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2022 17:25
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2022 17:22
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2022 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 17:09
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 17:09
|
Календарний план фінансування робіт.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 17:09
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 17:09
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 17:09
|
Договір підряду № 03-01-163.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись чинним законодавством України, домовилися внести зміни до п.3.2. розділу 3 «Умови виконання робіт» Договору та продовжити строк виконання робіт до 21.11.2022 року. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі Закону України Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 2102-ІХ, Закону України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 2738-IX від 16.11.2022, керуючись ст.ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами договору вирішили внести зміни до п.10.2 розділу 10 «Термін дії договору та інші умови» Договору та продовжити строк дії договору до 31.12.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів «Замовника» сторони погодилися внести зміни до п.11 « Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника сторони погодилися внести зміни до п.11 « Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити Підрядника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-01-163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |