Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області», код 45454000-4 — Реконструкція ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
5 961 766,00 UAH
UA-2022-10-10-005838-a 982640cc4d5f4e4ebfaa7898c578d0dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чорнокозинська

+380988009630 innakosh86@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ладижинський комбінат комунальних підприємств" Ладижинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34261117
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. К. Маркса, 4-а
Контактна особа: Інна Чорнокозинська
+380988009630
innakosh86@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2022 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2022 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2022 14:41
Очікувана вартість: 5 961 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 808,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"( зі змінами). Терміни, які використовуються у цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція учасника та усі документи, які передбачені Оголошенням та додатками до нього складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.Закупівля проводиться у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 90 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний досвід
Дата подання: 14 жовтня 2022 11:09
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 16:01
Вимога:Довідка (складена за Формою № 1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Дана вимога є дискримінацією, адже замовник має право лише вимагати наявність аналогічного досвіду, що підтверджується аналогічними договорами, але не має право вимагати договори за конкретний період, досвід або є або його немає. Відредагуйте вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно вимоги Замовника, щодо надання довідки,складеної за Формою № 1 Додатку 1 до Оголошення, яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Замовником було встановлено даний проміжок часу 2018-2021 р.р. виконання аналогічних договорів, так як аналогічні договора з додатками подані учасниками мають відповідати новим будівельним нормам та кошторисним розрахункам та підтверджувати факт їх виконання належним чином. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зазначений період (2018-2021рр.) охоплює чотири роки. Відсутність даної вимоги в подальшому вплине на якість виконання робіт, або ж взагалі унеможливить їх виконання через відсудтість відповідного досвіду.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушують права учасників.
Огляд
Дата подання: 14 жовтня 2022 11:14
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 16:00
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тому повідомляємо Вас про обов'язкове обстеження об'єкту із складанням протоколу ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті , про що зазначено в п. 4.12 Додаток 1 Оголошення є нормативно визначеним обов’язком. Огляд об’єкта дозволяє учаснику на місці визначити всі технічні складові під час виконання даних робіт, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, також запобігти виникненню розбіжностей при виконанні робіт, що може зумовити неякісне та несвоєчасне виконання робіт. Крім того повідомляємо, що проектно-кошторисна документація на «Реконструкція системи відеоспостереження в Ладижинській міській територіальній громаді на території м.Ладижин, с.Заозерне, с.Лукашівка, с.Василівка, селище Губник Гайсинського району Вінницької області» знаходиться у Замовника, з технічних причин оприлюднити її на майданчику неможливо. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не є порушенням законодавства України. Замовник зацікавлений в тому, що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки- до 01.11.2022 року, які встановлені із врахуванням того, що об’єкт є важливий для територіальної оборони міста у воєнний час, тому нами висунута така вимога як ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті.
Замовник гарантує, що Протокол ознайомлення з об’ємами робіт на об’єкті буде підписаний всім учасникам, які звернуться та будуть мати намір оглянути об’єкт. Дана інформація буде конфіденціальною та ні в якому разі не вплине на результати визначення переможця, так як для Замовника є головним якісне виконання робіт у визначені строки будь яким учасником, який в електронній системі закупівель надасть найбільш вигідну цінову пропозиція та буде відповідати всім вимогам встановленим в оголошені на проведення спрощеної процедури.
Крім того повідомляємо, що дана закупівля оголошується вже третій раз, в попередніх випадках протоколи були підписані усім бажаючим учасникам, без будь яких перешкод.
Стосовно вимоги Замовника, щодо надання довідки,складеної за Формою № 1 Додатку 1 до Оголошення, яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору (-ів), за яким виконувались роботи у повному обсязі, за будь який період протягом 2018-2021 років. Замовником було встановлено даний проміжок часу 2018-2021 р.р. виконання аналогічних договорів, так як аналогічні договора з додатками подані учасниками мають відповідати новим будівельним нормам та кошторисним розрахункам та підтверджувати факт їх виконання належним чином. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зазначений період (2018-2021рр.) охоплює чотири роки. Відсутність даної вимоги в подальшому вплине на якість виконання робіт, або ж взагалі унеможливить їх виконання через відсудтість відповідного досвіду.
Таким чином, дані вимоги Замовника не порушують права учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2022 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР " 5 250 000,00
UAH з ПДВ
4 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" 5 874 039,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2022 21:24
Електронний підпис
18 жовтня 2022 21:22
9 лист згода на обробку.pdf
18 жовтня 2022 19:28
Електронний підпис
18 жовтня 2022 19:27
6 Опис до статуту.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 довідка з банку.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
21 Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
9 лист згода на обробку.pdf
18 жовтня 2022 19:27
8 договір підряду.pdf
18 жовтня 2022 19:27
41 договір автовишка.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
44 Лист про партнерство.pdf
18 жовтня 2022 19:27
13 довідка довкілля.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 Виписка ЄДРПОУ 2021.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
21 Свідоцтво ПДВ.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 довідка з банку 1.pdf
18 жовтня 2022 19:27
43 кошторис.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
3Посвідчення.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 довідка з банку 1.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
38 Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2022 19:27
2 гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2022 19:27
4 декларація МТБ.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
6 Рішення Засновника.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
21 Баланс 2021.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
21 довідка з банку.pdf
18 жовтня 2022 19:27
8 договір підряду.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
41 договір автовишка.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 Витяг з ЄДРПОУ 2022.pdf
18 жовтня 2022 19:27
3Протокол 427.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
3Посвідчення.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
4 декларація МТБ.pdf
18 жовтня 2022 19:27
43 кошторис.pdf
18 жовтня 2022 19:27
3Протокол 427.pdf
18 жовтня 2022 19:27
6 Рішення Засновника.pdf
18 жовтня 2022 19:27
6Статут 2017+опис.pdf
18 жовтня 2022 19:27
6Статут 2017+опис.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
6 Опис до статуту.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
2 гарантійний лист.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
21 Витяг з ЄДРПОУ 2022.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
6 Наказ на директора.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
21 Виписка ЄДРПОУ 2021.pdf
18 жовтня 2022 19:27
13 довідка довкілля.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
6 Наказ на директора.pdf
18 жовтня 2022 19:27
38 Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 жовтня 2022 19:27
5 довідка субпідрядник.pdf
18 жовтня 2022 19:27
21 Баланс 2021.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2022 22:44
Електронний підпис
18 жовтня 2022 22:44
цінова_пропозиція.pdf
18 жовтня 2022 22:44
цінова_пропозиція.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
ДОВІДКА_М_Т_ОСН.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
витяг_ПДВ.pdf
18 жовтня 2022 22:44
статут_1.pdf
18 жовтня 2022 22:44
рішення_2.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
опис3.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
рішення_1к.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
ДОВІДКА_ПРАЦІВНИК_.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
опис_1.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
виписка_єдр.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
опис_1.pdf
18 жовтня 2022 22:44
0.pdf
18 жовтня 2022 22:44
рішення_2.pdf
18 жовтня 2022 22:44
опис_2.pdf
18 жовтня 2022 22:44
ГАРАНТІЙНИЙ_ЛИСТ.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
ГАРАНТІЙНИЙ_ЛИСТ.pdf
18 жовтня 2022 22:44
0.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
виписка_єдр.pdf
18 жовтня 2022 22:44
ДОВІДКА_ПРАЦІВНИК_.pdf
18 жовтня 2022 22:44
рішення_1к.pdf
18 жовтня 2022 22:44
статут_1.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
опис3.pdf
18 жовтня 2022 22:44
ДОВІДКА_М_Т_ОСН.pdf
18 жовтня 2022 22:44
опис_2.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:44
витяг_ПДВ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР "
#20095379
Переможець 4 785 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ " ТОДОР "
#20095379
4 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 15:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 09:35
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:32
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 12:36
Додаткова угода № 3.docx.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 12:33
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 14:31
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 17:25
Календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
16 листопада 2022 17:22
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2022 17:22
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 17:09
Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
26 жовтня 2022 17:09
Календарний план фінансування робіт.pdf укладений
26 жовтня 2022 17:09
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
26 жовтня 2022 17:09
Договірна ціна.pdf укладений
26 жовтня 2022 17:09
Договір підряду № 03-01-163.pdf укладений
26 жовтня 2022 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись чинним законодавством України, домовилися внести зміни до п.3.2. розділу 3 «Умови виконання робіт» Договору та продовжити строк виконання робіт до 21.11.2022 року. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-01-163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі Закону України Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 2102-ІХ, Закону України Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 2738-IX від 16.11.2022, керуючись ст.ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами договору вирішили внести зміни до п.10.2 розділу 10 «Термін дії договору та інші умови» Договору та продовжити строк дії договору до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 03-01-163
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів «Замовника» сторони погодилися внести зміни до п.11 « Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-01-163
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника сторони погодилися внести зміни до п.11 « Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити Підрядника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-01-163
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 785 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 797 500,00 UAH)