Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою тротуару на вул. Василіянок (від вул. Галицької до перехрестя вул. Василіянок - вул. Гарбарської) (права сторона) в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
877 496,00 UAH
UA-2022-10-10-004983-a 61e1f40b085349ce8f1c419a8457efcc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор СЕНЧУК

+380664878209 ihorsen4uk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Ігор СЕНЧУК
+380664878209
ihorsen4uk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2022 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2022 15:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2022 11:08
Очікувана вартість: 877 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 387,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Спрощена закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою тротуару на вул. Василіянок (від вул. Галицької до перехрестя вул. Василіянок - вул. Гарбарської) (права сторона) в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, тротуар на вул. Василіянок (від вул. Галицької до перехрестя вул. Василіянок - вул. Гарбарської) (права сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх вартість. Післяоплата. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг (виконання усіх робіт). Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2022 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2022 16:03
Оголошення.doc
10 жовтня 2022 16:03
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" 877 410,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошин Олександр Дмитрович 833 457,00
UAH з ПДВ
695 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фінбудпостач 864 000,00
UAH з ПДВ
864 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2022 21:05
Електронний підпис
19 жовтня 2022 20:31
19-Договір оренди.pdf
19 жовтня 2022 20:31
1-Довідка МТБ.pdf
19 жовтня 2022 20:31
14-Лист санкції.pdf
19 жовтня 2022 20:31
2-Наказ про прийом.PDF
19 жовтня 2022 20:31
17-Лист ціни.pdf
19 жовтня 2022 20:31
7_Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2022 20:31
13-Лист умови оплати.pdf
19 жовтня 2022 20:31
8_Паспорт.pdf
19 жовтня 2022 20:31
5-Лист-Захист довкілля.pdf
19 жовтня 2022 20:31
2-Довідка Працівники.pdf
19 жовтня 2022 20:31
12-Проект Договору.pdf
19 жовтня 2022 20:31
3-Довідка Досвід.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2022 12:31
Електронний підпис
18 жовтня 2022 12:27
Адм.xlsx
18 жовтня 2022 12:27
Відомість ресурсів.xlsx
18 жовтня 2022 12:27
ДЦ.xlsx
18 жовтня 2022 12:27
Довідка МТБ.pdf
18 жовтня 2022 12:27
ЗВВ.xlsx
18 жовтня 2022 12:27
ЛК_ДЦ.xlsx
18 жовтня 2022 12:27
Пр.xlsx
18 жовтня 2022 12:27
аналогічний договір.pdf
18 жовтня 2022 12:27
гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2022 12:27
гарантійний строки.pdf
18 жовтня 2022 12:27
довідка досвід.pdf
18 жовтня 2022 12:27
довідка санкції.pdf
18 жовтня 2022 12:27
довідка щодо оплати.pdf
18 жовтня 2022 12:27
лист погодження.pdf
18 жовтня 2022 12:27
наказ на директора.pdf
18 жовтня 2022 12:27
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"

ФОП Волошин Олександр Дмитрович

ТОВ Фінбудпостач

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 15:20
ФОП Волошин Олександр Дмитрович
#3602602696
Відхилено 695 700,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2022 11:46
ТОВ Фінбудпостач
#42987546
Переможець 864 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2022 16:14

Документи

24 жовтня 2022 15:20
Електронний підпис

Документи

25 жовтня 2022 11:46
Електронний підпис
25 жовтня 2022 11:45
Відхилення.pdf

Документи

25 жовтня 2022 16:14
Електронний підпис
25 жовтня 2022 16:13
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2022 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фінбудпостач
#42987546
864 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2022 16:14
Електронний підпис
25 жовтня 2022 16:13
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 10:49
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2022 11:38
додаткова угода 260.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 14:29
додаткова угода 229.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 14:24
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 17:16
Договір.pdf укладений
27 жовтня 2022 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами). Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від .16.11.2022р. та у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 205/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 229/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнюючий дефектний акт від 05.12.2022р. та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 205/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 260/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 759 198,98
UAH