Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44220000-8 – Столярні вироби (44221200-7 – Двері, 44221100-6 – Вікна)
Очікувана вартість
186 900,00 UAH
UA-2022-10-10-004491-a dc1c0d97f6394e11a6331afca7302a26
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Соляр

+380989692315 soliaryaroslav1337@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 01991754
Вебсайт: https://lubar.likarnja.org.ua/
Місцезнаходження: 13133, Україна , Житомирська обл., Любарський р-н, с. Старий Любар, вул. Медична, буд. 5
Контактна особа: Ярослав Соляр
+380989692315
soliaryaroslav1337@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2022 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2022 12:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2022 12:53
Початок аукціону: 20 жовтня 2022 12:46
Очікувана вартість: 186 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 934,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
44221200-7 – Двері (Двері металопластикові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13133, Україна, Житомирська область, село Старий любар, вул. Медична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
5 штуки
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13133, Україна, Житомирська область, село Старий любар, вул. Медична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13133, Україна, Житомирська область, село Старий любар, вул. Медична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13133, Україна, Житомирська область, село Старий любар, вул. Медична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13133, Україна, Житомирська область, село Старий любар, вул. Медична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13133, Україна, Житомирська область, село Старий любар, вул. Медична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2022 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2022 15:26
Оголошення.doc
10 жовтня 2022 15:26
Додаток 3_Вимоги до учасника_1665379249.doc
10 жовтня 2022 15:26
Додаток 2_Технічні вимоги_1665379249.docx
10 жовтня 2022 15:26
Додаток 1_Цінова пропозиція.doc
10 жовтня 2022 15:26
Додаток 4_Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 13 жовтня 2022 14:44
Дата відповіді: 14 жовтня 2022 12:57
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи передбачено даною закупівлею надання еквіваленту, який за своїми характеристиками повністю відповідатиме тим які вимагаєте ви або навіть будуть кращими. Оскільки вимога щодо вирробника, якого ви вказали, а саме: ТОВ «Тервікнопласт» та конкретного профілю та фурнітури є такою, що обмежує коло Учасників вашої закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі встановлено вимогами Додатку 2 до оголошення. Відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Технічні характеристики товару детально описано у Додатку 2 до оголошення. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-10-004491-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗАРОВ ВІКТОР ЕДУАРДОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3065222219
Дата подання: 24 жовтня 2022 12:03
Не була розглянута пропозиція другого учасника
За всіма нормами чинного законодавства , а саме статті 17 Закону України"Про публічні закупівлі" Замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі. За умовами аукціону після дискваліфікації першого учасника закупівлі, має розглядатися пропозиція другого учасника закупівлі , а саме ФОП "БАЗАРОВ ВІКТОР ЕДУАРДОВИЧ", Чому пропозиція не була розглянута та чому навіть не зателефонували другому учаснику аукціону для уточнень та розгляду документів поданих учасником, а обрано третього учасника переможцем, який пропонує більшу вартість , та який вже співпрацював із замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2022 16:15
Шановний Базаров Віктор Едуардович, у відповідь на Вашу вимогу зазначимо наступне:
1) Замовник проводив спрощену закупівлю, яка регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до ст. 14 Закону. Відхилення учасника відбувається у разі наявності підстав ч.13 ст.14 Закону, а саме:
- пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
- учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
- якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Вас було відхиллено згідно протоколу уповноваженої особи №39 від 21.10.2022 року (додається) з зазначенням наступних підстав:
• Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось: «Доставка має здійснюватися на власному чи орендованому автотранспорті Учасника (у складі пропозиції надати довідку в довільній формі та копію правовстановлюючих документів на транспортні засоби відповідно до довідки (технічний паспорт чи договір оренди із строком дії, що не закінчується раніше ніж строк дії договору, що буде укладено відповідно до даної закупівлі))». У складі пропозиції учасником не надано довідку в довільній формі та копію правовстановлюючих документів на транспортні засоби відповідно до довідки (технічний паспорт чи договір оренди із строком дії, що не закінчується раніше ніж строк дії договору, що буде укладено відповідно до даної закупівлі).
• Пунктом 4 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: « Копії Декларації про доходи або звіт суб’єкта малого підприємництва за 2021 рік (для фізичних осіб-підприємців) з відміткою уповноваженого органу або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку». У складі пропозиції учасника відсутній вищезгаданий документ.
• Пропозиція Фізичної особи-підприємця Базарова Віктора Едуардовича не відповідає вимогам п.6 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі розділу «Вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження», оскільки вимагалось наступне: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель».
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Згідно з статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасником у складі пропозиції було розміщено, зокрема, наступні документи:

- Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля (про що учасник повинен надати лист або довідку довільної форми)». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
- Відповідно до п.3 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: «Листа - згоди на збір та обробку персональних даних в довільній формі». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
- Відповідно до п. 5 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: «Гарантійного листа, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
- Відповідно до п.6 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: «Проєкту договору згідно з Додатком № 4 (заповнений згідно з пропозицією Учасника (преамбула, ціна, реквізити), що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
- Відповідно до п. 7 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: «Листа погодження з вимогами стосовно інформації про усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі згідно з Додатком № 2». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
- Відповідно до п. 8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: «Порівняльної таблиці із предметом закупівлі та пропозицією Учасника відповідно до Додатку 2». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
Відповідно до п. 10 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось подання: «Цінової пропозиції (згідно з формою додатку 1 до оголошення)». У складі пропозиції учасника вищезгаданий документ без накладеного електронного підпису.
Отже, Учасником не завершено створення електронного документу шляхом накладання електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги», відтак, пропозиція ФОП Базарова Віктора Едуардовича вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Відхилення відбувалось керуючись п.1 ч.13. ст.14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі)

2) Замовник не має законних підстав та технічної можливості «пропустити» Учасника, оскільки електронний майданчик після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, пропонує наступну найбільш вигідну пропозицію. Протоколом уповноваженої особи №38 від 21.10.2022 року (додається) будо прийнято рішення відхилити Учасника – ФОП «ПІОНТКІВСЬКИЙ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ» та розглянути наступну найбільш вигідну пропозицію Учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗАРОВ ВІКТОР ЕДУАРДОВИЧ, після розгляду якого згідно протоколу уповноваженої особи №39 від 21.10.2022 року його було відхиллено, та взято до розгляду наступного Учасника – ФОП «ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДЕРОВИЧ». Відповідно з вищенаведеного Замовник розглянув пропозиції ВСІХ (три) Учасників.
3) Дотримання ст. 17 Закону вимагається у процедурі відкритих торів згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону (один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону), а в процедурі спрощеної закупівлі від Учасника не вимагається підтверджувати відповідності його вимогам.

Документи

24 жовтня 2022 16:15
Відповідь на вимогу.docx
24 жовтня 2022 16:15
протокол №39.PDF
24 жовтня 2022 16:15
протокол №38 (1).PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПІОНТКІВСЬКИЙ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" 167 000,00
UAH з ПДВ
162 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗАРОВ ВІКТОР ЕДУАРДОВИЧ 177 400,00
UAH з ПДВ
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ" 186 650,00
UAH з ПДВ
186 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2022 09:04
Електронний підпис
19 жовтня 2022 08:57
ком.пропоз.Любар.pdf
19 жовтня 2022 08:57
3.jpg
19 жовтня 2022 08:57
Довідка мат.тех. база.pdf
19 жовтня 2022 08:57
3 (2).jpg
19 жовтня 2022 08:57
2.jpg
19 жовтня 2022 08:57
паспорт 4 стр..tif
19 жовтня 2022 08:57
Гарант.листи ФОП.pdf
19 жовтня 2022 08:57
1.jpg
19 жовтня 2022 08:57
довід.трансп.17.10.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2022 14:40
Електронний підпис
17 жовтня 2022 14:39
IMG_E5336.JPG
17 жовтня 2022 14:39
1627286907124723 (1).pdf
17 жовтня 2022 14:39
IMG_E5333.JPG
17 жовтня 2022 14:39
IMG_E5330.JPG
17 жовтня 2022 14:39
Гарантійний лист.docx
17 жовтня 2022 14:39
IMG_E5331.JPG
17 жовтня 2022 14:39
1627286907127580 (1).pdf

Публічні документи

18 жовтня 2022 22:28
Електронний підпис
18 жовтня 2022 22:27
Гарантійний 1.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:27
vysnovok-dsee-sklopakety.pdf.p7s
18 жовтня 2022 22:26
4618-210723145241-001.jpg.p7s
18 жовтня 2022 22:26
30.Лист щодо витрат.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
29.Лист про доставку.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
21.Порівн таблиця.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
19.Технічні вимоги.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
17.Лист щодо статуту.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
12.Лист про ф1, ф2.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
10.Проєкт договору.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
9.Пропозиція.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
6.Лист щодо ТЗ.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
4.Лист щодо санкцій.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
3.Лист про довкілля.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:26
2.Лист персон дані.docx.p7s
18 жовтня 2022 22:23
Електронний підпис
18 жовтня 2022 22:21
23.Тех паспорт.pdf
18 жовтня 2022 22:21
12.Лист про ф1, ф2.docx
18 жовтня 2022 22:21
4.Лист щодо санкцій.docx
18 жовтня 2022 22:21
17.Лист щодо статуту.docx
18 жовтня 2022 22:21
29.Лист про доставку.docx
18 жовтня 2022 22:21
22.договор ДЮСШ.PDF
18 жовтня 2022 22:21
27.накладна.pdf
18 жовтня 2022 22:21
Протокол випробувань3.pdf
18 жовтня 2022 22:21
25.Установчі документи.pdf
18 жовтня 2022 22:21
2.Лист персон дані.docx
18 жовтня 2022 22:21
4618-210723145241-001.jpg
18 жовтня 2022 22:21
Протокол випробувань 2.pdf
18 жовтня 2022 22:21
19.Технічні вимоги.docx
18 жовтня 2022 22:21
Протокол випробувань.pdf
18 жовтня 2022 22:21
Гарантійний 1.pdf
18 жовтня 2022 22:21
3.Лист про довкілля.docx
18 жовтня 2022 22:21
30.Лист щодо витрат.docx
18 жовтня 2022 22:21
24.ПД 2021.pdf
18 жовтня 2022 22:21
10.Проєкт договору.docx
18 жовтня 2022 22:21
vysnovok-dsee-sklopakety.pdf
18 жовтня 2022 22:21
9.Пропозиція.docx
18 жовтня 2022 22:21
ISO управління якістю.pdf.jpg
18 жовтня 2022 22:21
protokol-vyprobuvan-0322-b-megaline-eupdf.pdf
18 жовтня 2022 22:21
6.Лист щодо ТЗ.docx
18 жовтня 2022 22:21
21.Порівн таблиця.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПІОНТКІВСЬКИЙ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗАРОВ ВІКТОР ЕДУАРДОВИЧ

ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПІОНТКІВСЬКИЙ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"
#BM007171
Відхилено 162 700,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 14:21
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗАРОВ ВІКТОР ЕДУАРДОВИЧ
#3065222219
Відхилено 163 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 14:24
ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ"
#3054112273
Переможець 186 650,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 14:26

Документи

21 жовтня 2022 14:21
Електронний підпис
21 жовтня 2022 14:20
протокол №38.PDF

Документи

21 жовтня 2022 14:24
Електронний підпис
21 жовтня 2022 14:23
протокол №39.PDF

Документи

21 жовтня 2022 14:26
Електронний підпис
21 жовтня 2022 14:25
протокол№40.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ"
#3054112273
186 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2022 14:26
Електронний підпис
21 жовтня 2022 14:25
протокол№40.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 13:54
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 13:06
ДУ№1 до дог231.PDF зміни до договору
04 листопада 2022 13:04
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 16:17
дог 231.PDF укладений
24 жовтня 2022 16:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
44221200-7 – Двері (Двері металопластикові) 1 штуки 22 280,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 5 штуки 15 350,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 2 штуки 13 860,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 2 штуки 15 240,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 1 штуки 15 440,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 1 штуки 13 980,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
44221200-7 – Двері (Двері металопластикові) 1 штуки 19 980,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 5 штуки 15 350,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 2 штуки 13 860,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 2 штуки 15 240,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 1 штуки 15 440,00
UAH
44221100-6- Вікна (Вікно металопластикове) 1 штуки 13 980,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 184 350,00
UAH