Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення актової зали Управління поліції охорони в Київській області, що знаходиться в м. Києві (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), за термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
Очікувана вартість
2 315 536,00 UAH
UA-2022-10-07-010545-a ba70d92599254a459b5854780a3a9e72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Титаренко

+380957283302
+380442893155
dso_sotz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40109063
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8
Контактна особа: Наталія Титаренко
+380957283302, +380442893155
dso_sotz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2022 09:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2022 11:00
Очікувана вартість: 2 315 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 577,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення актової зали Управління поліції охорони в Київській області, що знаходиться в м. Києві (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), за термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2022 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2022 18:28
Додаток 3 Вимоги до предмета закупівлі.doc
07 жовтня 2022 18:28
Додаток 4 Проєкт договору.doc
07 жовтня 2022 18:28
Фото 1.jpg
07 жовтня 2022 18:28
Додаток 1 Кваліфікація.doc
07 жовтня 2022 18:28
Додаток 2 Форма Цінова пропозиція.doc
07 жовтня 2022 18:28
Оголошення поточний ремонт актової зали.doc
07 жовтня 2022 18:28
Фото 2.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно вимог до кваліфікації
Дата подання: 12 жовтня 2022 12:05
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 14:55
Доброго дня. В Додатку 1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Ви прописуєте таку вимогу як: "З метою перевірки замовником інформації про учасника, останній в складі пропозиції надає копію (скан копію з оригіналу) виписки та/або повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань (ЄДР), отриману не пізніше дати оголошення даної спрощеної закупівлі." Оскільки на даний час ми маємо воєнний стан і всі відкриті реєстри з метою нерозголошення інформаціє є закритими, як учасники мають подати скановані копії Виписки/Витягу станом на теперішній час?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю, так дійсно, наказом Міністерство юстиції України № 1462/5 від 13.04.2022 зупинено оприлюднення інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, тобто замовник не має вільного доступу для самостійної перевірки відповідної інформації. Наразі, кожен учасник може отримати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у будь-якому центрі надання адміністративних послуг, або скориставшись послугами нотаріуса.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2022 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 2 117 190,13
UAH з ПДВ
1 999 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 2 200 774,80
UAH з ПДВ
1 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХБУД ІНЖИНІРІНГ" 2 170 552,86
UAH з ПДВ
2 000 975,17
UAH з ПДВ
Документи
СІМТ 2 290 520,17
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2022 07:47
Електронний підпис
18 жовтня 2022 02:14
Електронний підпис
18 жовтня 2022 02:01
14.1 Кошторис.pdf.p7s
18 жовтня 2022 02:01
14.1 Кошторис.pdf
18 жовтня 2022 02:01
14. Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 жовтня 2022 02:01
14. Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2022 02:01
7. Згода Шеверун.pdf
18 жовтня 2022 02:01
9. Витяг з ЄДР 17.10.22.pdf
18 жовтня 2022 02:01
5. Витяг ПДВ 01.06.2021.pdf
18 жовтня 2022 02:01
1.3Наказ на директора.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2022 15:51
Електронний підпис
17 жовтня 2022 15:44
кошторис.pdf
17 жовтня 2022 15:44
34.imd
17 жовтня 2022 15:44
цінова пропозиція.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Додаткова угода №4.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.7_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.9_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.3_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Витяг платника ПДВ 2020.pdf
17 жовтня 2022 15:44
інформаційні довідки.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Додаткова угода №1.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.6_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
довідка право підпису.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.8_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.10_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Додаткова угода №2-1.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Протокол від 01.07.2020р.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.2_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.4_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.1_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
гарантійні листи.pdf
17 жовтня 2022 15:44
КБ-2, КБ-3 ч.5_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Додаткова угода №3.pdf
17 жовтня 2022 15:44
Статут (нова редакція).pdf
17 жовтня 2022 15:44
паспорт директора_0001.pdf
17 жовтня 2022 15:44
технічне завдання.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2022 18:57
Електронний підпис
17 жовтня 2022 18:56
Електронний підпис
17 жовтня 2022 18:56
довідка про кінц бенеф.PDF
17 жовтня 2022 18:56
реквізити.PDF
17 жовтня 2022 18:56
реквізити.PDF.p7s

Публічні документи

17 жовтня 2022 17:11
Електронний підпис
17 жовтня 2022 17:09
iдов__про_уповн_особу.PDF
17 жовтня 2022 17:09
iнф._довiдка.PDF
17 жовтня 2022 17:09
аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2022 17:09
витяг_Сiмт.PDF
17 жовтня 2022 17:09
відгук аналог договір.pdf
17 жовтня 2022 17:09
гарант_лист.PDF
17 жовтня 2022 17:09
гарант_лист2.PDF
17 жовтня 2022 17:09
довiдки.PDF
17 жовтня 2022 17:09
довiдки_про_адм_послуг.PDF
17 жовтня 2022 17:09
довiдки_про_згоду.PDF
17 жовтня 2022 17:09
довiдки_про_санкцii.PDF
17 жовтня 2022 17:09
договiр.PDF
17 жовтня 2022 17:09
кб аналог.pdf
17 жовтня 2022 17:09
кошторис.PDF
17 жовтня 2022 17:09
лист_згода.PDF
17 жовтня 2022 17:09
статут 2021 р.PDF
17 жовтня 2022 17:09
цiнова_пропозицiя.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХБУД ІНЖИНІРІНГ"

СІМТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Переможець 1 999 890,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 12:38

Документи

24 жовтня 2022 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2022 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
1 999 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2022 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 19:33
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 14:22
Дод. угода 3 з кошторисами.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 10:20
Доп. угода 3 від 31.01.2023.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 10:18
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 17:23
Дод. угода 2 ТЕП КЕПІТАЛ 19.12.2022.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 17:17
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 12:56
Дод. угода ТЕП КЕПІТАЛ 18.11.2022.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 12:54
Електронний підпис укладений
03 листопада 2022 10:43
Договір 347_22 від 02.11.22.pdf укладений
03 листопада 2022 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки надання послуг встановлюються до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 347/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки надання послуг встановлюються до 31.01.2023 року, або до повного завершення виконання зобов"язань за Договором
Номер договору про закупівлю: 347/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 3.2., 9.3., 11.6. Договору та у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, на підставі взаємної згоди, Сторони домовились зменшити суму Договору на 126 грн. 83 коп. з ПДВ та викласти п. 3.1. в новій редакції: «3.1. Вартість послуг за Договором визначається Договірною ціною та складає - 1 666 469 грн. 31 коп. без ПДВ, ПДВ - 333 293 грн. 86 коп., разом з ПДВ - 1 999 763 грн. 17 коп.»
Номер договору про закупівлю: 347/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторна публікація додаткої угоди №3
Номер договору про закупівлю: 347/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2022 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 1 999 763,17
UAH (в тому числі ПДВ 333 293,86 UAH)