Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 108 800,00 UAH
UA-2022-10-07-009972-a 015cb8337a294f8c851dec9a8b4123cb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Кравцов

+380993629948 bkravcov1977@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-direkciya-teritorij-i-obektiv-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Богдан Кравцов
+380993629948
bkravcov1977@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: У зв’язку з терміновою
необхідністю у отриманні послуг з охорони на об’єктах підприємства, збереженні матеріальних
цінностей та підтримання громадського порядку виникла необхідність у проведенні переговорної
процедури на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»,
як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла
необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному
договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля
додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох
років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не
перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами
проведення тендера «Послуги з охорони» по коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги
(UA-2021- 01-28-012435-b). Отже, прийнято рішення про застосування
переговорної процедури на закупівлю послуги, що не перевищує 50 відсотків від вартості
договору «Послуги з охорони» по коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги
(UA-2021- 01-28-012435-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 16:32
Оскарження наміру укласти договір: 18 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14784 людино-година
Послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Територія по вул. Набережної Перемоги у районі буд. 37-Д, територія у районі вул. Данило Галицького буд. № 51, 55, 57, 29, 47, 45, 43; пр. Дмитра Яворницького 95, Парк Лазаря. Глоби, площа Шевченко,1, Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченко
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг, який складається по підсумкам за місяць, протягом 14-ти (чотирнадцять) банківських днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

07 жовтня 2022 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2022 16:29
повідомлення про намір укласти договір.pdf
07 жовтня 2022 16:29
Запрошення до переговорної процедури.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА"
#35498094
Переможець 1 108 800,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 16:32

Документи

07 жовтня 2022 16:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 16:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА"
#35498094
1 108 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2022 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 15:34
Додаткова угода №1 від 04.11.22.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 15:33
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 17:03
Договір №91 від 18.10.22.pdf укладений
18 жовтня 2022 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 108 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 184 800,00 UAH)