Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання
Очікувана вартість
4 956 000,00 UAH
UA-2022-10-07-009486-a ● eae059d86953485594e3e45de476bba2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівське обласне бюро судово - медичної експертизи" |
Код ЄДРПОУ: | 01996616 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Пекарська буд. 61 |
Контактна особа: |
Хомишин Галина Ігорівна +380322750153 sudebka_buch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2022 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2022 16:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2022 16:01 |
Очікувана вартість: | 4 956 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється за додатково виділені кошти (кошторис на 2022 рік по КПКВК 0712152)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Автоматична станція дозування рідин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Пекарська,61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16807 — Фармацевтична система дозування рідин
1 комплект
Автоклав вертикальний з функцією превакуума 85 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Пекарська,61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38671 — Стерилізатор паровий
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2022 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2022 15:56 |
оголошення медобладнання.pdf | |
07 жовтня 2022 15:56 |
4 медичне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділення на ЛОТи
Дата подання: 08 жовтня 2022 08:28
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 13:28
просимо Вас розділити закупівлю на два ЛОТи так як планується до закупівлі дві абсолютно різні технічені одиниці шо мають різний код класифікатору Медичних виробів НК 024 -2019.
З повагою
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу, стосовно поділу предмету закупівлі на лоти, повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 22 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівське обласне бюро судово - медичної експертизи", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, обсязі, місці та часу поставки, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Одним із основних принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 зазначеного вище Закону є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому ми зацікавленї у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню, тощо), на своєчасність здійснення поставок. Більше того всі вказані вироби медичного призначення використовуються одномоментно під час проведення досліджень в лабораторії.
Не менш важливим фактом є те, що відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Діючий на сьогоднішній день Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, унеможливлює внесення змін до плану закупівель та до оголошення про проведення закупівлі в частині розподілу предмета закупівлі на лоти, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення законодавства. Вимоги в частині поділу предмета закупівлі на лоти в рамках даної закупівлі задовільнити технічно неможливо.
Підсумовуючи зазначене вище, ми, як Замовник, не маємо технічної можливості внести зміни стосовно поділу предмету закупівлі, а також вважає необґрунтованою вимогу щодо виокремлення в окремі лоти предмет закупівлі, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині визначення предмету закупівлі залишає без змін.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівське обласне бюро судово - медичної експертизи", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, обсязі, місці та часу поставки, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Одним із основних принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 зазначеного вище Закону є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому ми зацікавленї у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню, тощо), на своєчасність здійснення поставок. Більше того всі вказані вироби медичного призначення використовуються одномоментно під час проведення досліджень в лабораторії.
Не менш важливим фактом є те, що відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Діючий на сьогоднішній день Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, унеможливлює внесення змін до плану закупівель та до оголошення про проведення закупівлі в частині розподілу предмета закупівлі на лоти, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення законодавства. Вимоги в частині поділу предмета закупівлі на лоти в рамках даної закупівлі задовільнити технічно неможливо.
Підсумовуючи зазначене вище, ми, як Замовник, не маємо технічної можливості внести зміни стосовно поділу предмету закупівлі, а також вважає необґрунтованою вимогу щодо виокремлення в окремі лоти предмет закупівлі, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині визначення предмету закупівлі залишає без змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
4 955 963,16
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2022 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2022 10:05
|
договір 140 медичне обладнання.pdf | укладений |
24 жовтня 2022 10:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автоматична станція дозування рідин | 1 | комплект |
2 998 125,90
UAH з ПДВ
|
Автоклав вертикальний з функцією превакуума 85 л | 1 | комплект |
1 957 837,26
UAH з ПДВ
|