Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Дубовець на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), км 91+264, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
72 310 946,40 UAH
UA-2022-10-07-001638-a 808eda4bef314bbf9d342bad24055bd9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Оксана Володимирівна

380677747897 savchuk.ov@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Контактна особа: Савчук Оксана Володимирівна
380677747897
savchuk.ov@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2022 09:00
Очікувана вартість: 72 310 946,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361 554,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.

Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мосту через р. Дубовець на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), км 91+264, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснювати попередню оплату (авансування) робіт у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт (враховуючи, що загальна сума наданих авансів не має перевищувати 30 відсотків вартості договору) при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Підрядник отриману попередню оплату (аванс) використовує на придбання і поставку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, необхідних для виконання робіт. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма №КБ-3). Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 72 310 000,00
UAH з ПДВ
72 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2022 08:11
Електронний підпис
17 жовтня 2022 20:25
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2022 20:25
Дорпрацівник Шаня М.А..pdf
17 жовтня 2022 20:25
Водій Блажан І.П..pdf
17 жовтня 2022 20:25
Довідка працівники.PDF
17 жовтня 2022 20:25
Водій Балакчі А.І..pdf
17 жовтня 2022 20:25
Дорпрацівник Чапой.PDF
17 жовтня 2022 20:25
Сертифікат Рупосов.pdf
17 жовтня 2022 20:25
Водій Балабан М.І..pdf
17 жовтня 2022 20:25
тракторист Остров В.І..pdf
17 жовтня 2022 20:25
Майтер Гончар І.С..pdf
17 жовтня 2022 20:25
Дорпрацівник Бєлоног.PDF
17 жовтня 2022 20:25
Проект договору.PDF
17 жовтня 2022 20:25
Лист на РОСТДОРСТРОЙ.pdf
17 жовтня 2022 20:25
Договір №100-12-17.pdf
17 жовтня 2022 20:25
техпаспорти.pdf
17 жовтня 2022 20:25
Відгук САД Полтава.pdf
17 жовтня 2022 20:25
Довідка техніка.PDF
17 жовтня 2022 20:25
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
17 жовтня 2022 20:25
Геодезист Холявко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 72 310 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 08:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 08:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
72 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 12:46
Додаткова угода № 231_2_266 від 18.11.2022.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 12:41
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2022 14:31
Додаткова угода № 231_1_232 від 27.10.2022.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 14:30
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 10:17
Договір № 231 від 27.10.2022.pdf укладений
27 жовтня 2022 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 27 квітня 2022 року № 250 (зі змінами) Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік в розмірі 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Сума договору після внесення змін: 72 310 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 231/1/232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 16.12. та п. 16.13. Договору, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та п. 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «16.1. Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до припинення або скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, оголошеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», подовженого Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»,Указом Президента України від 12 серпня 2022 року №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», і протягом строку, необхідного для проведення процедури закупівлі, а в частині оплати за надані послуги – до повного виконання Сторонами узятих на себе зобов’язань. Строк дії Договору може бути продовжений за згодою Сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні. Строк виконання зобов’язань за Договором – в межах періоду дії воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022, Указу Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022, Указу Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022, Указу Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022, Указу Президента України від 12 серпня 2022 року №573/2022, Указу Президента України від 07 листопада 2022 року №757/2022 - до 31 грудня 2022 включно.». Сума договору після внесення змін: 72 310 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 231/2/266
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML