Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Procurement of trolleybuses (with low floor level) for Vinnytsia city territorial community
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Сербін Олександр 380432671020 cash_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Serbin Oleksandr 380432671020 cash_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2022 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 14:19 |
Очікувана вартість: | 34 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 жовтня 2022 18:58 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 34 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 170 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 3 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2022 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2022 18:58 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Чернігів не зміг отримати 5 тролейбусів за 26,5 млн грн. Київ не зміг отримати 137 тролейбусів за 1,618 млн грн. Ви дійсно хочете отримати 20 тролейбусів за 34 млн грн? У такому разі бажаємо успіхів.
Дякую)
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-16-000094 ● b89d89c94bc64a68b8036188fd7821d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2022 08:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.11.2022 №73-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.11.2022 №73-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-10-06-012020-a 06.10.2022 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-24 11:03:14
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі тролейбусів (з низьким рівнем підлоги) для Вінницької міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-06-012020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предмету закупівлі, внесеного до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-29 21:30:30
По суті поставлених у запиті на пояснення питань.
В порядку постановки (1.......;2......) поставлених у запиті питань:
Документ "Відповідні пояснення на запит на пояснення".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | За результатами моніторингу UA-M-2022-11-16-000094, що проводився в межах оголошеної КП «ВТК» закупівлі №UA-2022-10-06-012020-a «Закупівля тролейбусів (з низьким рівнем підлоги) для Вінницької міської територіальної громади. Procurement of trolleybuses (with low floor level) for Vinnytsia city territorial community» (надалі -Закупівля) Управління Північного офісу у Вінницькій області 14.12.22 було опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі, за результатами якого Відповідач констатував про порушення законодавства про публічні закупівлі та зобов’язав вчинити певні дії. Позивач вважає висновки про допущенні порушення законодавства помилковими, обов’язок покладений по вчиненню дій не має реального механізму виконання, а тому висновок як індивідуальний акт, підлягає скасуванню повністю. Предметом позову є скасування акту індивідуальної дії прийнятого суб’єктом владних повноважень, територіального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є ненормативним індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки позивача, а також права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Можливість оскарження такого висновку у судовому порядку прямо передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» (ст.8). У відповідності до ч.6. с. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( надалі- Закон), такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Оскаржуваний висновок був оприлюднений на Веб порталі уповноваженого органу за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-06-012020-a у вигляді електронного документу, посвідченого кваліфікованим електронно-цифровим підписом (ЕЦП) посадової особи відповідача. Усі документи моніторингу Закупівлі розміщенні на Порталі публічних закупівель за адресою https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-06-012020-a, знаходяться у вільному доступі, а тому їх копії Відповідачеві не надсилаються Територіальна юрисдикція адміністративного провадження. За правилами ч.1 ст. 25 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної юридичної особи вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем знаходження цієї особи. КП «Вінницька транспортна компанія» розташована та здійснює свою діяльність на території м. Вінниця, а тому даний адміністративний позов підсудний Вінницькому окружному адміністративному суду. Строк звернення до суду Згідно ст. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами У відповідності до ч.10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», для оскарження Висновків про результати моніторингу закупівля встановлено спеціальний скорочений термін для звернення до суду, який складає 10 робочих дня з дня його оприлюднення. Висновок оприлюднено 14.12.2022 року, а тому кінцевий строк звернення припадає на 20.10.22 року. Незаконність моніторингу закупівлі. Завданням адміністративного судочинства є перевірка правомірності дій суб'єкта владних повноважень, відповідності його рішень критеріям правомірності, які пред'являються до рішень суб'єктів владних повноважень та закріплені в частині другій - КАС України, зокрема чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень. У відповідності до ч.4. Ст.8 Закону: "Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель." Як вбачається із інформації розміщені на порталі Прозорро рішення про проведення моніторингу опубліковано 18.11.2022 року. Тобто кінцевий строк проведення моніторингу припадає на 09.12.2022 року. У відповідності до ч.6. ст.8 Закону: "За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання" У відповідності до п.2 та п.3. Розділу І наказу Мінфіну України від 08.09.2020 № 552 "Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення" (надалі – Порядок): "3. Висновок складається у формі електронного документа і заповнюється відповідно до затвердженої Мінфіном форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - форма висновку) в електронній системі закупівель. 4. Підпис та затвердження висновку здійснюється шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог законодавства в сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг." Системний аналіз нормативних актів вказує, що висновок повинен бути складеним у відповідності до встановленої форми в межах строку моніторингу та оприлюднений протягом 3-х робочих днів. Тобто в межах моніторингу закупівель №UA-2022-10-06-012020-a, висновок повинен був складений, підписаний та затверджений не пізніше 09.12.2022. Проте як вбачається і з інформації розміщені на сайті Прозоро Висновок у формі електронного документа був створений 14.12.2022, підписаний інспектором Рижій Лілія Василівна 14.12.2022 11:54:02, затверджений керівником Вахновська Олена Василівна 14.12.2022 14:00:36 Оскільки складення висновку як документу, фіналізується його підписанням, то датою складання висновку №UA-2022-10-06-012020-a, в силу приписів п.4. Порядку, є дата накладення електронно цифрового підпису інспектором Рижій Л.В. - 14.12.2022 11:54:02 Отже висновок ухвалено у спосіб не перебачений законодавством. Заборона проведення моніторингу У відповідності до абз. 2. ст.2 ЗУ "Про основні засади здійснення державного фінан-сового контролю в Україні", моніторинг закупівель є різновидом заходів державного конт-ролю: "Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки заку-півель та моніторингу закупівлі." Відповідно до постанови КМУ від 13 березня 2022 р. № 303 " Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" на кладено заборони на проведення контрольних заходів зі сторони органів державної влади "1. Припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контро-лю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”." Таким чином відповідач та Держаудитслужба, будучи у прямому підпорядкуванні, ді-яла в супереч заборони, центрального органу державної влади – Кабінету міністрів України. Тобто діяла не у спосіб визначений законодавством України. Порушення предметною юрисдикції перевірки Основним завданням моніторингу закупівель, є надання можливості Замовнику самостійного усунення виявленого порушення, саме це завдання вирізняє його з-поміж інших контрольних заходів і власне зумовлює його існування. У цій справі предметом оскарження є висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі, яким зобов`язано позивача як замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Зміст оскаржуваного висновку, який є індивідуально-правовим актом і породжує права та обов`язки для позивача, має відповідати вимогам, визначеним частиною другою статті 2 КАС України. Обґрунтованість, у силу зазначеної норми, є однією із обов`язкових ознак рішення (дії, бездіяльності) суб`єкта владних повноважень, що підлягає встановленню адміністративним судом. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких необхідно вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. На цю обставину неодноразово звертав увагу Верховний Суд України у постановах від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі №1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19. Стаття 8 Закону, виділяє окремі процедурні етапи закупівлі, які підпадають під моніторинг: «Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.» Як вбачається із змісту п.1 ч. ІІ Висновку, Предметом аналізу були питання: • визначення предмета закупівлі, • відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічнізакупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), • оприлюднення інформації про закупівлю, • відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону. На моменту проведення моніторингу процедура закупівлі є закінченою, договір укладеним. Тобто, а ні юридично, а ні технічно позивач не має можливості вносити зміни в документи, оприлюднені (створенні) до 14.11.2022. А тому, у цій частині висновок не може відповідати ознакам обґрунтованості, оскільки жодну, РЕАЛЬНУ, вимогу не можливо буде виконати. А тому проводити моніторинг питань, що пов'язані із проведенням процедур закупівель відповідач повноважень не мав. Аналізуючи подібні відносини Верховний суд вказав у своїй постанові від 30.11.2021 № 160/8403/19 вказав: «Верховний Суд зазначає, що Східний офіс Держаудитслужби, як територіальний орган Державної аудиторської служби України, був вправі спостерігати за кожним етапом закупівлі шляхом аналізу інформації про неї за допомогою електронної системи закупівель. У цьому випадку, Східний офіс Держаудитслужби не скористався своїм правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, а це унеможливило своєчасне реагування позивача на відповідні зауваження у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі (у тому числі щодо внесення змін до тендерної документації), а не вже після укладання договору з переможцем закупівлі. За таких обставин, Верховний Суд дійшов висновку про невідповідність оскаржуваного висновку відповідача, як акта індивідуальної дії критеріям обґрунтованості та вмотивованості, що є підставою для визнання його протиправним і скасування.» Отже, є всі підстави вважати, що висновок що оскаржується також не відповідає критеріям необґрунтованості та вмотивованості, а зазначені обставини є самостійною та достатньою підставою для його скасування в незалежності від змісту викладених у Висновку фактичних обставин. Щодо стверджуваного порушення ч.5 Ст. 8 Закону У своєму висновку відповідач стверджує: "Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість" Вказане твердження Відповідача є безпідставне та спростовується інформацією розміщеною на порталі закупівель Прозорро. Зокрема, у відповідь на запит Відповідача від 2022-11-24 11:03:14 була надана Відповідь замовника на пояснення 2022-11-29 21:30:30. Викладена у файлі "Відповідні пояснення на запит на пояснення.docx" Зокрема по СУТІ поставлених запитань, було надано пояснення щодо вибору тролейбусів серед інших альтернативних видів транспорту, наведено критерії за якими здійснено вибір вартісних, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі. У наведених поясненнях також містить Веб посилання на електронний документ на підставі, якого були здійснено розрахунок та вибір вартісних, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі. Проте Відповідач у висновку не провів жодного якісного аналізу наданої інформації, а лишень обмежився констатацією її АБСОЛЮТНОЇ відсутності. У відповідності до ч.5 ст.8 Закону: "…. Відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.(!!!)" Тобто, законодавцем встановлено умови, коли контролюючий орган має право звертатись за відповідними поясненнями, а саме для з'ясування обставин які стосуються ПРЕДМЕТУ моніторингу, а не з будь якими довільними. Разом з тим, позивач вважає за необхідне звернути увагу суду, що Відповідач скористався правом вимоги на пояснення визначеним ст. 8 Закону, не з тією метою для якої воно надано. Оскільки дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, не є предметом моніторингу, а її вимоги не стосуються діяльності КП "ВТК". У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Розпорядники бюджетних коштів усіх рівнів, суб'єкти господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Як вбачається із змісту річного плану джерелом фінансування придбання товарів в межах закупівлі є виключно Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), тобто підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів. КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради. У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст.. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє. Зазначену правову позицію КП "ВТК" неодноразово наводило відповідачеві в рамках інших моніторингів. Проте вона до уваги не бралась, та відповідна оцінка не проводилась. Натомість, Відповідач продовжує напротязі останніх 3-х років висувати абсолютно однакову вимогу під час моніторингу УСІХ закупівель, перетворивши правову процедуру на сакральний ритуал. Окремо, звертаю увагу, що посадові особи Позивача повинні знати і керуватися у свої роботі нормативними актами самостійно без додаткових нагадувань зі сторони Замовників. Нагадаємо, що Стаття 8 Закону, виділяє окремі процедурні етапи закупівлі, які підпадають під моніторинг: «Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.» Із змісту законодавчого визначення поняття моніторингу випливає, що не може бути предметом моніторингу аналіз поведінки Замовника під час самого моніторингу, а тому твердження відповідача "про порушення ч.5. ст.8 Закону", є протиправним, оскільки зроблене за наслідками виходу позивачем за власні повноваження. У відповідності до ч.5 ст.8 Закону: "…. Особа відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.(!!!)" Тобто, законодавцем встановлено умови, коли контролюючий орган має право звертатись за відповідними поясненнями. Проте, відповідач поставив запитання відповідь на яке не мала практичного (прикладного) сенсу, а тому повноваження визначенні ч.5. ст.8 Закону використанні не з тією метою з якою вони її надані. Саме тому в цій частині, констатація порушення строків надання відповіді, є проявом правового пуризму. З урахуванням вищенаведеного, ПРОШУ: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження по справі. 2. Справу розглянути за правилами спрощеного провадження із викликом сторін. 3. Забезпечити судом, під час розгляду, технічну можливість спільного перегляду учасниками провадження вмісту веб сторінок через мережу Інтернет. 4. Визнати Висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2022-10-06-012020-a «Закупівля тролейбусів (з низьким рівнем підлоги) для Вінницької міської територіальної громади. Procurement of trolleybuses (with low floor level) for Vinnytsia city territorial community» (надалі -Закупівля) Управління північного офісу у Вінницькій області оприлюднений 14.12.22 протиправним та скасувати його повністю. 5. Стягнути з відповідача на користь позивача судовий збір. |
Дата публікації: | 28 грудня 2022 |
Документи:
28 грудня 2022 16:50
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
JI SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" |
33 984 000,00
UAH з ПДВ
|
32 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
JI SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
32 832 000,00
UAH з ПДВ
|
32 832 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" #36085246 |
Переможець |
32 820 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 14:35
|
Договір Сучасні вантажівки.pdf | укладений |
02 грудня 2022 14:34
|