Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ставищенське житлово-комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03346704 |
Місцезнаходження: | 09401, Україна , Київська обл., смт Ставище, вул. Цимбала Сергія, 48А |
Контактна особа: |
Червона Лариса Геннадіївна +380976937443 stawjkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2022 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2022 16:58 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2022 14:28 |
Очікувана вартість: | 7 131 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 657,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2022 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2022 16:54 |
ОГОЛОШЕННЯ ТЕ ЖКП.doc | |
06 жовтня 2022 16:54 |
ТД ТЕ ЖКП.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000019 ● c085b59889d34818bb4a8673ccf27c17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-10-06-011295-a 06.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 15:38:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі теплової енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-06-011295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 08:53:41
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Товарів по Тепловій енергії від 26.01.2023 року по закупівлі: Теплова енергія (UA-2022-10-06-011295-a)
У відповідь на Ваш запит, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Товарів Теплової енергії надаємо наступну інформацію:
Мета проведення закупівлі: для задоволення потреб у споживанні теплової енергії Ставищенського житлово-комунального підприємства.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) теплової енергії за календарний рік - 3000 Гігакалорій. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару виходячи з тарифу затвердженого Рішенням виконавчого комітету Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області №699 від 14.07.2022 року, який розрахований керуючись пп .2, п. «а» ч.1 ст.28, ч.1 ст.52, ч.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Законів України «Про теплопостачання», «Про житлово-комунальні послуги», Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» із змінами та доповненнями, Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018р. №239 «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018р. №130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обгрунтуванням такої необхідності», з метою встановлення тарифів на теплову енергію, згідно з розрахунками витрат на виробництво теплової енергії з виду палива - тирси дров’яної, поданими ПП «Еко Енергія» від 05.07.2022 №22/07, в межах функцій органу місцевого самоврядування, виконавчий комітет Ставищенської селищної ради встановив тариф на теплову енергію, що виробляється приватним підприємством «Еко Енергія» на установках з використанням альтернативних джерел енергії для реалізації Ставищенському житлово-комунальному підприємству Ставищенської селищної ради, в розмірі - 1981 грн. 50 коп. за 1 Гкал (без ПДВ) і 2377 грн. 80 коп. за 1 Гкал. (з ПДВ) на опалювальний сезон 2022-2023р.р.
Отже, очікуваний розмір витрат та очікувана вартість по даній закупівлі становить:
3000 Гкал * 2377,80 грн = 7 133 400,000 грн. (з урахуванням ПДВ).
Обсяг потреби = 3000 Гкал;
З метою економії коштів підприємства Замовником було прийнято рішення встановити очікувану вартість - 7 131 400,000 грн. (з урахуванням ПДВ).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: дана закупівля проводиться за рахунок власних коштів підприємства, бюджетні кошти не залучаються.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-06-011295-a
Предмет закупівлі: Теплова енергія, ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері теплопостачання.
Станом на 30.01.2023 року Ставищенське житлово-комунальне підприємство не має власного веб-сайту, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на сайті Ставищенської селищної територіальної громади: https://gromada.org.ua/gromada/stav/news/1674908297/
Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 11.06.2016 р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 Порядку №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ЕНЕРГІЯ" |
7 131 395,00
UAH з ПДВ
|
7 131 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична Особа-Підприємець Салій В’ячеслав Васильович |
7 131 400,00
UAH з ПДВ
|
7 131 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ЕНЕРГІЯ" #30797877 |
Переможець |
7 131 395,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2022 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2022 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 16:52
|
Додаткова угода 1 | укладений |
17 березня 2023 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2022 12:16
|
Договір | укладений |
10 листопада 2022 12:15
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 листопада 2022 — 01 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 466 309,34
UAH (в тому числі ПДВ 411 051,56 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі теплової енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozzoro за номером ID:UA-2022-10-06-011295-a) |