Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мостового переходу через р. Тетерів на км 37+210 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-05 Іванків – /М-07/, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
449 804 394,00 UAH
UA-2022-10-06-008119-a 55c73ecd8f0844d59c3dca4acd0ae6a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

380442498700 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
380442498700
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 23:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2022 11:48
Очікувана вартість: 449 804 394,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 249 021,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мостового переходу через р. Тетерів на км 37+210 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-05 Іванків – /М-07/, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (зі змінами), відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата Робіт Підрядника за виконані будівельні Роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах Робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) шляхом поетапної оплати протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 жовтня 2022 11:43
Дата відповіді: 07 жовтня 2022 14:12
Доброго дня, шановний Замовник! Які кваліфікаційні критерії встановлено до Учасника? Яким вимогам необхідно відпорвідати? Який пакет документів необхідно надати для відповідності Учасника вимогам закупівлі? Чи Учасником завантажується лише цінова пропозиція та установчі документи?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо: Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника вимогам до предмета закупівлі, зазначені Замовником в п. 3.1 Оголошення спрощеної закупівлі. Також Учасник у складі пропозиції додатково повинен надати відповідну інформацію про право підписання документів пропозиції і Договору та уставні документи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) 447 320 400,00
UAH з ПДВ
447 320 400,00
UAH з ПДВ
Документи
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. 447 760 370,00
UAH з ПДВ
447 760 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2022 20:10
Електронний підпис
17 жовтня 2022 13:23
15.1 UK Export.pdf
17 жовтня 2022 13:23
15 Memorandum of Understanding.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.4 ONUR лист відгук.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.6 Пункт iv Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.8 Пункт iv Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.3 Пункт III Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
18.2 Дорожня фреза.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.5 Пункт iii Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1 Контрактова угода.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.4 Пункт IV Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.1 Пункт I Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.7 Пункт iv Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:25
18.8 Самоскиди.pdf
17 жовтня 2022 01:25
18.1 Автомобілі бортові.pdf
17 жовтня 2022 01:25
4. Довіреність.pdf
17 жовтня 2022 01:25
18.9 Трактори.pdf
17 жовтня 2022 01:25
16.1.10 Пункт vii Договору.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2022 14:15
Електронний підпис
17 жовтня 2022 14:14
1.2.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.0 Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
Лист UKEF.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
Витяг.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.9.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.6.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.3.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.8. Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
Довіреність.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.4.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
Довідки.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.10.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
1.7.Матеріальна база.pdf.p7s
17 жовтня 2022 14:14
Витяг.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.5.Матеріальна база. pdf.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.9.Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
Довіреність.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.7.Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.3.Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
Довідки.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.4.Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.0 Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
Лист UKEF.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.6.Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
Аналогічний договір .pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.8. Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.10.Матеріальна база.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.1. Матеріальна база. pdf.pdf
17 жовтня 2022 14:14
1.2.Матеріальна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)

DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)
#83588
Переможець 447 320 400,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2022 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2022 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)
#83588
447 320 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2024 12:24
ДУ № 4 від 31.10.2024.pdf зміни до договору
05 листопада 2024 12:23
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2023 14:01
ДУ № 3 від 25.08.2023.pdf зміни до договору
25 серпня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 17:37
ДУ №2 від 26.12.2022.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 17:37
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 12:58
ДУ № 1 від 08.11.2022.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 12:58
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 12:54
Договір від 01.11.22р. № 318-22.pdf укладений
04 листопада 2022 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами українського законодавства та умовами даного Договору, Сторони погодилися внести в нього наступні зміни: 1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2023 року.» 2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: « 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, що виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Однак Сторони цим погоджуються, що всі та будь-які форс-мажорні події, включаючи, але не обмежуючись ними, будь-які типи офіційної чи неофіційної війни, іноземну агресію/вторгнення, будь-які види ворожої збройної чи іншим чином примусової діяльності, які відбуваються після дати підписання цього Договору негайно кваліфікується як форс-мажорні обставини згідно з листом, надісланим Торгово-промисловою палатою України 28 лютого 2022 року, і повністю підпадає під дію режиму регулювання форс-мажорних обставин, встановленого законодавством України.» 3. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: « 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»
Номер договору про закупівлю: 318-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 50 000,00 грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 8 333,33 грн, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.04.2022 № 292-р, Наказу Міністерства інфраструктури України від 27.04.2022 № 250 (зі змінами) та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111700.
Номер договору про закупівлю: 318-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та п. 12.1. Договору Сторони погодились внести зміни до підпункту 4.9.4 пункту 4.9 Договору та викласти його в такій редакції: «4.9.4 Попередня оплата може здійснюватись у розмірі, що не перевищує 100 відсотків річної вартості цих робіт в межах ліміту на строк до повного їх виконання, але не пізніше 31 грудня 2024 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури». Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню строку використання невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі». 2.Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1, 4.9.4 п. 4.9 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 22 366 020,00 грн (Двадцять два мільйони триста шістдесят шість тисяч двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 3 727 670,00 грн., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 (ДСК), постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790, Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 12.1 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, додати номер рахунку Замовника і реквізити Замовника в р. 14. Реквізити Сторін, та викласти його в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області код за ЄДРПОУ: 26345736, 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11А телефакс: (044) 249-86-95 р/р: UA108201720343280008000014348 р/р: UA128201720343241002100014348 в Держказначейській службі України м. Київ, МФО 820172 ІПН: 263457326589vtor 4. Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначених у п.5.1. та п. 11.1 Договору та викласти їх в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.10.2024 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер договору про закупівлю: 318-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт визначений у п.5.1. Договору та викласти його в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2024 року».
Номер договору про закупівлю: 318-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML