Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мостового переходу через канал на км 29+110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-69 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
198 515 692,00 UAH
UA-2022-10-06-006829-a 352bf65842c746aabde00a83f919a54a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

380442498700 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
380442498700
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 23:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2022 14:13
Очікувана вартість: 198 515 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992 578,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мостового переходу через канал на км 29+110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-69 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (зі змінами), відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата Робіт Підрядника за виконані будівельні Роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах Робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) шляхом поетапної оплати протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. 197 350 870,00
UAH з ПДВ
197 350 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) 198 043 300,00
UAH з ПДВ
198 043 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2022 15:20
Електронний підпис
15 жовтня 2022 15:19
Лист UKEF.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
Витяг.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.3.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
Довіреність.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.4.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.10.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.8. Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.0 Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.2.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.7.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
Довідки.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.6.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.9.Матеріальна база.pdf.p7s
15 жовтня 2022 15:19
1.2.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.10.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
Витяг.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.4.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.8. Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.0 Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
Аналогічний договір .pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.5.Матеріальна база. pdf.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.3.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.1. Матеріальна база. pdf.pdf
15 жовтня 2022 15:19
Довіреність.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.9.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.7.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
1.6.Матеріальна база.pdf
15 жовтня 2022 15:19
Лист UKEF.pdf
15 жовтня 2022 15:19
Довідки.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2022 20:27
Електронний підпис
17 жовтня 2022 13:25
15 Memorandum of Understanding.pdf
17 жовтня 2022 13:25
15.1 UK Export.pdf
17 жовтня 2022 01:57
18.8 Самоскиди.pdf
17 жовтня 2022 01:57
18.1 Автомобілі бортові.pdf
17 жовтня 2022 01:57
18.9 Трактори.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.1 Пункт I Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
18.2 Дорожня фреза.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.4 ONUR лист відгук.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1 Контрактова угода.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.4 Пункт IV Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.6 Пункт iv Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
4. Довіреність.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.8 Пункт iv Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.5 Пункт iii Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.10 Пункт vii Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.3 Пункт III Договору.pdf
17 жовтня 2022 01:57
16.1.7 Пункт iv Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.
#2884827696531582
Переможець 197 350 870,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2022 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2022 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.
#2884827696531582
197 350 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2024 12:26
Протокольне рішення № 6П-3-2022 від 13.12.2024.pdf зміни до договору
13 грудня 2024 12:26
ДУ № 6. від 11.12.2024.pdf зміни до договору
13 грудня 2024 12:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2024 10:00
ДУ № 6 від 11.12.2024.pdf зміни до договору
11 грудня 2024 10:00
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2024 16:14
ДУ № 5 від 31.10.2024.pdf зміни до договору
05 листопада 2024 16:13
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2024 10:14
ДУ № 4 від 12.09.2024.pdf зміни до договору
13 вересня 2024 10:14
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2023 11:24
ДУ № 3 від 21.08.23.pdf зміни до договору
21 серпня 2023 11:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2022 14:55
ДУ № 2 від 24.12.2022 до договору № 316-22 від 01.11.2022.pdf зміни до договору
24 грудня 2022 14:55
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 13:41
ДУ № 1 від 04.11.22р. до Дог. 316-22.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 13:41
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 13:35
Договір № 316-22 від 01.11.22р..pdf укладений
04 листопада 2022 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2023 року.» 2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: « 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, що виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Однак Сторони цим погоджуються, що всі та будь-які форс-мажорні події, включаючи, але не обмежуючись ними, будь-які типи офіційної чи неофіційної війни, іноземну агресію/вторгнення, будь-які види ворожої збройної чи іншим чином примусової діяльності, які відбуваються після дати підписання цього Договору негайно кваліфікується як форс-мажорні обставини згідно з листом, надісланим Торгово-промисловою палатою України 28 лютого 2022 року, і повністю підпадає під дію режиму регулювання форс-мажорних обставин, встановленого законодавством України.» 3. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: « 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 50 000,00 грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 8 333,33 грн, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.04.2022 № 292-р, Наказу Міністерства інфраструктури України від 27.04.2022 № 250 (зі змінами) та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111700.
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та п. 12.1. Договору Сторони погодились внести зміни до підпункту 4.9.4 пункту 4.9 Договору та викласти його в такій редакції: «4.9.4 Попередня оплата може здійснюватись у розмірі, що не перевищує 100 відсотків річної вартості цих робіт в межах ліміту на строк до повного їх виконання, але не пізніше 31 грудня 2024 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури». Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню строку використання невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі». 2.Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1, 4.9.4 п. 4.9 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 9 867 543,50 грн (Дев’ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч п’ятсот сорок три гривні 50 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 644 590,58 грн., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 (ДСК), постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790, Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 12.1 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, додати номер рахунку Замовника і реквізити Замовника в р. 14. Реквізити Сторін, та викласти його в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області код за ЄДРПОУ: 26345736, 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11А телефакс: (044) 249-86-95 р/р: UA108201720343280008000014348 р/р: UA128201720343241002100014348 в Держказначейській службі України м. Київ, МФО 820172 ІПН: 263457326589vtor 4. Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначених у п.5.1. та п. 11.1 Договору та викласти їх в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.10.2024 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим, що проектно-кошторисна документації виконана Підрядником відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273, яким передбачено застосування лише твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості при визначені вартості дорожніх робіт та послуг, зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4), керуючись п.3.5 та п.12.1 Договору Сторони погодились переглянути розрахунок договірної ціни з урахуванням положень Правил і Методики доповнити пунктом 4.9.8 та внести зміни в п. 3.4, 4.6, 4.8, 4.9.2, 4.9.4, 5.6 та п. 6.1 Договору, виклавши їх в такій редакції: «3.4. Договірна ціна (тверда) за укрупненими показниками вартості ремонтних робіт (Додаток № 4) визначається відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (зі змінами) (далі – Методика), затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування (далі – Правил), затверджених наказом міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273, зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4) та Експертного звіту (позитивного) і затвердженої проектної документації згідно чинного законодавства». 3.4.1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не передбачені в проектній документації, тому не враховуються в договірній ціні. Збільшення вартості матеріальних ресурсів передбачено за кошти підрядника без компенсації цих витрат Замовником. 3.4.2. Кошти на покриття ризиків Підрядника щодо виконання дорожніх робіт та надання послуг призначені на відшкодування: - витрат, які пов’язані із необхідністю надання додаткових робіт, які не увійшли у договірну ціну і обсяги на них та збільшення обсягів по передбаченим роботам, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування; - збільшення вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, спричиненого непередбачуваними додатковими витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил і методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг. 3.4.3. Відповідно до пункту 4.37 Методики в складі зведеного кошторисного розрахунку окремим рядком сформований резерв коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт у розмірі до 30% від загальної суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт. Даний резерв не вноситься до суми коштів на покриття ризиків, яка зазначається в договірній ціні відповідно до пункту 6.7 Методики». «4.6. Оплата Підряднику за фактично виконані обсяги Робіт проводиться згідно з «Актом приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в(УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) і Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт та відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури» (далі – Порядок). 4.6.1. Оплата за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в(УПВ), № КБ-3, Актів здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (за виключенням ПДВ) здійснюється за рахунок державних зовнішніх запозичень, залучених від Citibank N.A. (лондонська філія) відповідно до умов Кредитного договору від 30 грудня 2022 р. №CIE/BC/Ukraine/0020016818 передбачених у спеціальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 3111630 «Розвиток, розбудова, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури». Оплата здійснюється у валюті позики за офіційним курсом гривні, установленим Національним банком України на дату укладання Договору. 4.6.2. Оплата податку на додатну вартість, частину вартості робіт і послуг та інші супутні витрати проводиться за рахунок фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника в межах бюджетних асигнувань, установлених планом використання бюджетних коштів (зі змінами), та передбачених в державному бюджеті відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури». 4.6.3. Вартість виконаних робіт з авторського нагляду визначається розрахунком відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» в межах ліміту коштів, передбачених затвердженою кошторисною документацією, на підставі узгодженого із замовником плану-графіка відвідувань об’єкта дорожніх робіт, кількості спеціалістів, часу, фактично витраченого кожним спеціалістом на здійснення авторського нагляду і відображеного в Журналі авторського нагляду, та погодженого показника вартості одного людино-дня для виконання проектних робіт». «4.8. Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма №КБ-2в(УПВ)) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених документами додаткових витрат відповідно до пункту 7.7 Методики. 4.8.1. Вартість додаткових обсягів дорожніх робіт і послуг та вартість додаткових дорожніх робіт і послуг визначається на підставі пунктів 4.1-4.24 Методики (без врахування коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку). 4.8.2. У разі зміни Правил та Методики, порядок складання обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат може бути уточнений додатковою угодою до договору». «4.9.2. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають за умови надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в управлінні Казначейства від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). 4.9.4. Попередня оплата у розмірі 5% ціни Договору здійснюється за рахунок бюджетних коштів відповідно до п.8 Порядку. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в управлінні Казначейства. Погашення попередньої оплати здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін в строк не пізніше 01 грудня 2024 року. По закінченню строку використання, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.» «4.9.8. Незалежно від способів взаєморозрахунків, при виявленні у кошторисах підрядних послуг (Договірна ціна), у кошторисах виконаних робіт (КБ-2в(УПВ)) (які були оформлені та оплачені у попередні періоди) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості робіт загальна вартість розрахованих, виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з дати виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно з законодавством України». «5.6. Завершена проектна документація передається Замовнику за накладною у чотирьох примірниках (комплектах), оформлена відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" (зі змінами), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво" (зі змінами), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 № 234, відповідно до вимог Правил та Методики зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4) на паперових носіях та в електронному вигляді (в програмних файлах: кошторис у форматі ims, креслення в форматах pdf та dwg, а текстові у форматі pdf, doc, xls)». «6.1. Замовник зобов'язаний: 6.1.1 Приймати виконані Роботи згідно з Актами здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, Актами приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма № КБ-2в(УПВ))». 2. Сторони домовились, статтю 14 Договору, в часині реквізитів Підрядника викласти в наступній редакції: «АТ «Догуш Іншаат Ве Тіджарет Анонім Шіркеті» (Туреччина) Юридична / Фактична адреса: Бююкдере Джад., № 249, поверх 10-13 34398 Маслак/ Сариєр / Стамбул / ТУРЕЧЧИНА Індивідуальний податковий номер 309 002 8554 Банківські реквізити: Номер рахунку і установа (банк бенефіціара): T. Vakıflar Bankası T.A.O. SWIFT: TVBATR2A Назва бенефіціара і SWIFT (за наявності): Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş. IBAN: TR64 0001 5001 5804 8000 9652 18 Т: +90 216 538 15 00, Ф: +90 216 331 29 29 в особі Представництва «Догуш Іншаат Ве Тіджарет Анонім Шіркеті» Юридична адреса: 03145, м. Київ, Голосіївський р-н., вул. Лебедєва Академіка, буд. 1 корп.6, оф. 33/1 Ідентифікаційний код: 26608236 ІПН 266082326505 IBAN: UA 13 380441 0000026008000105601 в АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» Correspondent Bank: Raiffeisen Bank International AG (Vienna, Austria) S.W.I.F.T: RZBAATWW Beneficiary Bank: JSC CREDITWEST BANK (Kyiv, Ukraine) S.W.I.F.T: CREWUAUK Email: info@dogus.com.ua Tel. +38 044 490 62 30 Представник __________________ Сюха ДЖАНАТАН Представник _________________ Хакки Емре Карабай».
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт визначений у п.5.1. Договору та викласти його в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2024 року».
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 1 899 310,29 грн (Один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста десять гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ: 316 551,71 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 № 199 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 22.03.2024 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати ПДВ в сумі: 1 899 310,29 грн (Один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста десять гривень 29 копійок), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 № 199 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 22.03.2024 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер договору про закупівлю: 316-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML