Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (сало свинне)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2022-10-06-000817-a 190d8d496b7b45f0a1f47c521c6ce0be
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2022 13:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2022 12:09
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


Сало свинне – 600 кг..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
Сало свинне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2022 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 09:29
Оголошення_Горбанівський_сало_2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДІАДЕМА" 74 232,00
UAH з ПДВ
74 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2022 15:42
Електронний підпис
14 жовтня 2022 15:41
ЛЗ персональні дані.pdf
14 жовтня 2022 15:41
Проект договору.pdf
14 жовтня 2022 15:41
Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2022 15:41
НДС.jpg
14 жовтня 2022 15:41
Техвимоги.pdf
14 жовтня 2022 15:41
Довідка повноважень.pdf
14 жовтня 2022 15:41
ЛЗ з проектом договору.pdf
14 жовтня 2022 15:41
Наказ про призначення.pdf
14 жовтня 2022 15:41
Рішення_1.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2022 13:12
Електронний підпис
14 жовтня 2022 13:11
6 витяг з ЄДР 04.10.2022.pdf
14 жовтня 2022 13:11
5. паспорт та код.pdf
14 жовтня 2022 13:11
3.Статут ТОВ ФУДГРАНД.pdf
14 жовтня 2022 13:11
ліцензія.pdf
14 жовтня 2022 13:11
уповноважена особа.pdf
14 жовтня 2022 13:11
12. документи завірені.pdf
14 жовтня 2022 13:11
цінова.pdf
14 жовтня 2022 13:11
проект.pdf
14 жовтня 2022 13:11
технічка.pdf
14 жовтня 2022 13:11
лист-згода технічка.pdf
14 жовтня 2022 13:11
гарантійний лист.pdf
14 жовтня 2022 13:11
декларація виробника.pdf
14 жовтня 2022 13:11
лист-згода договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІАДЕМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
Переможець 74 232,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 18:18

Документи

18 жовтня 2022 18:18
Електронний підпис
18 жовтня 2022 18:17
Протокол 239.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2022 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
74 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2022 18:18
Електронний підпис
18 жовтня 2022 18:17
Протокол 239.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 16:39
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2023 16:47
ДУ 2 №302.pdf зміни до договору
09 січня 2023 16:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:17
ДУ1 до Договору № 302.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:16
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 11:15
Договір 302.pdf укладений
21 жовтня 2022 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору №302 від «21» жовтня 2022 р. про закупівлю за кодом ДК021:2015:15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (сало свинне), КЕКВ 2230 (далі - Договір) та внести зміни до п.10.1. виклавши його в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та проставляння ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 28.02.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №302 від «21» жовтня 2022 р. про закупівлю за кодом ДК021:2015:15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (сало свинне), КЕКВ 2230, а саме: - Сало свинне – на 120,000 кг. до 720,000 кг. 2. Збільшити суму Договору №302 від «21» жовтня 2022 р. на 21540,00 грн. з ПДВ. 3. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 89078,40 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сімдесят вісім грн. 40 коп.), з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 302
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 89 078,40
UAH (в тому числі ПДВ 14 846,40 UAH)