Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно відновні роботи по об’єкту: капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі по пров.Огарьова
Очікувана вартість
1 880 357,00 UAH
UA-2022-10-06-000805-a 836cc98f0a6143828fdd0be5668bf700
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2022 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 880 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 401,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У зв’язку з внесенням постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169” (далі - постанова № 723) змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (далі – постанова № 169) та Листом Мінекономіки № 3323-04/42505-06 від 27.06.2022 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану», змінений порядок закупівель в умовах воєнного стану та запроваджена обов’язковість використання електронної системи закупівель шляхом застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначеного Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), для закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн.
При цьому постанова конкретизує способи здійснення відповідних закупівель в умовах воєнного стану у залежності від різновиду замовників.
Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 постанови № 169) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. гривень, із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом. Закупівлі із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. гривень, здійснюються без граничних обмежень щодо очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Аварійно відновні роботи по об’єкту: капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі по пров.Огарьова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, пров.Огарьова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний бюджетний рік. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2022 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 09:28
Додаток №1 Проєкт договору.docx
06 жовтня 2022 09:28
Додаток №3.docx
06 жовтня 2022 09:28
Додаток №2.doc
06 жовтня 2022 09:28
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 1 861 553,46
UAH з ПДВ
1 861 553,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2022 21:56
Електронний підпис
16 жовтня 2022 21:56
МТБ.rar
16 жовтня 2022 15:53
Електронний підпис
16 жовтня 2022 15:53
МТБ.rar
16 жовтня 2022 08:50
Електронний підпис
16 жовтня 2022 08:49
Розрахунки.rar
16 жовтня 2022 08:49
Працівники.rar
16 жовтня 2022 08:49
Гарантійні листи.pdf
16 жовтня 2022 08:49
Аналогічні.rar
16 жовтня 2022 08:49
ІТР.rar
16 жовтня 2022 08:49
АБЗ.rar
16 жовтня 2022 08:49
МТБ.rar
16 жовтня 2022 08:49
Установчі.rar
16 жовтня 2022 08:49
АБЗ-2.rar
16 жовтня 2022 08:49
Лист пояснення.pdf
16 жовтня 2022 08:49
Лабораторія.rar
16 жовтня 2022 08:49
Adobe Scan 14 окт. 2022 г..pdf
16 жовтня 2022 08:49
Додаток №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Переможець 1 861 553,46
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 11:20

Документи

17 жовтня 2022 11:19
Електронний підпис
17 жовтня 2022 11:19
Протокол №205_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
1 861 553,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2022 11:19
Електронний підпис
17 жовтня 2022 11:19
Протокол №205_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:26
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:57
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 14:56
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 12:06
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 12:06
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 15:11
Договір №497-б_0001.pdf укладений
24 жовтня 2022 15:11
Додаток №2_0001.pdf укладений
24 жовтня 2022 15:11
Додаток №1_0001.pdf укладений
24 жовтня 2022 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): По причині нестабільного електропостачання, спричиненого пошкодженням та руйнуванням об"єктів енергетичної інфраструктури внаслідок військової агресії російської федерації, термін надання послуг за Договором №497-б від 24.10.2022 продовжений до 21.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 497-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із фактичним виконанням послуг за договором, сума договору зменшена на 37 632,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 497-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 823 918,46
UAH (в тому числі ПДВ 303 986,41 UAH)