Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, а саме «Ремонтні роботи з усунення аварій в закладі освіти Дачненської сільської ради Дачненському ліцеї № 2, пошкодженому в результаті збройної агресії російської федерації проти України»
Очікувана вартість
43 044 889,20 UAH
UA-2022-10-05-011822-a ● d7f66c5367b249d78f42ace9475f8ee6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дачненська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04377724 |
Місцезнаходження: | 67625, Україна , Одеська обл., село Дачне, Одеська обл., Одеський р-н, с. Дачне, вул. Шахтарська, 8-а |
Контактна особа: |
Мигуш Оксана Леонтіївна +380485237393 silrada@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2022 23:55 |
Очікувана вартість: | 43 044 889,20 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
05 жовтня 2022 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 17:11 |
Додаток_2.2 до лота 1.xlsx | |
05 жовтня 2022 17:11 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноі__закупівлі_лот 2 стройка.doc | |
05 жовтня 2022 17:11 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноі__закупівлі_Лот_1 Вікна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 07 жовтня 2022 16:24
Дата відповіді: 10 жовтня 2022 17:00
Доброго дня. 1. У вас у документації до ЛОТУ 1 стоїть вимога про те, що : Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. Уточніть щодо того, чи 99 % від вартості рахується від суми лоту 1 чи всієї закупівлі?
2. Крім цього є наступна вимога: Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) та/або іншого документу, при цьому внесок (сформований статутний фонд) учасниками або про майновий стан фізичної особи підприємця, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення, повинен складати не менше 80 % коштів від очікуваної вартості спрощеної закупівлі. Знову ж таки 80 % вважається від вартості всієї закупівлі чи від вартості лоту 1?
Але в будь-якому випадку ми вважаємо, що дані вимоги, які ви вказали в Оголошенні про проведення закупівлі є нічим необгрунотованими та дикримінаційними та значним чином обмежують коло учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит від 07 жовтня 2022 (16:24 год.) повідомляємо наступне.
По-перше, вимоги наведені у лоті 1 стосуються предмета закупівлі за лотом 1, таким чином, сформовані вимоги стосуються очікуваної вартості спрощеної закупівлі за лотом 1, а саме 9 233 038,00 гривень.
Слід зазначити, що вимога стосовно фінансової спроможності учасників закупівель є саме нормою визначеною у частині третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В даній статті міститься обмеження для замовників щодо заборони вимагати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
По-друге, предметом закупівлі за лотом 1 є «Ремонтні роботи з усунення аварій в закладі освіти Дачненської сільської ради Дачненському ліцеї № 2, пошкодженому в результаті збройної агресії російської федерації проти України. Вікна та двері з ПВХ профілю». Відповідно до технічного завдання необхідно встановлення вікон та дверей з ПВХ профілю, при цьому, вартість матеріальних ресурсів складає більше 90 % від очікуваної вартості закупівлі.
Вимога щодо розміру статутного фонду включена до тендерної документації на підставі положень ст. 96 Цивільного кодексу України, як гарантія того, що в разі не можливості покриття боргів за зобов'язанням юридичної особи, при виникненні надзвичайної події, з її вини, пов'язаної з порчою, втратою чи крадіжкою майна, покриття майнової шкоди здійснюється за рахунок засновників, відповідальність яких обмежується розміром статутного капіталу.Фізична особа – підприємець,на підставі положень ст. 52 Цивільного кодексу Українивідповідає за зобов'язаннями, пов'язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення.
Таким чином, відповідна вимога включена до оголошення спрощеної процедури у зв’язку з необхідністю матеріальної відповідальності підрядника,як гарантія покриття боргів за зобов'язанням,які можуть виникнутипід час виконання робіт та на протязі гарантійного строку.
По-перше, вимоги наведені у лоті 1 стосуються предмета закупівлі за лотом 1, таким чином, сформовані вимоги стосуються очікуваної вартості спрощеної закупівлі за лотом 1, а саме 9 233 038,00 гривень.
Слід зазначити, що вимога стосовно фінансової спроможності учасників закупівель є саме нормою визначеною у частині третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В даній статті міститься обмеження для замовників щодо заборони вимагати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
По-друге, предметом закупівлі за лотом 1 є «Ремонтні роботи з усунення аварій в закладі освіти Дачненської сільської ради Дачненському ліцеї № 2, пошкодженому в результаті збройної агресії російської федерації проти України. Вікна та двері з ПВХ профілю». Відповідно до технічного завдання необхідно встановлення вікон та дверей з ПВХ профілю, при цьому, вартість матеріальних ресурсів складає більше 90 % від очікуваної вартості закупівлі.
Вимога щодо розміру статутного фонду включена до тендерної документації на підставі положень ст. 96 Цивільного кодексу України, як гарантія того, що в разі не можливості покриття боргів за зобов'язанням юридичної особи, при виникненні надзвичайної події, з її вини, пов'язаної з порчою, втратою чи крадіжкою майна, покриття майнової шкоди здійснюється за рахунок засновників, відповідальність яких обмежується розміром статутного капіталу.Фізична особа – підприємець,на підставі положень ст. 52 Цивільного кодексу Українивідповідає за зобов'язаннями, пов'язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення.
Таким чином, відповідна вимога включена до оголошення спрощеної процедури у зв’язку з необхідністю матеріальної відповідальності підрядника,як гарантія покриття боргів за зобов'язанням,які можуть виникнутипід час виконання робіт та на протязі гарантійного строку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-05-011822-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЩАНИ", Код ЄДРПОУ:36594642
Дата подання: 19 жовтня 2022 21:20
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА
ВИМОГА
про надання додаткової аргументацію щодо причин невідповідності поданої пропозиції
(в порядку п. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
05.10.2022 р. Дачненська сільська рада Одеської області, Одеського району (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило Оголошення № UA-2022-10-05-011822-a про проведення спрощеної закупівлі: «заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, а саме «Капітальний ремонт громадської будівлі Дачненський ліцей №2 Дачненської сільської ради пошкодженої в результаті збройної агресії російської федерації проти України» за кодом ДК 021-2015: 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Надана пропозиція ТОВ «ЛІЩАНИ» була єдиною.
Водночас, як випливає з рішення Замовника, що оформлене в вигляді Протоколу від 17.10.2022 року, замовником вирішено, що пропозиція не відповідає вимогам закупівлі по ряду обставин.
ТОВ «ЛІЩАНИ» не може погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що і стало підставою для звернення з цією Вимогою про надання додаткової аргументацію щодо причин невідповідності поданої пропозиції.
1. Щодо подання Учасником документів які на думку Замовника «є не чіткими та не розбірливими для читання».
Дійсно, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме п. 16. Інша інформація, зазначено, що закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
Учасником на виконання вимог викладених в Оголошенні, було надано, зокрема, скан копію технічного паспорта транспортного засобу на сторінках 7 та 8 файлу «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», а також, скан копію Опису до Статуту на сторінці 1 файлу «26.2. Опис 05.05.2021».
При ознайомленні зі змістом Протоколу від 17.10.2022 року, Замовником зазначено, що начебто вказані документи є не чіткими та не розбірливими для читання.
З вказаним твердження Замовника Учасник погодитися не може, та вважає його помилковим, безпідставним, та таким що ґрунтується виключно на припущеннях без посилання на вимоги Оголошення та/або Закону, оскільки:
По-перше:
Пунктом 8 Додатку 1 Оголошення, на Учасника покладений обов’язок надати Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних/орендних умовах, про це зазначається у довідці із наданням скан копій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (скан копії оригіналів договорів оренди/послуг на підставі яких учасник користується обладнанням та/або матеріально – технічною базою), також учасник надає оригінал листа-підтвердження орендодавця, або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та/або матеріально – технічною базою та інше для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.
У разі залучення машин та механізмів та/або матеріально – технічною базою субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням оригіналу або копії листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації.
На виконання вимоги пункту 8 Додатку 1 Оголошення, Учасником було надано Замовнику:
1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вкладення: «21. Довідка МТБ»);
2. Договір №10/10-2022 від 10.10.2022 року про надання послу спеціальної техніки (вкладення «21.1. Договір з ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»);
3. Листа-підтвердження орендодавця ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» (вкладення «21.2. Лист підтвердження використання техніки ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»).
Крім того, окрім вказаних вище документів, Учасником додатково було подано документи, які не вимагалися Замовником, зокрема:
1. Оборотно-сальдова відомість власника майна (вкладення «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»);
2. Скан копію технічного паспорта транспортного засобу RENAULT, д/н ВН3718ІН (вкладення «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»);
3. Скан копію технічного паспорта транспортного засобу Екскаватора-навантажувача, д/н 34822ВН (вкладення «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»).
Відповідно до Оголошення, «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд».
Таким чином, з зазначеного випливає, що Замовником прийнято рішення про невідповідність якості наданого документа (технічного паспорта транспортного засобу RENAULT, д/н ВН3718ІН) вимогам тендерної документації, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції, хоча надання вказаного документа не передбачено Оголошенням про проведення закупівлі.
По-друге:
Пунктом 10 Додатку 1 Оголошення, передбачено обов’язок Учасника надати Статут (зі змінами в разі наявності) або інший установчий документ Учасника в останній (чинній) редакції.
У разі державної реєстрації юридичної особи, або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності законом України від 26.11.2015 № 835-VІІІ, такою особою надаються відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України).
У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
На виконання вказаних вимог, Учасником було надано Замовнику:
- Інформаційний лист Учасника вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р. про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Вертаємо Вашу увагу, що вказаний лист містить, наступну інформацію:
«ТОВ «ЛІЩАНИ» надає відомості про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному Порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України).
Код доступу – 222181381539. Дата отримання: 05.05.2021.
Код доступу – 294803266251. Дата отримання: 02.09.2021.
Код доступу – 149914367525. Дата отримання: 23.08.2022.»
- Опис від 05.05.2021 р., який містить інформацію про Код доступу – 222181381539. Дата отримання: 05.05.2021 (вкладення «26.2. Опис 05.05.2021»).
Отже, на виконання вказаних вимог, Учасником було надано Замовнику скан копію самого Статуту, Інформаційний лист Учасника вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р. про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, а також, Опису про його реєстрацію з кодом доступу, який на думку Замовника є неналежної якості, що унеможливлює Замовника здійснити його вивчення.
Акцентуємо Вашу увагу, що Учасником, на виконання вимоги пункту 10 Додатку 1 Оголошення, було надано Інформаційний лист вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р. з кодом доступу та датою, який містить аналогічну інформацію тій, що міститься і в самому Описі.
Таким чином, з зазначеного вбачається, що інформація про Коди доступу, надання яких передбачено Пунктом 10 Додатку 1 Оголошення, міститься в Інформаційному листі Учасника вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р., а тому, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції свідчить про формальність даної помилки та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
По-третє:
Відповідно до Оголошення, а саме - Розділу 5 «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок», зазначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться, зокрема, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції.
Учасником було надано Замовнику скан копію технічного паспорта транспортного засобу RENAULT, який на думку Замовника є неналежної якості, що унеможливлює Замовника здійснити його вивчення.
Водночас, Замовник не взяв до уваги того факту, що Учасником в рамках пропозиції окрім вказаних документів було надано:
- Лист-підтвердження орендодавця техніки ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» про передачу власної техніки для виконання робіт Учасником (21.2. Лист підтвердження використання техніки ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС),
- Договір №10/10-2022 від 10.10.2022 року про надання послу спеціальної техніки, в якому, зокрема, зазначено, що ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» буде надавати послуги Учаснику для виконання робіт (21.1. Договір з ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС), а також,
- Довідку про матеріально-технічну базу (21. Довідка МТБ).
Звертаємо увагу Замовника, що Договір №10/10-2022 від 10.10.2022 року та Довідка про матеріально-технічну базу, містять вичерпний перелік техніки, яка надана власником майна ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» на користь Учасника, в тому числі, інформація про транспортний засіб RENAULT KERAX 380, д/н ВН3718ІН, технічний паспорт якого, начебто, не є чітким та розбірливим для читання.
Таким чином, з зазначеного вбачається, що інформація про транспортний засіб RENAULT KERAX 380, д/н ВН3718ІН, міститься в різних наданих документах, а тому, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції свідчить про формальність даної помилки та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2. Щодо надання копій посвідчень працівників, котрі не містять фотографій.
Дійсно, відповідно до Пункту 10 Додатку 1 Оголошення, на Учасника покладається обов’язок надати Замовнику Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Обов’язкова наявність наступних працівників:
- Інженер з проектно-кошторисної роботи;
- Інженер з охорони праці;
- Штукатур 3-5 розряду (не менше 2-х);
- Маляр 3-5 розряду (не менше 2-х);
- Лицювальник-плиточник 3-5 розряду (не менше 2-х);
- Електромонтер (електрик) 2-4 розряду,
які мають дійсні відповідні посвідчення (додатково надати сканкопію такого посвідчення).
На виконання вказаних вимог, Учасник закупівлі надав Замовнику вкладення «22.1. Документи на працівників» з наданням скан копій посвідчень.
Водночас, як випливає зі змісту Протоколу, Замовник зазначає, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Оголошення, оскільки, надані копії посвідчень не містять фото тих осіб на котрих вони видані, наявність яких передбачається самим посвідченням.
Водночас, як випливає зі зміст Оголошення, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасників.
Водночас, а ні Пунктом 10 Додатку 1 Оголошення, а ні ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено критерію, який висувається до посвідчень працівників, які надаються Учасником закупівлі, зокрема, щодо наявності фотокартки на вказаному посвідченні.
Крім того, Варто звернути увагу Замовника, що відсутні будь-які нормативно-правові документи, які б містили вимоги до посвідчень працівників, а також вимогу, щодо обов’язкової наявності фотокарток на вказаних посвідченнях.
Водночас, у випадку наявності сумнівів у Замовника щодо достовірності наданих документів, Замовник на виконання ч. 15 ст. 29 Закону, має право звернутися по підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їхньої компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим ч. 1 ст. 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Оскільки Замовник не здійснив покладені на нього функції ч. 15 ст. 29 Закону та не перевірив достовірність наданих посвідчень шляхом звернення до відповідного органу, Учасник закупівлі виконав вказаний обов’язок та отримав відповідний лист від ТОВ «Учбовий центр «СПЕЦІАЛІСТ», який надав відповідну довідку про проходження спеціалістами відповідної підготовки та дійсність їх посвідчень без наявності фотографій.
Вказане свідчить про прийняття Замовником передчасного рішення без отримання відповідних документів, яке ґрунтується виключно на власних переконаннях.
Таким чином, Замовник вийшов за межі повноважень наданих як Оголошенням так і Законом України «Про публічні закупівлі», та прийняв рішення про недостовірність наданої Учасником інформації, а саме, наданих посвідчень, однак не отримав відповідного підтвердження вказаної позиції, що як наслідок, призвело до прийняття неправомірного рішення.
Варто акцентувати Вашу увагу, що Антимонопольним комітетом України, було надано висновок при розгляді аналогічних справ, зокрема, в рішенні Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, в рішенні Колегії від 04.04.2019 № 4020-р/пкпз, оголошення № UA-2019-02-15-000245-c, в рішенні Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, в рішенні Колегії від 22.10.2020 оголошення № UA-P-2020-06-01-004145-c, з яких випливає, що законодавством у сфері закупівель не заборонено надавати додаткову інформацію у тендерній пропозиції.
Практика Колегії з вказаних питань є сталою та незмінною протягом тривалого часу.
У вказаних рішенням зокрема зазначається, що:
- надання учасником процедури закупівлі будь-якої додаткової інформації не є підставою для відхилення тендерної пропозиції;
- замовник позбавлений можливості висувати будь-які вимоги до додаткової інформації поданої учасником окрім її достовірності (правдивості);
- Закон України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Перелік відповідних підстав визначено у ст. 31 Закону та є виключним.
Крім того, аналогічна позиція міститься в рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 серпня 2021 року по справі № 640/27363/20.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЛІЩАНИ» відповідає вимогам Оголошення № UA-2022-10-05-011822-a про проведення спрощеної закупівлі, і відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
Так, відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, Замовник, приймаючи рішення про відхилення єдиного учасника та переможця ТОВ «ЛІЩАНИ» абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності, максимальної економія та ефективності при оцінці тендерної пропозиції, оскільки пропозиція ТОВ «ЛІЩАНИ» немає порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
Відповідно до вимог ст. 20 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу, що ТОВ «ЛІЩАНИ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, та буде вживати всіх законних та допустимих дій з метою його скасування в адміністративному або судовому порядку.
Водночас, з метою встановлення позиції Замовника щодо викладених вище фактів, просимо надати відповіді з посиланням на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 14 ст. 14, ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. прийняти Вимогу про надання додаткової аргументацію щодо причин невідповідності поданої пропозиції до розгляду;
2. надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ЛІЩАНИ» умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в розрізі наданих вище пояснень ТОВ «ЛІЩАНИ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-05-011822-a);
3. переглянути рішення, що оформлене в вигляді Протоколу від 17.10.2022 року в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЛІЩАНИ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-05-011822-a);
4. повернути пропозицію ТОВ «ЛІЩАНИ» до етапу розгляду пропозицій та кваліфікації переможця в рамках закупівлі: UA-2022-10-05-011822-a.
Розгорнути
Згорнути
про надання додаткової аргументацію щодо причин невідповідності поданої пропозиції
(в порядку п. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
05.10.2022 р. Дачненська сільська рада Одеської області, Одеського району (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило Оголошення № UA-2022-10-05-011822-a про проведення спрощеної закупівлі: «заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, а саме «Капітальний ремонт громадської будівлі Дачненський ліцей №2 Дачненської сільської ради пошкодженої в результаті збройної агресії російської федерації проти України» за кодом ДК 021-2015: 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Надана пропозиція ТОВ «ЛІЩАНИ» була єдиною.
Водночас, як випливає з рішення Замовника, що оформлене в вигляді Протоколу від 17.10.2022 року, замовником вирішено, що пропозиція не відповідає вимогам закупівлі по ряду обставин.
ТОВ «ЛІЩАНИ» не може погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що і стало підставою для звернення з цією Вимогою про надання додаткової аргументацію щодо причин невідповідності поданої пропозиції.
1. Щодо подання Учасником документів які на думку Замовника «є не чіткими та не розбірливими для читання».
Дійсно, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме п. 16. Інша інформація, зазначено, що закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
Учасником на виконання вимог викладених в Оголошенні, було надано, зокрема, скан копію технічного паспорта транспортного засобу на сторінках 7 та 8 файлу «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», а також, скан копію Опису до Статуту на сторінці 1 файлу «26.2. Опис 05.05.2021».
При ознайомленні зі змістом Протоколу від 17.10.2022 року, Замовником зазначено, що начебто вказані документи є не чіткими та не розбірливими для читання.
З вказаним твердження Замовника Учасник погодитися не може, та вважає його помилковим, безпідставним, та таким що ґрунтується виключно на припущеннях без посилання на вимоги Оголошення та/або Закону, оскільки:
По-перше:
Пунктом 8 Додатку 1 Оголошення, на Учасника покладений обов’язок надати Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних/орендних умовах, про це зазначається у довідці із наданням скан копій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (скан копії оригіналів договорів оренди/послуг на підставі яких учасник користується обладнанням та/або матеріально – технічною базою), також учасник надає оригінал листа-підтвердження орендодавця, або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та/або матеріально – технічною базою та інше для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.
У разі залучення машин та механізмів та/або матеріально – технічною базою субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням оригіналу або копії листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації.
На виконання вимоги пункту 8 Додатку 1 Оголошення, Учасником було надано Замовнику:
1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вкладення: «21. Довідка МТБ»);
2. Договір №10/10-2022 від 10.10.2022 року про надання послу спеціальної техніки (вкладення «21.1. Договір з ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»);
3. Листа-підтвердження орендодавця ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» (вкладення «21.2. Лист підтвердження використання техніки ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»).
Крім того, окрім вказаних вище документів, Учасником додатково було подано документи, які не вимагалися Замовником, зокрема:
1. Оборотно-сальдова відомість власника майна (вкладення «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»);
2. Скан копію технічного паспорта транспортного засобу RENAULT, д/н ВН3718ІН (вкладення «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»);
3. Скан копію технічного паспорта транспортного засобу Екскаватора-навантажувача, д/н 34822ВН (вкладення «21.4. Документи підтвержуючі право власності на техніку та обладнання ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»).
Відповідно до Оголошення, «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд».
Таким чином, з зазначеного випливає, що Замовником прийнято рішення про невідповідність якості наданого документа (технічного паспорта транспортного засобу RENAULT, д/н ВН3718ІН) вимогам тендерної документації, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції, хоча надання вказаного документа не передбачено Оголошенням про проведення закупівлі.
По-друге:
Пунктом 10 Додатку 1 Оголошення, передбачено обов’язок Учасника надати Статут (зі змінами в разі наявності) або інший установчий документ Учасника в останній (чинній) редакції.
У разі державної реєстрації юридичної особи, або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності законом України від 26.11.2015 № 835-VІІІ, такою особою надаються відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України).
У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
На виконання вказаних вимог, Учасником було надано Замовнику:
- Інформаційний лист Учасника вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р. про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Вертаємо Вашу увагу, що вказаний лист містить, наступну інформацію:
«ТОВ «ЛІЩАНИ» надає відомості про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному Порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України).
Код доступу – 222181381539. Дата отримання: 05.05.2021.
Код доступу – 294803266251. Дата отримання: 02.09.2021.
Код доступу – 149914367525. Дата отримання: 23.08.2022.»
- Опис від 05.05.2021 р., який містить інформацію про Код доступу – 222181381539. Дата отримання: 05.05.2021 (вкладення «26.2. Опис 05.05.2021»).
Отже, на виконання вказаних вимог, Учасником було надано Замовнику скан копію самого Статуту, Інформаційний лист Учасника вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р. про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, а також, Опису про його реєстрацію з кодом доступу, який на думку Замовника є неналежної якості, що унеможливлює Замовника здійснити його вивчення.
Акцентуємо Вашу увагу, що Учасником, на виконання вимоги пункту 10 Додатку 1 Оголошення, було надано Інформаційний лист вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р. з кодом доступу та датою, який містить аналогічну інформацію тій, що міститься і в самому Описі.
Таким чином, з зазначеного вбачається, що інформація про Коди доступу, надання яких передбачено Пунктом 10 Додатку 1 Оголошення, міститься в Інформаційному листі Учасника вих. № 26/13/10 від «13» жовтня 2022 р., а тому, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції свідчить про формальність даної помилки та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
По-третє:
Відповідно до Оголошення, а саме - Розділу 5 «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок», зазначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться, зокрема, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції.
Учасником було надано Замовнику скан копію технічного паспорта транспортного засобу RENAULT, який на думку Замовника є неналежної якості, що унеможливлює Замовника здійснити його вивчення.
Водночас, Замовник не взяв до уваги того факту, що Учасником в рамках пропозиції окрім вказаних документів було надано:
- Лист-підтвердження орендодавця техніки ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» про передачу власної техніки для виконання робіт Учасником (21.2. Лист підтвердження використання техніки ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС),
- Договір №10/10-2022 від 10.10.2022 року про надання послу спеціальної техніки, в якому, зокрема, зазначено, що ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» буде надавати послуги Учаснику для виконання робіт (21.1. Договір з ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС), а також,
- Довідку про матеріально-технічну базу (21. Довідка МТБ).
Звертаємо увагу Замовника, що Договір №10/10-2022 від 10.10.2022 року та Довідка про матеріально-технічну базу, містять вичерпний перелік техніки, яка надана власником майна ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» на користь Учасника, в тому числі, інформація про транспортний засіб RENAULT KERAX 380, д/н ВН3718ІН, технічний паспорт якого, начебто, не є чітким та розбірливим для читання.
Таким чином, з зазначеного вбачається, що інформація про транспортний засіб RENAULT KERAX 380, д/н ВН3718ІН, міститься в різних наданих документах, а тому, відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції свідчить про формальність даної помилки та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2. Щодо надання копій посвідчень працівників, котрі не містять фотографій.
Дійсно, відповідно до Пункту 10 Додатку 1 Оголошення, на Учасника покладається обов’язок надати Замовнику Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Обов’язкова наявність наступних працівників:
- Інженер з проектно-кошторисної роботи;
- Інженер з охорони праці;
- Штукатур 3-5 розряду (не менше 2-х);
- Маляр 3-5 розряду (не менше 2-х);
- Лицювальник-плиточник 3-5 розряду (не менше 2-х);
- Електромонтер (електрик) 2-4 розряду,
які мають дійсні відповідні посвідчення (додатково надати сканкопію такого посвідчення).
На виконання вказаних вимог, Учасник закупівлі надав Замовнику вкладення «22.1. Документи на працівників» з наданням скан копій посвідчень.
Водночас, як випливає зі змісту Протоколу, Замовник зазначає, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Оголошення, оскільки, надані копії посвідчень не містять фото тих осіб на котрих вони видані, наявність яких передбачається самим посвідченням.
Водночас, як випливає зі зміст Оголошення, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасників.
Водночас, а ні Пунктом 10 Додатку 1 Оголошення, а ні ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено критерію, який висувається до посвідчень працівників, які надаються Учасником закупівлі, зокрема, щодо наявності фотокартки на вказаному посвідченні.
Крім того, Варто звернути увагу Замовника, що відсутні будь-які нормативно-правові документи, які б містили вимоги до посвідчень працівників, а також вимогу, щодо обов’язкової наявності фотокарток на вказаних посвідченнях.
Водночас, у випадку наявності сумнівів у Замовника щодо достовірності наданих документів, Замовник на виконання ч. 15 ст. 29 Закону, має право звернутися по підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їхньої компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим ч. 1 ст. 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Оскільки Замовник не здійснив покладені на нього функції ч. 15 ст. 29 Закону та не перевірив достовірність наданих посвідчень шляхом звернення до відповідного органу, Учасник закупівлі виконав вказаний обов’язок та отримав відповідний лист від ТОВ «Учбовий центр «СПЕЦІАЛІСТ», який надав відповідну довідку про проходження спеціалістами відповідної підготовки та дійсність їх посвідчень без наявності фотографій.
Вказане свідчить про прийняття Замовником передчасного рішення без отримання відповідних документів, яке ґрунтується виключно на власних переконаннях.
Таким чином, Замовник вийшов за межі повноважень наданих як Оголошенням так і Законом України «Про публічні закупівлі», та прийняв рішення про недостовірність наданої Учасником інформації, а саме, наданих посвідчень, однак не отримав відповідного підтвердження вказаної позиції, що як наслідок, призвело до прийняття неправомірного рішення.
Варто акцентувати Вашу увагу, що Антимонопольним комітетом України, було надано висновок при розгляді аналогічних справ, зокрема, в рішенні Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, в рішенні Колегії від 04.04.2019 № 4020-р/пкпз, оголошення № UA-2019-02-15-000245-c, в рішенні Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, в рішенні Колегії від 22.10.2020 оголошення № UA-P-2020-06-01-004145-c, з яких випливає, що законодавством у сфері закупівель не заборонено надавати додаткову інформацію у тендерній пропозиції.
Практика Колегії з вказаних питань є сталою та незмінною протягом тривалого часу.
У вказаних рішенням зокрема зазначається, що:
- надання учасником процедури закупівлі будь-якої додаткової інформації не є підставою для відхилення тендерної пропозиції;
- замовник позбавлений можливості висувати будь-які вимоги до додаткової інформації поданої учасником окрім її достовірності (правдивості);
- Закон України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Перелік відповідних підстав визначено у ст. 31 Закону та є виключним.
Крім того, аналогічна позиція міститься в рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 серпня 2021 року по справі № 640/27363/20.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЛІЩАНИ» відповідає вимогам Оголошення № UA-2022-10-05-011822-a про проведення спрощеної закупівлі, і відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
Так, відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, Замовник, приймаючи рішення про відхилення єдиного учасника та переможця ТОВ «ЛІЩАНИ» абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності, максимальної економія та ефективності при оцінці тендерної пропозиції, оскільки пропозиція ТОВ «ЛІЩАНИ» немає порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
Відповідно до вимог ст. 20 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу, що ТОВ «ЛІЩАНИ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, та буде вживати всіх законних та допустимих дій з метою його скасування в адміністративному або судовому порядку.
Водночас, з метою встановлення позиції Замовника щодо викладених вище фактів, просимо надати відповіді з посиланням на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 14 ст. 14, ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. прийняти Вимогу про надання додаткової аргументацію щодо причин невідповідності поданої пропозиції до розгляду;
2. надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ЛІЩАНИ» умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в розрізі наданих вище пояснень ТОВ «ЛІЩАНИ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-05-011822-a);
3. переглянути рішення, що оформлене в вигляді Протоколу від 17.10.2022 року в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЛІЩАНИ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-05-011822-a);
4. повернути пропозицію ТОВ «ЛІЩАНИ» до етапу розгляду пропозицій та кваліфікації переможця в рамках закупівлі: UA-2022-10-05-011822-a.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, а саме «Ремонтні роботи з усунення аварій в закладі освіти Дачненської сільської ради Дачненському ліцеї № 2, пошкодженому в результаті збройної агресії російської федерації проти України. Вікна та двері з ПВХ профілю» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 9 233 038,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 46 165,19 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 1% від вартості договору у вигляді завдатку (детальні умови викладені у Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю) |
Позиції
1 роб
ЗАХОДИ (ЗОКРЕМА РЕМОНТНІ РОБОТИ) З УСУНЕННЯ АВАРІЙ В ЖИТЛОВОМУ ФОНДІ, БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ, ЗАКЛАДАХ, А САМЕ «РЕМОНТНІ РОБОТИ З УСУНЕННЯ АВАРІЙ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДАЧНЕНСЬКОМУ ЛІЦЕЇ № 2, ПОШКОДЖЕНОМУ В РЕЗУЛЬТАТІ ЗБРОЙНОЇ АГРЕСІЇ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ. ВІКНА ТА ДВЕРІ З ПВХ ПРОФІЛЮ» ЗА КОДОМ ДК 021-2015: 45453000-7 (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67625, Україна, Одеська область, с. Дачне, вул. Миру, 1
Дата доставки:
20 листопада 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата в розмірі 30% | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи 70% проводяться після прийняття особою, яка здійснює технічний нагляд, та Замовником закінчених робіт (проміжними платежами за фактично виконані роботи) на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, наданих Підрядником. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дня підписання Замовником “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 17:11 |
Додаток_2.2 до лота 1.xlsx |
05 жовтня 2022 17:11 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноі__закупівлі_Лот_1 Вікна.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ" |
6 291 291,00
UAH з ПДВ
|
6 291 291,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ" #24527686 |
Переможець |
6 291 291,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2022 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 15:53
|
Додаткова угода _3 від 25.11.2022р._ до дог_18.10-А.22-PL від 25.10.2022р..pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 16:44
|
Додаткова угода _2 від 02.11.2022р._ до дог_18.10-А.22-PL від 25.10.2022р.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 15:34
|
Додаткова угода №1 від 25.10.2022р. | зміни до договору |
25 жовтня 2022 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 12:37
|
Договір підряду №18/10-А/22-PL | зміни до договору |
25 жовтня 2022 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни згідно Додаткової угоди №1 від 25.10.2022року |
Номер договору про закупівлю: | 18/10-А/22-PL |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди №2 від 02 листопада 2022року виклали предмет договору в новій редакції "Капітальний ремонт громадської будівлі Дачненський ліцей№2 Дачненської сільської ради , пошкодженої в результаті збройної агресії російської федерації проти України, за адресою :вул.Миру, 1, с.Дачне, Одеський район, Одеська область". Найменування робіт: заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді , бюджетних установах, закладах, а саме «Ремонтні роботи роботи з усунення аварій в закладі освіти Дачненської сільської ради Дачненському ліцеї №2, пошкодженому в результаті збройної агресії російської федерації проти України. Вікна та двері з ПВХ профілю» за кодом ДК021-2015:45453000-7(Капітальний ремонт і реставрація», що відповідає Експертному звіту та Робочому проекту |
Номер договору про закупівлю: | 18/10-А/22-PL |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди №3 від 25 листопада 2022року сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 336987,22грн, в т.ч. ПДВ-56164,54грн. та внести зміни в розділ 3. ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ до Договору , а саме пункт 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1.Загальна договірна ціна цього Договору :тверда та становить 5954303,78грн.,в т.ч.ПДВ:992383,96грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 18/10-А/22-PL |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |