Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Інтрааортальний балонний катетер (балон для контрпульсатора))
Очікувана вартість
9 668 484,00 UAH
UA-2022-10-05-009178-a 29930c19d9c348e8bf8b3f4a5e104b89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2022 11:37
Очікувана вартість: 9 668 484,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 342,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами). НК 024:2019 – 34919 Катетер балонний внутрішньоаортальний.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
609 одиниця
Інтрааортальний балонний катетер (балон для контрпульсатора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 33141210-5 — Балонні катетери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції за Договором здійснюється на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених п.п. 3.6.-3.10. цього Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-05-009178-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРІМЕД, Код ЄДРПОУ:41082692
Дата подання: 10 жовтня 2022 20:55
Технічні вимоги
Шановний Замовнику! При складенні «медико-технічних вимог» (Характеристики, встановлені Замовником) до МВ «Інтрааортальний балонний катетер (балон для контрпульсатора)» було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, норми чесності конкуренції та етики, взявши копію з технічних характеристик Arrow. (характеристики балонів виробництва Arrow додаються).
З метою дотримання Закону «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни до документації Додаток 1 (Технічні вимоги) "ДОВІДКА ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Таблиця 1 відповідно до документу (вкладення Таблиця 1).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2022 18:33
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України" та повідомляємо, що до медико-технічних вимог будуть внесені зміни.

Документи подані скаржником

10 жовтня 2022 20:55
Вимога 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 9 569 826,00
UAH
7 977 900,00
UAH
Документи
ТОВ ТРІМЕД 8 997 366,00
UAH
8 997 366,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 листопада 2022 13:41
Електронний підпис
23 листопада 2022 13:32
3_Статут_опис_схема _ підпис.pdf
23 листопада 2022 13:32
2_Витяг з ЄДР.pdf
23 листопада 2022 13:32
2_1_Витяг з ЄДР_печатка.pdf
18 жовтня 2022 22:45
Електронний підпис
18 жовтня 2022 22:43
1_Порівняльна таблиця.pdf
18 жовтня 2022 22:43
2_Проспект Linear-IAB-catheter.pdf
18 жовтня 2022 22:43
6 Наліпки Linear 7.5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ ТРІМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Рішення скасоване 7 977 900,00
UAH
17 листопада 2022 18:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Відхилено 7 977 900,00
UAH
17 листопада 2022 18:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ТРІМЕД
#41082692
Переможець 8 997 366,00
UAH
18 листопада 2022 17:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

17 листопада 2022 18:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2022 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТРІМЕД
#41082692
8 997 366,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2023 11:25
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2023 11:57
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-571-11-2022 vid 25.11.2022. Pidpys 41082692.p7s зміни до договору
02 червня 2023 11:50
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-571-11-2022 vid 25.11.2022. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
02 червня 2023 11:50
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro zakupivliu 09-571-11-2022 vid 25.11.2022.pdf зміни до договору
02 червня 2023 11:50
Instruktsiia.pdf зміни до договору
02 червня 2023 11:50
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
02 червня 2023 11:50
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2023 19:18
Додаткова_угода_1_до_Договору_про_закупівлю_№09_571-11_2022.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 10:32
Електронний підпис укладений
28 листопада 2022 22:41
Instruktsiia.pdf укладений
28 листопада 2022 21:46
Dohovir pro zakupivliu 09-571-11-2022.pdf укладений
28 листопада 2022 21:46
Dohovir pro zakupivliu 09-571-11-2022. Pidpys 42574629.p7s укладений
28 листопада 2022 21:46
Kvytantsiia.pdf укладений
28 листопада 2022 21:46
Dohovir pro zakupivliu 09-571-11-2022. Pidpys 41082692.p7s укладений
28 листопада 2022 21:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п. 4.1. Договору цифри та слова "31 березня 2023 року" замінити цифрами та словами "1 червня 2023 року". У п. 10.1. Договору цифри та слова "30 квітня 2023 року" замінити цифрами та словами "30 червня 2023 року”. Підпункт “і)” пункту 11.1 Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/571-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п. 4.1. Договору цифри та слова "1 червня 2023 року" замінити цифрами тасловами "1 вересня 2023 року".У п. 10.1. Договору цифри та слова "30 червня 2023 року" замінити цифрами та словами "30 вересня 2023 року”. Підпункт "і)" пункту 11.1. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/571-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2022 — 30 вересня 2023
Сума оплати за договором: 8 997 366,00
UAH