Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт вул. Ю. Мізунського на ділянці від вул. Д. Галицького до вул. В. Александрі в м. Чернівці
Очікувана вартість
1 209 973,80 UAH
UA-2022-10-05-008200-a 9b3b60f9d4144848a18506b1d2af1486
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 209 973,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 049,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт вул. Ю. Мізунського на ділянці від вул. Д. Галицького до вул. В. Александрі в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Ю. Мізунського на ділянці від вул. Д. Галицького до вул. В. Александрі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 1 185 306,00
UAH з ПДВ
1 185 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2022 14:33
Електронний підпис
14 жовтня 2022 14:32
Ліцензія АВК.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Електронний підпис
13 жовтня 2022 13:36
Витяг-358918-ДЯКОН-2022-10-10.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Довідка ГУ ДПС.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Акт обстеження об'єкту.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Відгуки.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Копія Витягу ЄДР.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Статут.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Протокол №6.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Копії дипломів ІТП.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Наказ №79.pdf
13 жовтня 2022 13:36
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 1 185 306,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 16:12

Документи

17 жовтня 2022 16:12
Електронний підпис
17 жовтня 2022 16:11
Мізунського.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
1 185 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2022 16:12
Електронний підпис
17 жовтня 2022 16:11
Мізунського.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 09:35
ДД1 ПР Мізунського від Галицького до вул. В.Александрі.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 09:33
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 10:16
Договір-ПР-вул. Ю. Мізунського.pdf укладений
24 жовтня 2022 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 5.1 та 10.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 400
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 185 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 197 551,00 UAH)