Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the improvement of settlements - winter maintenance, the territories of parks and recreational lands
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +30932941582 natalya0301@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Cкосарева Оксана +380932941582 park-dnepr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT PARKIV TA REKREATSIYI DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 43037107 |
Contact point: |
Nataliya Oleksandrivna Ivanyushenko +30932941582 natalya0301@ukr.net |
Additional contacts: |
Cкосарева Оксана +380932941582 park-dnepr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 13:11 |
Очікувана вартість: | 1 097 167,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 485,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, (банківська гарантія) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю |
Publication date: | 05 жовтня 2022 14:47 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 097 167 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 486 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг, після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 14:47 |
оголош утрим зима 05.10.docx | |
05 жовтня 2022 14:47 |
ТД утрим терит зима 05.10.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000058 ● c1b0652361f04dbe9a001be27b19a17b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 14:17 |
30.12.2022 № 368
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2022 № 368
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2022-10-05-008094-a
05.10.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ:
43037107
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Стосовно встановлення у тендерній документації у пункті 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору слід зазначити наступне. Замовником у пункті 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору. Пунктом 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю передбачено: 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. 2. Переможцем процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. 3. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. 3) Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 4) Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Таким чином Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору, а не істотні умови, відповідно до специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, що не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922. Замовником з переможцем закупівлі ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" укладено договір про надання послуг, який відповідає вимогам статті 41 Закону №922 та проекту договору, який оприлюднений разом з тендерною документацією (Додаток 7). Даний договір укладено 29.11.2022р. в строки відповідно до частини 6 статті 33 Закону №922. 2. Під час завантаження повідомлення про намір укладення договору в протоколі про прийняття рішення уповноваженою особою відбулась технічна помилка не вірно зазначено дату в протоколі 17.11.2022 потрібно 16.11.2022, але дотримано строки розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, що не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції пункту 10 статті 29 Закону №922 та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону №922. Слід зазначити, що ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, є несуттєвими та формальними (опечатка в цифрах). Враховуючи характер вчиненого правопорушення уповноваженою особою Іванюшенко Н.О. а також те, що її дії суб'єктивно не були направлені на заподіяння шкоди суспільним інтересам, юридичним та фізичним особам, порушення не становлять негативного впливу на бюджет, Замовник вважає, що це малозначне правопорушення та обмежується усним зауваженням уповноваженій особі Іванюшенко Н.О. Також проведено бесіду та доведено до відома про недопущення у подальшому порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2023-01-26 16:20:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2022 15:45
|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" |
1 085 816,06
UAH з ПДВ
|
1 073 550,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 075 136,78
UAH з ПДВ
|
1 075 136,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" #42649710 |
Переможець |
1 073 550,54
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2022 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:47
|
звіт вик. дог. 12-22.pdf | укладений |
03 січня 2023 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:47
|
ДУ 1 дог 12-2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 12:03
|
договір 12-2022.pdf | укладений |
02 грудня 2022 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 12/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |