Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – «15130000-8» М’ясопродукти» - (Сардельки варені вищого сорту ТМ «Смаковинка»)
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2022-10-05-005164-a 79e9231d0501461d88eb281e4d3e9b3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Марук

+380472544493 maruk1990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3
Контактна особа: Олена Марук
+380472544493
maruk1990@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Закупівля у воєнний час проводяться відповідно до Постанови №169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограм
Сардельки варені вищого сорту ТМ «Смаковинка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2022 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2022 12:29
Оголошення сарделі воєнне 05.10.doc
05 жовтня 2022 12:29
Договір сарделі .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-05-005164-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Бузун Юлія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2812513746
Дата подання: 06 жовтня 2022 16:24
Дискримінація учасників.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» , Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно технічних вимог та опису предмета закупівлі, викладених в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі, запропонувати еквівалент неможливо, адже всі необхідні показники прописані під конкретну торгову марку та виробника, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2022 10:25
Доброго дня! Згідно ст.14 пунк. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» : У вимогах до предмета закупівлі що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто це є правом замовника , а не його обов’язком.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" 76 650,00
UAH з ПДВ
76 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2022 16:03
Електронний підпис
14 жовтня 2022 16:01
2 СТАТУТ ХДУ.pdf
14 жовтня 2022 16:01
23 проект договору.pdf
14 жовтня 2022 16:01
5 Протокол призначення.pdf
14 жовтня 2022 16:01
3 опис.pdf
14 жовтня 2022 16:01
4 витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2022 16:01
6 перс дані.pdf
14 жовтня 2022 16:01
19 гар лист працівники.pdf
14 жовтня 2022 16:01
9 електронна адреса.pdf
14 жовтня 2022 16:01
20.1 мед книдка Манжула.pdf
14 жовтня 2022 16:01
22 форма пропозиції.pdf
14 жовтня 2022 16:01
26 норми.pdf
14 жовтня 2022 16:01
1 витяг єдр.pdf
14 жовтня 2022 16:01
8 лист згода тех вимоги.pdf
14 жовтня 2022 16:01
12 СА 9932СО.pdf
14 жовтня 2022 16:01
7 згода з проектом.pdf
14 жовтня 2022 16:01
25 гар лист виконання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"
#39617824
Переможець 76 650,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 11:59

Документи

17 жовтня 2022 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"
#39617824
76 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2022 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 12:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:10
додаткова угода №3 до договору № 5164 -20%.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:45
20% додаткова угода №5164.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 16:05
дОДАТКОВА УГОДА №5164 ВІД 26.102022Р.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 16:03
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 10:23
Договір №5164 сарделі.pdf укладений
26 жовтня 2022 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 5164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 5164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись підп.8 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами діючого договору, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 2 від 29.12.2022р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 5164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2022 — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 84 966,19
UAH (в тому числі ПДВ 14 161,03 UAH)