Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) (з розробкою проектної документації)
Очікувана вартість
390 000 000,00 UAH
UA-2022-10-05-004504-a 5a389e4e501949bf9093d008f1083374
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266747 tender-SAD@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266747
tender-SAD@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2022 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 390 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанов КМУ. Детальні умови викладено в проєкті договору. Джерело фінансування– Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» 389 992 000,00
UAH з ПДВ
389 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2022 15:10
Електронний підпис
27 жовтня 2022 15:09
ДЦ_погоджена_р.Случ.pdf
25 жовтня 2022 17:04
Електронний підпис
15 жовтня 2022 14:27
Електронний підпис
15 жовтня 2022 14:26
29.1. Дипломи ІТР.rar
15 жовтня 2022 14:26
8.1. АБЗ Рівне Сарни.rar
15 жовтня 2022 14:26
16.2. Бульдозер САТ.rar
15 жовтня 2022 14:26
12.1. км 399+395-1.rar
15 жовтня 2022 14:26
11. Транспортна схема.pdf
15 жовтня 2022 14:26
16.5. АТГ.rar
15 жовтня 2022 14:26
15.1. Чинність ліцензії.pdf
15 жовтня 2022 14:26
12.3. км 399+395-3 дог.коп.rar
15 жовтня 2022 14:26
29.2. Наказ ІТР.rar
15 жовтня 2022 14:26
16.1. Бульдозер SEM.rar
15 жовтня 2022 14:26
29.3. Накази дорожні.rar
15 жовтня 2022 14:26
26.1. Довідки І етап.pdf
15 жовтня 2022 14:26
12.2. км 399+395-2.rar
15 жовтня 2022 14:26
16.4. ШРБУ 48.rar
15 жовтня 2022 14:26
31. Звітність 2021 рік.rar
15 жовтня 2022 14:26
16.3. КАНІВ ГРАНІТ.pdf
15 жовтня 2022 14:26
15. Копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
#40148165
Переможець 389 992 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 16:10

Документи

24 жовтня 2022 16:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2022 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
#40148165
389 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2022 16:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2024 16:37
ДУ_10_20_03.11.2022.pdf зміни до договору
15 жовтня 2024 16:37
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2023 17:05
20_03.11.2022_ДУ_6.PDF зміни до договору
28 липня 2023 17:05
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2023 16:54
20_03.11.2022_ДУ_5.PDF зміни до договору
28 липня 2023 16:54
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 16:07
20_03.11.2022_ДУ_4.PDF зміни до договору
25 липня 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 18:08
ДУ № 1 до Д № 20.PDF зміни до договору
16 грудня 2022 18:08
Електронний підпис укладений
03 листопада 2022 11:11
Договір № 20.pdf укладений
03 листопада 2022 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисної документації затвердженої експертною оцінкою від 05.12.2022 № 02-3011-22/ЕО, рішення Технічної ради затвердженого протоколом засідання Технічної ради Служби автомобільних доріг у Рівненській області № 8 від 07.12.2022, керуючись пп.5.1.3 п.5.1. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 1- Технічної специфікації, Додатку № 2- Договірної ціни і викласти їх у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Технічної ради затвердженого протоколом засідання Технічної ради Служби відновлення у Рівненській області №1 від 30.05.2023р., рішення Технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 27.01.2023р., Керуючись пп.5.1.3 п.5.1., п.19.1.,19.2. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 1- Технічної специфікації, викласти його у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.5.1.3 п.5.1.,п.19.1-19.2. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди: 1.1. Відповідно до рекомендацій та висновків експертного звіту № 02-2404-23/ЕП/КО від 16.06.2023, внести зміни до «Додатку 1 - Технічна специфікація» та викласти її у наступній редакції, що додається. Додаток: «Додаток 1 - Технічна специфікація». 1.2. У зв’язку з введенням в дію «Методики з визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року №753, відповідно до листа Міністерства інфраструктури України №6301/27/14-22 від 05.12.2022, відповідно до п п. 5.4. Договору: 1.2.1. Внести зміни до п. 1.5., 1.7., 4.3., 4.4., 4.5., 14.1., 14.4., згідно додаткової угоди. 1.2.2. Доповнити розділ 4 «Договірна ціна» Договору пунктами 4.6, 4.7., згідно додаткової угоди. 1.2.3. Доповнити розділ 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» пунктом 14.4.1., згідно додаткової угоди. 2. У зв’язку з узгодженими змінами до Договору, керуючись п.19.1.,19.2. Договору сторони дійшли згоди: 2.2. Викласти «Додаток № 2 - Договірна ціна» в новій редакції, що додається. Додаток: «Додаток 2 – Договірна ціна». 2.3. Доповнити розділ 24 «Додатки до Договору» додатками «24.5. Додаток 5 – Відомість обсягів робіт (BoQ)», «24.6. Додаток 6 – Перелік основних матеріальних ресурсів» в редакції, що додаються: Додатки: «24.5. Додаток 5 – Відомість обсягів робіт (BoQ)»; «24.6. Додаток 6 – Перелік основних матеріальних ресурсів». 2.4. Привести у відповідність порядкові номера в нумерації додатків розділу 24 «Додатки до Договору» та викласти відповідний розділ в наступній редакції «24. Додатки до Договору Невід’ємними частинами Договору є: 24.1. Додаток 1 – Технічна специфікація. 24.2. Додаток 2 - Договірна ціна. 24.3. Додаток 3 - Графік виконання робіт. 24.4. Додаток 4 – Календарний план. 24.5. Додаток 5 – Відомість обсягів робіт (BoQ). 25.6. Додаток 6 – Перелік основних матеріальних ресурсів.».
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.5.1.4. п.5.1., п.п.19.1.,19.2. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт і строк дії Договору та викласти п. 3.1. та абзац 1 п.20.2. Договору у наступній редакції: « 3.1. Строк (термін) виконання робіт: з 03.11.2022р. - 31.12.2024р.»; «20.2. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами свої зобовязань. а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.п.19.1.,19.2.. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток № 3), Календарний план (Додаток № 4), та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Графік виконання робіт (Додаток № 3); Календарний план (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.5.1.4. п.5.1., п.п.19.1.,19.2. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт і строк дії Договору та викласти п. 3.1. та абзац 1 п.20.2. Договору у наступній редакції: « 3.1. Строк (термін) виконання робіт: з 03.11.2022р. - 31.12.2025р.»; «20.2. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами свої зобовязань. а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, з метою приведення у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2024 р. № 1060 “Деякі питання використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки швидкого відновлення України”, керуючись п.п.19.1., 19.2. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток № 3), Календарний план (Додаток № 4), та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Графік виконання робіт (Додаток №3); Календарний план (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML